שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

טרנד חדש בכלוב-קילורים

slu
slu
לפני 19 שנים • 20 במאי 2005

חן חן על ההסבר זלו,

slu • 20 במאי 2005
אלא שאני לא ביקשתי כאלו.
אחד מפירושי המילה שייכות הוא אמנם קניין אבל גם יחס וקשר יופיעו לצידו מייד משום שלא ניתן להשתמש במילה קניין ללא הבנה ברורה שהתוצאה שלה היא שניים האחרונים. מרגע שמשהו הופך שלך, נוצרת התקשרות בינכם, קיים יחס כלשהו שבמקרה שלנו העוסק באנשים מחייב הבנה שמדובר בשניים.
הוקל לי מאוד לשמוע שאתה מקבל שקיימת מחויבות כלשהי של האדון אל הסאבית הגם שזו נראית לי האנדרסטייטמנט של השנה, אבל.. עגבניות ובאדורות..

כפי שכבר ציינתי, התחושה הזו שהדום, צריך שיהיה חופשי מסממן ההתקשרות שבחר בה ונבחר אליה היא לדעתי המקור להרמת גבה וטומנת בחובה הרבה יותר מאשר הטענה הפשטנית משהו ש"הרי הסאב הוא זה שצריך ללכת עם קולר.. כי הוא סאב.."


מכירים את הקטעים האלה..אצל ילדים שחשוב להם שלחבר או לאח קטן לא יהיה בדיוק אותו הדבר כמו שלהם? כדי שהם ישארו מיוחדים/או שידעו שהם הגדולים..?

אני כמובן חלילה לא רומזת לשום דבר...פשוט, כשראיתי את השירשור נזכרתי בזה - חיוך קטן כזה, יודעים?
slu
slu
לפני 19 שנים • 20 במאי 2005

אגב..

slu • 20 במאי 2005
תסלחו לי אבל עוד דבר נוסף... אני יודעת שכאן זה מקובל, והרבה לא רואים את ההבדל...
אבל במקרים שמדובר בבני זוג (ואני מקווה שמיותר להסביר שההגדרה הזו כוללת טווח חיים רחב הרבה יותר מדום וסאב..) הרוב בוחרים להשתמש באלו האחרונים... זו תופעת לואי חברתית? או סתם ביטוי שנעשה שגור כמו "אם מחר ירד גשם אני אתאבד/אמות/אשתגע..." וכו'?
בירדי
לפני 19 שנים • 21 במאי 2005

אין מלך, איש הישר בעיניו יעשה, אבל

בירדי • 21 במאי 2005
איך בדיוק אפשר לזלזל או להתייחס לא בכבוד לדבר מה שנועד במקורו לסמן בהמות? הרי כל שימוש שנעשה בסוגריים האלה מלבד לתייג אדם, או להפוך אותו לשייך למישהו, רק מוסיף לכבודו.
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed }
לפני 19 שנים • 21 במאי 2005

קולר

קולר בשבילי אכן מסמל משהו מבפנים, הרבה מעבר ל"אני איתו".
אני יכולה להיות עם כל מיני אנשים, בתקופות חיים שונות
אבל ממש לא להיות מקולרת אליהם.
עבר הרבה זמן מאז שנכנסתי לבדס"מ ועד שהתקלרתי לראשונה
לפני 3 חדשים וחצי.

אף על פי שהקולר הוא בעל משמעות מובהקת מבחינה קהילתית,
בעבורי הוא אישי ואינטימי לגמרי.
יש בו הצהרה כלפי החברה/קהילה
אבל הוא ביטוי של מה שביני לבין עצמי וביני לבין האדון שלי [שיחיה icon_smile.gif].

באשר לזלזול, זילות ושאר ספקות
אני לא חושבת שיש כאן מניע של מישהו לפגוע באדם אחר.
אני כן חושבת שזה מגיע ממקום של צחוק כביכול.. כשהמקום האמיתי הוא כן ביקורת
או כעס אישי וכו' וכו'.
אני לא הייתי מתקלרת בצחוק למישהו
אבל.. אתה יודע, בשבילי קולר זה המון
בשביל שני כינוי "אדוני/גבירתי" הוא בעל משמעות גדולה
בשביל אחר, אף אחד מהם לא בעל משמעות.

בנוגע לקילור מצד הדום,
אני רואה בזה הצהרה הדדית ומובנת של שייכות.
ואין רע בהדדיות שכזו.
זה בעצם מעיד על היות הסאבית בחייו של אדונה
כפי שהיא מצהירה עליו בחייה שלה.
מה רע במשהו הדדי?
האם זה לא מכבודו?
האם הסיבה היחידה היא סוגריים מרובעים או מסולסלים?
והאם רק בגלל צורת הסוגריים, תוותרו על ההצהרה הזו?


