דרקן ראהל(נשלט){מית} |
לפני 6 שנים •
8 במאי 2018
לפני 6 שנים •
8 במאי 2018
דרקן ראהל(נשלט){מית} • 8 במאי 2018
דקיקון כתב/ה: יופי, סוף סוף חוזרים לעניין אליו אני לפחות התכנסתי. אני מתפלא על פליאתך כי כבר עניתי עליה פעמיים בשרשור, אז הנה היא שוב. התשובה היא שהאקטים של השליטה הנשית זועקים-צורחים-צועקים (למי שמוכן להקשיב וליהווכח) שהנשלטות הגברית נובעת מנשיות, שגבר נשלט מופעל עפ"י עיקרון נשי. אצטט את עצמי מעמ' 7: "הנשלט הוא נחדר (סטראפון או אחרת) כמו שאישה נחדרת ע"י גבר. והכלובון שהשולטת מניחה על איברו של הגבר, האם זה לא סימן שהיא מבטלת גבריותו והופכת אותו לנשי? ומעשה הקוקהולד, האם זה לא סימן שהשולטת מבטלת את האפשרות של הגבר הנשלט לחדור, ובכך להפוך אותו לנשי?" ראשית - כל הדיון הוא על האם נשלטות היא תכונה נשית. עד שלא נסכים על כך, אתה לא יכול פשוט לחזור על טענתך. אתה למעשה אומר "נשלטות היא נשית" ואז בתגובה להתנגדות שלי עונה לי "אבל ברור שהיא נשית". זו מהות הדיון, זה לא הוכח וכלל לא ברור "למי שמוכן להקשיב ולהווכח". לראייה, אני יכול לכתוב את המשפט "אקטים של נשלטות גברית זועקים-צורחים-צועקים (למי שמוכן להקשיב ולהיווכח) שההנשלטות הגברית נובעת מגבריות חזקה במיוחד". הוא הגיוני באותה מידה, אבל לא הוכחתי אותו ולכן הוא לא תקף, מה גם שברור שאתה לא מסכים איתי - אז מה, אטען שזה כי אתה מסרב להיווכח? זה לא דיון, ודאי שלא דיון מדעי, אלא דמגוגיה. בנוסף - לא כל הנשלטים נחדרים, ולא כל השולטות חודרות. לא כל השולטות דורשות כלובון מהנשלט. ושליטה על האורגזמות והגירוי המיני של הגבר אינה בהכרח ביטול גבריותו, אלא שליטה על גבריותו. כלומר, הוא מכניע את גבריותו לאישה, לא מוותר עליה. היא לא כורתת לו את האיבר, היא רק מוודאת שהוא יהיה שלה בלבד. ואפילו אם נניח שמדובר בשלילת גבריות, זה לא אומר הענקת נשיות. התוצאה של שלילת גבריות היא אפס גבריות. אבל מאיפה נוספה הנשיות? האם אתה טוען שכל מה שלא גברי הוא בהכרח נשי? למשל - מקובל שצפייה בספורט היא גברית ואילו צפייה באופרות סבון היא נשית. גבר שלא צופה לא בספורט ולא באופרות סבון הוא אולי פחות גברי אבל ודאי שאינו מתנהג בצורה הנחשבת נשית (אגב, השתמשתי בהנחות לצורך הדגמת טיעון. לרגע לא באמת מאמין שגברים בהכרח אוהבים ספורט ונשים אופרות סבון. פמיניסטיות - לא לרצוח אותי) דקיקון כתב/ה: על זה יש להוסיף את הניוש המפורסם (שכבר הזכרתי בשרשור) בו השולטת מלבישה את הנשלט כאישה (או שהוא עושה זאת לבד): האם זה לא צועק לנשיות של הנשלט? תוסיף גם את הפרקטיקה בה שהשולטת פונה בדיבור אל הזכר בלשון נקבה כאילו הוא אישה (+ הקללה הנפוצה לנשלט שהוא זונה, כלומר נקבי. לא מקללים אותו שהוא ג'יגולו). תוסיף את ה-ballbusting שמשמעותו הוא נטרול הגבריות של הנשלט. תוסיף את ה-foot fetish שמה הוא אם לא תחליף לאיבר מין זכרי. הנשלט סוגד לרגל האישה שהוא תחליף לאיבר מין זכרי. אם לה יש את (תחליף) האיבר הזכרי, משמע שהיא הזכרית והוא הנקבי. שוב, ניוש הוא אקט ספציפי, וממש לא כל הנשלטים מנויישים. וגם אם ניוש צועק לשאיפה של הנשלט להיות נשי - האם ייתכן שזה כי גם השולטת וגם הנשלט תופסים נשיות כנחותה? כלומר - השולטת רוצה להשפיל והנשלט רוצה להיות מושפל, ולכן הם בוחרים בהעמדת פנים שהוא אישה כאמצעי השפלה, ולא בגלל שלהיות נשלט זה להיות נשי? זה מה שנקרא מתאם מזויף. לנשיות יש מתאם עם השפלה וליחסי שליטה יש מתאם אם השפלה, ולכן נדמה כאילו נשיות ויחסי שליטה נמצאים בהתאמה כשלמעשה הם לא. אתה טוען שballbusting הוא נטרול גבריות. למה לא דרך לגרימת כאב וזהו? הרי האשכים רגישים מאוד. למה זה אוטומטית אקט של סירוס? אקח את ההיגיון הזה צעד נוסף קדימה ונראה אם עדיין תסכים איתו: גרימת כאב והתעללות באיברי המין הגבריים על-ידי שולטת היא שלילת גבריות והפיכת הנשלט לנשי. מכאן אנו מסיקים ששולט המתעלל באיברי המין של אישה שולל את נשיותה והופך אותה לגברית. האם אתה מסכים עם החלק השני של המשפט? הוא נגזרת הגיונית של החלק הראשון. אם פגיעה באיברי מין נשיים לא הופכת נשלטת לגברית, פגיעה באברי מין זכריים לא הופכת את הנשלט לנשי. אני באמת לא יודע אם פוט פטיש היא הפיכת הרגל לאיבר מין זכרי. איפה ההוכחות לטענה הזו? ובכל זאת אזרום איתך, ואקבל אותה. ראשית, החברה סוגדת לפאלוסים כבר אלפי שנים (חלק מהטענה שלך). אם סגידה לפאלוס הופכת גברים לנשיים, אזי כל גבר שאי-פעם רקד סביב הmaypole, סגד לשיווה, או העריץ את הדמות של גנדאלף (הוא מחזיק מטה גדול) ועוד מליון דוגמאות, הוא נשי. עכשיו בוא נקבל גם את הטענה השנייה - לא רק שלשולטת יש תחליף, היא גם תופסת מקום זכרי. למה זה הופך את הנשלט לנקבי (בהנחה ואין חדירה של השולטת)? איך היותה זכרית אוטומטית הופכת אותו לנקבי? האם לא ייתכן ששניהם זכריים? או שהיא יותר זכרית ממנו? ולזה תוסיף עוד פעם את העניין שלא כל השולטות רוצות פוט פטיש, ולא כל הנשלטים רוצים לסגוד לכף רגל) דקיקון כתב/ה: (כבר טענתי שהשירותיות היא נשית, וגבר נשלט הוא שירותי ולכן נשי. לדוגמה, לא סתם הרבה נשים אפילו וניליות הן חולות ניקיון, וכקורלציה תמצא שחלק מהנשלטים הם "עבדי ניקיון". אבל גם אם אתה לא מקבל טענה זאת, עליך להתמודד עם ההוכחות האחרות). שים לב - טענת ששירותיות היא נשית. נכון. אז מה? לא הוכחת את זה. לא פתרת את ההסתייגויות שלי. לא הבנתי לגבי ניקיון - אתה טוען שלהיות חולה ניקיון היא תכונה נשית? חסרים גברים רגילים לחלוטין שהם חולי ניקיון? ולמה להיות חולת ניקיון זה נשי? כי אתה תופס ניקיון כשירות למישהו? אז מה לגבי אישה רווקה או אלמנה? את מי הן משרתות כשהן מנקות? עכשיו, אני מוצא כאן גם סתירה לוגית. אתה טוען שלהיות חולת ניקיון היא תכונה נשית. אז כל אישה שרוצה עבד ניקיון מפגינה תכונה נשית. כלומר, שולטת שרוצה עבד ניקיון מפגינה את נשיותה. אבל טענת ששולטת היא גברית. איך אתה מיישב את הסתירה הזו? דקיקון כתב/ה: לא במקרה השולטת היא הגברית והנשלט הוא הנשי: ככה הם משלימים אחד את השני. שוב אתה מתייחס לדיון כאילו הוכרע כבר. אתה טוען שגברי ונשי משלימים אחד את השני. נניח שזה נכון. זה לא אומר מי הגברי ומי הנשי. גם אם נניח ששולטת היא נשית ונשלט הוא גברי, אותה השלמה תתרחש. כלומר, גם אם מחפשים השלמה, אין צורך שנשלט יהיה נשי ושולטת גברית כדי ליצור את ההשלמה. דקיקון כתב/ה: כפי שאתה רואה, אצלי הכל מנומק בלי קשר לשום אג'נדה פוליטי. חבל שאתה שוב נגרר לעניין הפוליטי. למה העובדה שיש לך נימוקים לדבריך משמעה שאין כאן אג'נדה? לכל פוליטיקאי יש נימוקים לעמדתו. גם אם הנימוקים טובים ונקבל אותם, זה לא אומר אם עומדת מאחוריהם אג'נדה פוליטית. אין קשר בין השניים. יש פה דיון בשתי שאלות עיקריות. האם גברי/נשי זה דבר מולד? והאם נשלטות היא נשית ושליטה היא גברית. לשתי השאלות הובאו מגוון תשובות. הובאו גם תימוכין מחקריים או לפחות ציטוטים של סמכויות בתחום הרלוונטי התומכים בטענות מכאן ומכאן. עכשיו, מה יקרה אם אדם ייגש לדיון בלי שום דעה מראש, ובלי שום צורך לקדם צד כזה או אחר של הדיון, אלא מסקרנות נטו? הוא יגיע למסקנה שאין כאן הכרעה, ושהטיעונים טובים משני הצדדים. הוא יסיק שבמקרים מסויימים נשלט אכן מפגין רצון להיות אישה ובמקרים אחרים לא. הוא יסיק שכנראה יש גם גורמים מולדים וגם גורמים נלמדים בעיצוב התנהגות זכרית ונקבית במין האנושי. אתה מגיע מראש עם שתי טענות - התנהגות היא מולדת והתנהגות מסוימות הן בהכרח זכריות ואחרות נקביות. ולא משנה כמה הוכחות סותרות אתה מקבל, עמדתך לא נחלשת במאומה. בנוסף, אתה מחפש עובדות מדעיות ואנשי מדע התומכים במסקנתך ומתעלם מכאלה הסותרים אותה. לפי הזרם הביהביוריסטי ותולדתו הזרם הקוגניטיבי בפסיכולוגיה, כמעט כל ההתנהגויות שלנו הן נלמדות (היחידות שלא הן רפלקסים). למה אתה מתעלם לחלוטין מקיומו של הזרם הזה? מה שאתה עושה נקרא cherry picking. אני מציע שתחפש את המושג |
|
דרקן ראהל(נשלט){מית} |
לפני 6 שנים •
8 במאי 2018
לפני 6 שנים •
8 במאי 2018
דרקן ראהל(נשלט){מית} • 8 במאי 2018
עכשיו, סליחה אם אני מחאה, אבל ברצוני להתייחס לשתי נקודות.