מקופלת{MasterAbra} - גאה בקולרה icon_smile.gif
slu
slu
לפני 19 שנים • 21 במאי 2005

חח זה היה טוב

slu • 21 במאי 2005
ביל ידידי, הגעת לאתר שאחת מהספציאליטה שלו היא האנשת חיות למיניהן...אלא שכאן במקום שהשועל ידבר וילבש מכנסיים.... אגב לא רק בבהמות עסקינן יש פה מגוון רחב של הולכי ארבע וכדומה..ובטח עוד כמה יצורים שכמו ששומרים אותם בדיסקרטיות, עדיף כבודם פנימה...
romi{A}
לפני 19 שנים • 21 במאי 2005
romi{A} • 21 במאי 2005
בהיותי אגוצנטרית קיצונית אני אדישה לחלוטין לסיבות והתוצאות של קולרי האחרים icon_twisted.gif

במילים אחרות- את מי זה מעניין icon_wink.gif
זאלופון​(שולט)
לפני 19 שנים • 21 במאי 2005
זאלופון​(שולט) • 21 במאי 2005
אין רע בקולר גם לצד שמו של האדון. פשוט לדעתי זה מפספס את העניין.

את מה שהקולר מסמל בעיניי כבר הסברתי. נכון ששייכות יכולה להתפרש גם כ"סתם" קשר, אבל לא זה המקרה כאן. פה מדובר על קשר של שייך ומשייך, מקולר ומקלר, צדדים שיש הבדל בסטטוס הבדסמי שלהם ובסטטוס שלהם בקשר. יש סמלים שמסמלים את היות הנוגעים בדבר חלק מאותו שלם, לדוגמה מדים. יש גם סמלים המסמלים את היות הנוגעים בדבר כנבדלים זה מזה בסטטוס שלהם בתוך אותו שלם, לדוגמה דרגות.
הקולר כאמור נקרא לדעתי "קולר" לא בכדי, אלא משום שהוא לא מסמל "סתם" שייכות של שני הצדדים לאותו שלם אלא מגדיר בתוכו גם את הסטטוס שלהם.

אי הענידה של קולר הזהה לקולר הסאבית אינה קשורה כלל לרצון להיות "מיוחד", אלא לכל האמור לעיל בתגובתי זו ובתגובתי הקודמת (ואני מבקש, נא לא לפרש את דבריי בצורה שטחית כאילו השפחה היא רכוש או חיית בית, אלא להתייחס למהות ולאופי הסמלי שלהם).

זה גם בטח ובטח שלא קשור להיעדר הדדיות. אף אחת לא תישא את הקולר שלי ללא רשותי, ואם אישרתי לסאבית להתקלר אליי, האישור הזה הוא בעל משמעות זהה לרצון שלה לשאת את קולרי. כל עוד הקולר שלי עליה, פירוש הדבר שהיא רוצה לשאתו ואני מאפשר לה זאת, דהיינו - הדדיות לעילא.

לדעתי הקילור ההדדי התפשט בגלל התפיסה השגויה שכך זה מבטא מחויבות הדדית וקילור רק מהצד הנשלט מבטא מחויבות רק מצדו, ובגלל ששני הצדדים רצו להצהיר על עצמם כקשורים בקשר. זה טוב ויפה, אבל הרבה פחות סמלי שכן המימד הבדסמי אובד בשיטה זו. במקרה כזה הקולר מאבד את משמעותו ה"קולרית" הופך ל"סוגריים מסולסלים".

הערה: אני כותב הרבה בשרשור הזה אבל הנושא לא באמת כל כך טורד את מנוחתי. איש הישר בעיניו יעשה ואיש פירושיו לקולר ייתן.
slu
slu
לפני 19 שנים • 21 במאי 2005

סליחה??????????????????????????????!!!!!!!!!!

slu • 21 במאי 2005
נתחיל בכך שלגבי תפיסה שגויה, אני חושבת שתפיסת האופצית "קולר" כמשוייך לסאב בלבד היא זו השגויה!
מי לאלף אלפי עזאזלים החליט שהאפשרות הזו צריכה ללכת לשמו של הסאב???
ובאיזה זכות נקבעת הנחת עובדה שהקולר לא צריך להיות קשור לשמו של הדום בלבד כדי להראות שהוא הינו מקושר לסאב???!!????
הדבר היחיד השגוי כאן ,היא הגישה שההנחה של אלו הבוחרים באופציית הקולר לשני הצדדים היא מוטעית.

"מימד הבדסמ אובד.." אשמח באמת באם מישהו יוכלו להגדיר לי את המימד הזה באופן ברור ומוחלט כדי להוכיח שהוא אכן אובד, כי ככל הנראה מה שחלק מגדירים כ "הלך לאיבוד" אני מגדירה "מצא את מקומו".