לזכרים אנושיים יש בלוטת ערמונית. גירוי שלה מסב לזכר הנאה פיזית לחלוטין. כלומר, ישנה הנאה פיזיולוגית לחלוטין בחדירה אצל הגבר. אם כן, האם קיומה של בלוטת הערמונית הוא נשי? האם כל גבר שנהנה מגירוי הערמונית שלו מציג תכונה נשית? סטרפאון (pegging) לא מחייב בכלל יחסי שליטה בין הגבר והאישה; הוא יכול להעיד על רצון של הגבר בהנאה פיזיולוגית לגמרי מהאנטומיה הזכרית שלו ורצון של אישה להעניק לו אותה. השנייה נוגעת לתרבות. בחברה המערבית גברים עובדים בסלילת כבישים ונשים הן פקידות. ואילו במספר מדינות במזרח המצב הפוך - נשים סוללות כבישים וגברים הם פקידים. אם כך, איזה מקצוע הוא נשי ואיזה גברי? בישראל, היה בעבר מספר גבוה בהרבה של מורים גברים. כיום הרוב בהוראה הוא נשים. אם כן, האם הוראה היא מקצוע גברי או נשי? ישנן חברות בהן לוחמים צעירים מבצעים מין אוראלי בלוחמים מבוגרים כי בליעת זרע מגנה על הצעירים משדים. האם כל הצעירים בחברות האלה נשיים? גם אם יש תכונות גבריות מובהקות ונשיות מובהקות, וגם אם תכונות אלה מולדות, ודאי שיש גם פרשנות תרבותית תלויית זמן ומקום לגברי ונשי וודאי שישנן התנהגויות נלמדות. לפענח מה זה מה היא משימה מפרכת. אגב, אפילו הטענה שנשים נחותות במתטיקה שהועלתה כאן היא בעייתית. ראשית, נשים טובות מגברים בהיבטים מסויימים של מתמטיקה. שנית, ישנם מחקרים שמראים שתלמידות זוכות ליחס מזלזל ואף משפיל ממורים למתמטיקה ומדעים, במיוחד אם הן מראות יכולות גבוהות (והעצוב הוא שזה נכוו גם כשמדובר במורות) |
|
דרקן ראהל(נשלט){מית} |
לפני 6 שנים •
8 במאי 2018
לפני 6 שנים •
8 במאי 2018
דרקן ראהל(נשלט){מית} • 8 במאי 2018
טוב, אני ממש חופר הבוקר, אבל.
לגבי כינוי הנשלט בנקבה או זונה. ממש לא כל השולטות פונות ככה לנשלטים. ישנה פנייה לנשלט ככלבלב או כלב. פנייה זו מתייחסת לנשלט כרכוש, כחיית מחמד של השולטת ומדגישה שהוא צריך אילוף ולהיות צייתן. ייתכנו אקטים משפילים כמו לאכול מקערת כלב. אם כן, יש כאן ביטול של אנושיות, החפצה והדגשה של כניעות. אבל אין שום ביטול של היותו זכר או של גבריות. ישנו יחס כילד, עם כינויים בהתאם. פה יש ביטול של היותו מבוגר, עצמאי ומסוגל לקבל החלטות. אם כן, נשלטות הולכת עם כניעה והשפלה, ולא דווקא עם גבריות. ןשולטת שמאמצת עמדה של אם? היא מדגישה כח על הנשלט ואת זכותה לחנך אותו, כולל בעונשים. אבל האם היא גברית?? |
|
ArchAngel(שולטת) |
לפני 6 שנים •
8 במאי 2018
לפני 6 שנים •
8 במאי 2018
ArchAngel(שולטת) • 8 במאי 2018
אוסיף לדבריו של דרקן, שכמו שפונים לנשלט ככלב וזה לא אומר שהוא בעל חיים (ולא אומר שהשולטת זאופילית), או כילד וזה לא אומר שהוא קטין (ולא אומר שהשולטת פדופילית), אז ככה גם הוא לא נשי אם פונים אליו בלשון אישה (וזה לא אומר שהשולטת גברית).
הפניה בלשון אישה במסגרת סשן ניוש לא נובעת ממחשבה שלהיות אישה זה נחות, שהרי אם זה היה הרציונל למה ממשיכים לפנות לשולטת עצמה בלשון אישה? הרי ברוב המוחלט של הפעמים הנשלט לא קורא לה "אדוני". ואם היא אמורה להיות כזו גברית, זה הרי מתבקש, לא? אני סבורה שרוב השולטות לא ירגישו בנוח אם באמצע הסשן הנשלט יתחיל לדבר אליהן כמו לגבר, כי אפילו בלי שמץ של ציניות זה עדיין מרגיש לא במקום כשפונים אליך בצורה שאת לא מזדהה בה. בנוסף, בהרבה פעמים השולטת לבושה בסגנון נשי. אם היא באמת מאמינה שזה נחות ומשדר כניעות ושירותיות זה יהיה אבסורד שתופיע מול הנשלט באופן הזה, במיוחד אם זה מה שהיא תלביש לו עוד רגע. בדיוק כמו שלא תתהלך מולו על ארבע לפני שתוליך אותו כך, או שתופיע בפניו עם ישבנה אדום מהצלפות, כי פה היא באמת מאמינה שזה משדר נחיתות וכניעות. מה שמשפיל בהתייחסות כנקבה לגבר זה זלזול בהגדרה המגדרית שלו את עצמו, בדיוק כפי שזה יזלזל באישה אם פתאום יפנו אליה כזכר וזה לא אומר שלהיות גבר זה משפיל. בדיוק כפי שלהתייחס לנשלט ככלב או כילד זה זלזול בהגדרה שלו כאדם או כבוגר, ולא כי לדעת השולטת או הנשלט להיות ילד או כלב אמיתיים זה נחיתות, כניעות או כל דבר אחר שבא לידי ביטוי בסשן, שהרי זה לא מה שהם חושבים או האופן שבו הם מתייחסים כלפי חיות המחמד או הילדים האמיתיים שלהם. זאת תחושת הזלזול בהגדרה העצמית והמשחק בה שמדליק אותם, ועל זה נשען כל הסיפור ולא על איזו השקפת עולם אמיתית שאומרת משהו על מישהו. |
|
Netrunner(נשלט) |
לפני 6 שנים •
8 במאי 2018
לפני 6 שנים •
8 במאי 2018
Netrunner(נשלט) • 8 במאי 2018
ארצ', אם השולטת שלי מלקקת אותי ואומרת שהיא חתולה, מה עשינו בזהה נהרס במשחק תפקידים?
|
|
FlowerKitty(אחרת) |
לפני 6 שנים •
8 במאי 2018
לפני 6 שנים •
8 במאי 2018
FlowerKitty(אחרת) • 8 במאי 2018
ידוע שחתולים הם השולטים הבלתי מעורערים של כל אדם שהם "שייכים" לו, אני לא רואה כאן בעיה
|
|
היד |
לפני 6 שנים •
9 במאי 2018
לפני 6 שנים •
9 במאי 2018
היד • 9 במאי 2018
פאק דרקן!!! גמרתי!!!
|
|
דקיקון(נשלט) |
לפני 6 שנים •
10 במאי 2018
לפני 6 שנים •
10 במאי 2018
דקיקון(נשלט) • 10 במאי 2018
לילית חדשה כתב/ה: אני טוענת שמדובר בהבניות חברתיות, מכבה סיבות- 1. משך הזמן שההבדלים קיימים- חלק מההבדלים הם של השנים האחרונות- אם אני אראה לך תמונה של הנשיא רוזוולט כפעוט, היום אתה תניח שמדובר בבת, אם היית חי בתקופתו זה לא היה כל כך ברור. חלק מההבדלים השתנו ואף התהפכו עם הזמן- סממנים נשיים- הצבע האדום או ורוד, איפור עקבים התחילו כסממנים גבריים (ואיפור ועקבים למשל היו סממנים גם של מעמד הגבר בחברה). הצבע הכחול נתפס כנשי. היום זה למעשה הפוך. ההבדלים בין המינים שציינת אינם ההבדלים שדיברתי עליהם. כתבתי (ע' עמ'8 ) ש"בנות משחקות קלאס והן שקטות לעומת הבנים שהם רועשים ואוהבים דחיפות ומכות, וזה כשאף אחד לא אמר להם/ן לעשות זאת." לאהוב אלימות פיזית הוא תכונה גברית מולדת, ובכך בנים ובנות מאוד שונים. לעומת זאת, המאפיינים שציינת כמו לבוש שנחשב גברי או נפשי אכן עשויים להשתנות לפי אופנות. אבל שימי לב שלמרות שינויי האופנות התכופים, עדיין כל פעם מוצאים דרך ליצור מחדש הבידול בין הבנים לבנות. לילית חדשה כתב/ה: 3. מה קורה ברגע נטרול או העלמת החלוקה של בנים/בנות וההשפעה הסביבתית? האם כאשר נסיר את התווית 'של בנים' 'של בנות' ממשהו (למשל שמלה ורודה וכדורגל) בצורה מוחלטת השמלה הורודה עדיין תישאר רק של בנות? אם היה מדובר בהבדל מולד התשובה אמורה להיות כן- אבל זה לא המצב. מה שלא משתנה הוא שהאישה הוא אובייקט מיני ולא הגבר. בימינו, שמלה ורודה מאפיין את האישה כאובייקט מיני. אבל אם לפי