אשר לקולר, אין לי עניין לנסות ולחנך כאן אנשים, יפה נאמר כאן "איש הישר בעיניו יעשה.." הנקודה שלי היא כאשר ישנו קשר/הסכם/התחייבות בין שנים שבו הביטוי החיצוני (וגם אם זה רק פן אחד שלו) מופעל ע"י אחד....הדברים מדברים בעד עצמם.
וזה כלל לא מעניין אותי אם המשמעות המתקבלת בעיני מקובלת ע"י מאן דהוא או לא.

דברי נכתבו באופן עניני, אין לי עניין בהתקפות אישיות.
שוטרת*
לפני 19 שנים • 21 במאי 2005
שוטרת* • 21 במאי 2005
אוקיי, נראה לי שאנשים כאן שכחו מה זה קולר. למה משתמשים בשם "קולר"? למה לא להמציא לזה משהו רך יותר? הדדי יותר? כי קולר זה סוג של "שרשרת" שמניחים על צוואר הכלב , לרוב יש שם פרטים מזהים שאומרים למי הוא שייך. לקולר אפשר לחבר רצועה. מי שאוחז ברצועה זה בעל הכלב. מקסימום אם כל כך חשוב לכם ה"הדדיות" אז בואו נסכים ש{} =קולר , ו ~~~~~=רצועה. מספיק הדדי ?

קולר - מתוך אתר אילוף. icon_lol.gif
קולר ורצועה
הרגל את הגור שלך לקולר ולרצועה. התחל עם קולר רך וצר, והשאר אותו על צווארו בקביעות עד שיתרגל אליו. לאחר מכן, צרף לקולר רצועה קלה, באורך מספיק שיגיע עד הרצפה, והנח לגור להתהלך אתה מספר ימים.
מטרתך בשלב זה היא להגיע למצב שתוכל לאחוז בקצה הרצועה מבלי לעורר התנגדות עזה מצד הגור. אחוז את הרצועה כשהיא מתוחה כלפי מעלה, ופתה את הגור שלך ללכת בעקבותך. אם הוא משתרך מאחור או שועט קדימה, כל שנדרש - תמיד - הוא משיכות קלות אחדות ברצועה. השתדל להתהלך כאשר הוא צמוד אליך, כדי שמשיכת הרצועה לא תגרום לו תחושת אי-נוחות ותעורר בו התנגדות לכך בעתיד.
עד כאן השלב הראשוני של אילוף לקולר ורצועה. תוכל להמשיך את תהליך האילוף כאשר כלבך יגדל.
במהלך האילוף, כלבך יזדקק לקולר חנק התואם את מידותיו. באמצעות קולר זה תוכל לאותת לו, על ידי משיכה קצרה ומהירה ברצועה, אם שגה במילוי הפקודות. אם הקולר מותקן כראוי, אין הוא מכאיב לכלב. כדי להתקין כראוי את קולר החנק, אחוז את הרצועה בידך הימנית, והרם את הטבעת בידך השמאלית, כך שתוכל ליצור לולאה. כאשר הרצועה עדיין בידך הימנית הרחב את פתח הלולאה ומקם אותה על צוואר הכלב כאשר הטבעת משתלשלת כלפי מטה. אם הטבעת לא תשתלשל כלפי מטה, אחיזת השרשרת לא תתרופף ברגע שהיא תשוחרר, והיא עלולה להכאיב לכלב.
זאלופון​(שולט)
לפני 19 שנים • 21 במאי 2005

Re: סליחה??????????????????????????????!!!!!!!!!!

זאלופון​(שולט) • 21 במאי 2005
slu כתב/ה:
אשר לקולר, אין לי עניין לנסות ולחנך כאן אנשים, יפה נאמר כאן "איש הישר בעיניו יעשה.." הנקודה שלי היא כאשר ישנו קשר/הסכם/התחייבות בין שנים שבו הביטוי החיצוני (וגם אם זה רק פן אחד שלו) מופעל ע"י אחד....הדברים מדברים בעד עצמם.

לא, הם ממש לא. אני וזוגתי דוגמה חיה לכך. מה גם שהסברתי כבר בהודעתי הקודמת שהביטוי החיצוני מופעל על ידי שני הצדדים כאשר הסאבית עונדת את קולר הדום, ולא על ידי צד אחד.

אשר לשאר דברייך, לא ברור לי מדוע הזדעקת. ראשית, אם תקראי שוב את דבריי תמצאי שהשאלות שלך כבר נענו ונומקו. שנית, זכותך לפרש את סמל הקולר בדרך הנראית לך, ממש כשם שאני מפרש אותו בדרך הנראית לי. הסברתי את הרציונל שבעטיו אני חושב שקולר מקומו לצד שם הסאב בלבד. מי שאינו מקבל את הרציונל הזה ויש לו טיעונים סותרים, שיבורך. גם מי שאין לו טיעונים סותרים ובכל זאת לא מקבל, שיבורך.