האופנה החדשה השמלה הורודה תיחשב כבגד גברי של עוצמה אז זה יתקבל. לילית חדשה כתב/ה: היום ניתן לראות התפוררות מסויימת בחלוקה אצל החברה היותר כללית אבל ביקר בתוך דברים שנתפסים כשל בנים- ילד שרוצה שמלה ורודה יקבל תגובה שלילית ולכן יפסיק לרצות אבל בת שרוצה כדורגל תקבל תגובות מעורבות ולכן בהחלט ייתכן שתמשיך לרצות כדורגל. עוד ניתן לראות שאם יש לסביבה מודעות ותפיסות פמיניסטיות ולא סקסיסטיות אין חלוקה בין דברים של בנים לדברים של בנות וילד יכול לרצות לק או שמלה ורודה כמו שילדה יכולה לרצות כדורגל. הנימוקים גם מראים למה הטענה שלך לא הגיונית- אם אפשר לשנות את ההבדל (להפוך, להעמיק, לצמצם, לנטרל ואפילו ליצור אותו) הרי שהוא לא מולד. זה מוכיח שלמרות התתפוררות הנ"ל גבר חייב להישאר חזק כי זה הבדל מולד שגבר יהיה חזק יותר, והציפייה ממנו היא בהתאם. מכיוון שזה מולד, זו בושה מצדו להפוך לנשי-חלש. אם זה לא היה מולד אלא רק הבניה חברתית, גבר היה יכול ביתר קלות להיות נשי. הסברת בהמשך דברייך שהיחסים הבדסמ"יים פועלים עפ"י ההבנייה החברתית בה אישה נחשבת לנחותה, וש"ניוש הנשלט ודיבור אליו בלשון נקבה- אלו רק הקצנות של המצב הקיים (בחברה)". כפי שאמרתי קודם, הבנייה חברתית אינו מנוע מספיק חזק כדי ליצור הבדל מעמדות בדסמ"י כה גדול כמו בין זה שבין שולט לנשלט . "הבושה" שנשלט מרגיש כגבר חלש אינו נובעת מהבנייה חברתית. מהבניה חברתית אפשר להתנער בקלות כי היא אכן רק מלאכותית. אבל מכיוון שההבדל גבר-אישה הוא מולד/עפ"י הטבע, הבושה הנ"ל היא אמיתית. והיא מצדיקה שנשלט יהיה באמת מבוייש מול אישה חזקה ממנו, ושייווצר הבדל מעמדות אמיתי בין שולט לנשלט . אחרת, זה רק משחק תפקידים ונילי ומלאכותי של רופא וחולה. בנוסף, ההסבר "החברתי" שלך לבדס"ם אינו מסביר את האקטים הנוספים מעבר ל"ניוש ודיבור בלשון נקבה" לנשלט. איך את מסבירה אותם? איך הבנייה חברתית מסבירה סטייה/שריטה עמוקה כמו ליקוק איבר מין מפלסטיק (סטראפון) או פטיש לרגל נשית? ואיך את מסבירה תופעת הגברים הנשלטים הנוגדת את המצב בחברה שהגבר שולט? לילית חדשה כתב/ה: עוד ניתן לראות שאם יש לסביבה מודעות ותפיסות פמיניסטיות ולא סקסיסטיות אין חלוקה בין דברים של בנים לדברים של בנות וילד יכול לרצות לק או שמלה ורודה כמו שילדה יכולה לרצות כדורגל. אותה סביבה משתמשת בכוחה בתור מבוגרים כדי להכניס את האג'נדה הפמיניסטי שלה אל הילדים ולעצב מחדש את מוחם הרך והקל להשפעה: "יוסי הקטן, נכון שאין הבדל בין בנים לבנות, ושבנים יכולים ללבוש שמלה?" לילית חדשה כתב/ה: כל טענה שלך חוזרת להנחה הבסיסית שלך- הזכר שולט והנקבה נשלטת התנהגות X נשית וכנועה והתנהגות Y גברית ושולטת את כל הטענות שלך אתה גוזר ממנה, ומנמק באמצעותה. הטענה שלי לגבי הנשלטות הגברית מתחלקת לשני חלקים: יש היפוך בין גבר לאישה, ובנוסף יש הפיכת הגבר החזק לנשי חלש. שיטתך יכולה להסכים איתי שאקט כמו חדירת סטראפון הוא הפיכת גבר לאישה – גם אם לא תקבלי שזה ביטוי להכנעה לילית חדשה כתב/ה: ההנחה שלך היא אג'נדה- שוביניטסית למעשה. אני שוב מזכיר את הפרט ה"שולי" שאני נשלט ע"י נשים. יש גם הרבה נשים נשלטות כאן שכתבו שיש להן פנטזיית אונס. גם אותן תאשימי באג'נדה שובניסטי בשם הפוליטקלי-הקורקט? אני מתאר לעצמי שתעני שאפשר להיות נשלט ולהיות גם שוביניסטי. ואז אענה לך שהתיזה שאני בונה נובעת מהיגדים/אקסיומות שאני נאלץ לקבל מתוך יושר אינטלקטואלי, ומנסה להתמודד איתם בצורה לוגית. |
|
דקיקון(נשלט) |
לפני 6 שנים •
10 במאי 2018
לפני 6 שנים •
10 במאי 2018
דקיקון(נשלט) • 10 במאי 2018
דרקן ראהל כתב/ה: ראשית, לא ברור לי מה היא בעיניך התקופה המודרנית. האם קליאופטרה ובודיקאה הן חלק מהתקופה המודרנית? כן. ראית שדיברתי על ההבדל בין התקופה הפריהיסטורית (=לפני עשרות ומאות אלפי שנים) לבין המודרנית. מזה אתה יכול להבין לבד שמכיוון שקליאופטרה אינה שייכת לתקופה הפריהיסטורית אז היא שייכת למודרנית. דרקן ראהל כתב/ה: אם כן - כיצד ייתכנו מלכות חזקות אם נשים הן נשלטות מטבען? אני שוב מסביר: הנשלטות הנשית הייתה בשיאה במהלך הפריהיסטוריה, אבל הקידמה התרבותית שהתחילה את צעדיה הראשוניים עוד לפני קליאופטרה הולכת ומשנה זאת בהדרגה. דרקן ראהל כתב/ה: לא התייחסתי לתנאי מעבדה או העדרם. הניסוי מעיד על יחס שונה לחלוטין לתינוק, רק על סמך ההנחה שהוא נקבה (הוא זכר בשני המקרים, רק לבוש אחרת). כלומר, האמונה שתינוק הוא זכר מובילה ליחס אחר כלפיו מאשר לתינוק שמאמינים שהוא ממין נקבה. יש כאן הסללה מגיל צעיר. לכל הפחות, אם נניח שאכן יש הבדלים מולדים, החברה מחזקת אותם משמעותית על-ידי הסללה מגיל צעיר. והיות וההסללה מופיעה בגיל צעיר, לטענה "ילדים בגיל בית-ספר עושים כך וכך גם בלי הכוונה" אין תוקף, שכן ההכוונה כבר קרתה בשלב הרבה יותר מוקדם, כפי שהמחקר מעיד. נכון, הוא לא מוכיח העדר של השפעה מולדת, אבל הוא כן מוכיח התערבות של החברה. זה בדיוק מה שאמרתי לגבי אי האפשרות המעשית של יצירת תנאי המעבדה. העובדה שאנחנו חיים בחברה ולא במעבדה עם תנאים מבודדים לא מונע מלהסיק מסקנות עפ"י השכל הישר. ציטטתי מומחים המוכיחים שההבדלים הם מולדים ושזה היגיון פשוט. כשאני והחברים שלי הלכנו "מכות" (מלעיל), אף אחד לא סלל לנו זאת: לא ההורים, לא המורים, לא הבנים הגדולים, לא הטלויזיה ולא הסבתא של מיכאל. הדחף (המולד) שהיה קיים בתוכנו הוא זה שהוביל אותנו לכך, ולכן זה בא לנו ספונטנית ואהבנו זאת באופן טבעי. אז אתה תמשיך להתפלפל שא"א להוכיח זאת בגלל "ההסללה", שיהיה. גם אצל החסידים הגדולים של הפוליטקלי-קורקט מקובל להודות שנשים הן יותר "מילוליות" (ע"ע "חפירה") מגברים, ושזאת תכונה מולדת. דרקן ראהל כתב/ה: שים לב - אתה סיפקת הסבר לעובדה שיש גברים נשלטים. אבל זה כלל לא מה שדיברתי עליו, לא התייחסתי בכלל לנשלטות גברית. אני שואל - אם הגבר שליט כל כך בטבע והאישה כנועה כל כך, למה בדסמ הוא תופעה חריגה? היית אמור למצוא רוב בחברה של גברים שולטים ונשים נשלטות. אבל בדסמ הוא התנהגות יוצאת דופן. ושליטה גברית וכניעות נשית רק חלק ממנה. למה אין רוב של נשים מזוכיסטיות שרוצות רק לשרת גברים? הפכת את ההתנהגות הבדסמית לנורמטיבית למין האנושי, בזמן שברור שהיא אינה כזאת (ושוב, מתייחס רק לשליטה גברית) כי כפי שכבר כתבתי, הקידמה התרבותית מצנזרת פרקטיקה של שליטה גברית. לעומת זאת, אפילו עדיין בימינו תמצא שבחברות פטריארכליות פחות מתקדמות נשים הן שפחות של גברים ומוכות על ידם על גבול הבדס"ם. דרקן ראהל כתב/ה: שנית, לא הסברת איך קפצת משליטה חברתית וכו' לקשירה והצלפות. שאלה לא ברורה. תבהיר, בבקשה דרקן ראהל כתב/ה: שלישית שאלתי מתי תפסיק לקרוא לנשלטות תכונה נשית. אחדד - אתה מייחס נשלטות לנשיות, בין אם היא מופיעה בנקבות או בזכרים של המין האנושי. אבל, ייתכן (ואתה מסכים על האפשרות הזאת) ובעתיד יהיו יותר ויותר נשים שולטות. אם כך - האם נשלטות תהפוך לפתע לתכונה לא-נשית? אם כן, היא תהפוך לתכונה לא-נשית גם בקרב זכרים. ואז מה? שאלה מצויינת. לדעתי, הנשלטות תישאר קשורה לנקביות כל עוד הגברים יישארו המין היותר חזק מבחינה פיזיולוגית: חסונים יותר, גבוהים יותר ובעלי האיבר ההוא שחודר-כובש את הנקבה. לא במקרה הטבע עיצב את יחסי המין כך שהזכר פולש לטריטוריה של הנקבה ו"כובש" אותו, ושהנקבה היא חור/היעדר המתמלא מהזכר. זה אומר משהו על מי השולט על מי. אם האבולוציה תביא למצב שהגברים יתגמדו והנשים תתגדלנה (אני לא שולל את האפשרות) ושלנשים יצמח מתישהו זין חודר, אז נכון שהנשלטות כבר לא תהיה נשית. זה בספק רב וזה גם לא יקרה מחר. גרסה אחרת: אם נשים יגדילו פער משמעותי בחכמה וישלטו בעולם הבנוי על טכנולוגיה והגברים יעברו רגרסיה לשואבי מים, אז גם במקרה זה הנשלטות תפסיק להיות נשית. (רציתי לדחות את האספקט הזה לזמן יותר מאוחר בהתקדמות הדיון כי אני מנחש שזה עלול להקפיץ חלק מכם, אבל השאלה אילצה אותי לגעת בזה כבר עכשיו). |
|
דקיקון(נשלט) |
לפני 6 שנים •
10 במאי 2018
לפני 6 שנים •
10 במאי 2018
דקיקון(נשלט) • 10 במאי 2018
דרקן ראהל כתב/ה: ראשית - כל הדיון הוא על האם נשלטות היא תכונה נשית. עד שלא נסכים על כך, אתה לא יכול פשוט לחזור על טענתך. אתה למעשה אומר "נשלטות היא נשית" ואז בתגובה להתנגדות שלי עונה לי "אבל ברור שהיא נשית". זו מהות הדיון, זה לא הוכח וכלל לא ברור "למי שמוכן להקשיב ולהווכח". לראייה, אני יכול לכתוב את המשפט "אקטים של נשלטות גברית זועקים-צורחים-צועקים (למי שמוכן להקשיב ולהיווכח) שההנשלטות הגברית נובעת מגבריות חזקה במיוחד". הוא הגיוני באותה מידה, אבל לא הוכחתי אותו ולכן הוא לא תקף, מה גם שברור שאתה לא מסכים איתי - אז מה, אטען שזה כי אתה מסרב להיווכח? זה לא דיון, ודאי שלא דיון מדעי, אלא דמגוגיה. בבקשה, תסביר איך כשאישה מזיין גבר בתחת זה זועק-צורח-צועק שהנשלטות הגברית נובעת מגבריות חזקה. תצטט מהבדיחה של הגשש "תהיה גבר, תשפיל את עצמך"? דרקן ראהל כתב/ה: בנוסף - לא כל הנשלטים נחדרים, ולא כל השולטות חודרות. לא כל השולטות דורשות כלובון מהנשלט. ושליטה על האורגזמות והגירוי המיני של הגבר אינה בהכרח ביטול גבריותו, אלא שליטה על גבריותו. כלומר, הוא מכניע את גבריותו לאישה, לא מוותר עליה. היא לא כורתת לו את האיבר, היא רק מוודאת שהוא יהיה שלה בלבד. להגיד שלא כל נשלט נחדר אינה תשובה מספקת. זו הפרקטיקה המרכזית בשליטה נשית (כי מקבילה לזיון גברי שהוא האקט מרכזי ביחסי מין) Iנפוצה מאוד בשליטה הנשית. העובדה שלא כל הנשלטים נחדרים אינה משנה את המשמעות העמוקה של הסטראפון כחילוף תפקידים בין זכר לנקבה. האם לדעתך זה מקרי שהסטראפון מעוצב כאיבר זכרי, כולל עטרה ו-ורידים? האם זה מקרי שהסטראפון מונח בדיוק במפשעת השולטת, איפה שממוקם הזין הגברי בגופו? האם זה מקרי שהנשלט מלקק אותו כאילו היה זין גברי? האם זה מקרי שהשימוש בכלי הזה הוא חדירה בדומה לחדירה גברית רגילה? אתה מפרש שהכלובון הוא שליטה על גבריותו ולא שלילתו. זהו אכן אחד הפירושים שניתן לדבר. לדעתי, זהו פירוש שנועד להסוות שבעומק הדברים מדובר בביטול הגבריות/ניוש, כלומר הכחשה פסיכולוגית. הסיבה להסוואה הזו היא שקשה לנשלטים להודות בפני עצמם שהם "נשיים", וקשה לשולטות להודות בפני עצמן שבפועל הן מסרסות. זאת אמת הקשה לעיכול. וכששולטת מאריכה את תקופת הסגר הזין בכלובון לחצי שנה, מה בדיוק נשאר מגבריות הנשלט? בפועל זה סירוס. בנוסף לכל זה, כלובון הוא אביזר כמעט חובה במלתחה של הגברים הסיסיים. זה מוכיח שהכלובון מסתעף לניוש. דרקן ראהל כתב/ה: ואפילו אם נניח שמדובר בשלילת גבריות, זה לא אומר הענקת נשיות. התוצאה של שלילת גבריות היא אפס גבריות. אבל מאיפה נוספה הנשיות? האם אתה טוען שכל מה שלא גברי הוא בהכרח נשי? כן. הזהות המינית שלנו יכולה להיות די מסובכת ומורכבת אבל היא בנויה רק מאלמנטים של זכר ונקבה. כמו כן, המין בין שני אנשים הוא משחק של זכר מול נקבה על כל צורותיו השונות והמשונות. זה משחק סכום אפס. לכן שלילת הגבריות היא הפיכה לנשיות. דרקן ראהל כתב/ה: למשל - מקובל שצפייה בספורט היא גברית ואילו צפייה באופרות סבון היא נשית. גבר שלא צופה לא בספורט ולא באופרות סבון הוא אולי פחות גברי אבל ודאי שאינו מתנהג בצורה הנחשבת נשית (אגב, השתמשתי בהנחות לצורך הדגמת טיעון. לרגע לא באמת מאמין שגברים בהכרח אוהבים ספורט ונשים אופרות סבון. פמיניסטיות - לא לרצוח אותי) אתה קופץ לתחום החברתי כדי לחזק את עמדתך, אבל אנחנו עוסקים כאן במין שכל עניינו הוא זכר ונקבה (שוב, כולל הגיוון של הזהויות המיניות). דרקן ראהל כתב/ה: שוב, ניוש הוא אקט ספציפי, וממש לא כל הנשלטים מנויישים. שוב אותה טענת נסיגה שלך בדומה למה שענית לגבי הסטראפון. שוב אותה תשובה ממני שזה לא משנה את המשמעות של הניוש כ...ניוש [quote="דרקן ראהל"] וגם אם ניוש צועק לשאיפה של הנשלט להיות נשי - האם ייתכן שזה כי גם השולטת וגם הנשלט תופסים נשיות כנחותה? כלומר - השולטת רוצה להשפיל והנשלט רוצה להיות מושפל, ולכן הם בוחרים בהעמדת פנים שהוא אישה כאמצעי השפלה, ולא בגלל שלהיות נשלט זה להיות נשי? זה מה שנקרא מתאם מזויף. לנשיות יש מתאם עם השפלה וליחסי שליטה יש מתאם אם השפלה, ולכן נדמה כאילו נשיות ויחסי שליטה נמצאים בהתאמה כשלמעשה הם לא. [quote="דרקן ראהל"] אני אוהב את התפלפלויות שלך, אבל שכמו שהסטראפון אינו זיוף של נחיתות אלא ניוש אמיתי, כך גם הניוש אינו זיוף אלא... ניוש אמיתי. כמו כן, כפי שכתבתי ל-לילית, המימד החברתי אינו מנוע מספיק חזק כדי ליצור השפלה המביאה אותנו לרמות כה גבוהות של עונג מיני והנוגעת בקישקע שלנו. את משחקי הרופא והחולה נשאיר ל-ונילים. דרקן ראהל כתב/ה: אתה טוען שballbusting הוא נטרול גבריות. למה לא דרך לגרימת כאב וזהו? הרי האשכים רגישים מאוד. למה זה אוטומטית אקט של סירוס? גרימת כאב לזין אינה מבטלת גבריות, והיא מקבילה לעינוי הכוס של הנשלטת. זין כאוב הוא עדיין זין שיכול לחדור לאישה. לעומת זאת, בעיטה לאשכים מחלישה את מקור הגבריות הנמצאת באשכים. בעיטה באשכים מונעת מגבר להעמיד את הזין ולחדור דרקן ראהל כתב/ה: אקח את ההיגיון הזה צעד נוסף קדימה ונראה אם עדיין תסכים איתו: גרימת כאב והתעללות באיברי המין הגבריים על-ידי שולטת היא שלילת גבריות והפיכת הנשלט לנשי. מכאן אנו מסיקים ששולט המתעלל באיברי המין של אישה שולל את נשיותה והופך אותה לגברית. האם אתה מסכים עם החלק השני של המשפט? הוא נגזרת הגיונית של החלק הראשון. אם פגיעה באיברי מין נשיים לא הופכת נשלטת לגברית, פגיעה באברי מין זכריים לא הופכת את הנשלט לנשי. מי שסובל מהתעללות אינו מתחזק אלא נחלש עוד יותר. עינוי הכוס של הנשלטת אינו בונה לה גבריות, אינו מוסיף לה כח/פאלוס שאין לה, אלא רק מעמיק עוד יותר את נשיותה. רק שולטת שתלבש סטראפון תשלול את נשיות עצמה, ותהפוך לזכרית. דרקן ראהל כתב/ה: אני באמת לא יודע אם פוט פטיש היא הפיכת הרגל לאיבר מין זכרי. איפה ההוכחות לטענה הזו? ובכל זאת אזרום איתך, ואקבל אותה. ראשית, החברה סוגדת לפאלוסים כבר אלפי שנים (חלק מהטענה שלך). אם סגידה לפאלוס הופכת גברים לנשיים, אזי כל גבר שאי-פעם רקד סביב הmaypole, סגד לשיווה, או העריץ את הדמות של גנדאלף (הוא מחזיק מטה גדול) ועוד מליון דוגמאות, הוא נשי. ריקוד ביריד עממי אינו סיטואציה מינית, אבל פוטפטיש מנשלט לשולטת הוא סיטואציה מינית דרקן ראהל כתב/ה: עכשיו בוא נקבל גם את הטענה השנייה - לא רק שלשולטת יש תחליף, היא גם תופסת מקום זכרי. למה זה הופך את הנשלט לנקבי (בהנחה ואין חדירה של השולטת)? איך היותה זכרית אוטומטית הופכת אותו לנקבי? האם לא ייתכן ששניהם זכריים? או שהיא יותר זכרית ממנו? כבר שאלת את השאלה הזו לגבי הכלובון. ראה תשובתי שם לעיל. דרקן ראהל כתב/ה: ולזה תוסיף עוד פעם את העניין שלא כל השולטות רוצות פוט פטיש, ולא כל הנשלטים רוצים לסגוד לכף רגל) כנ"ל דרקן ראהל כתב/ה: אתה תופס ניקיון כשירות למישהו? לגמרי. תשאל את עובדי הניקיון של האתר. תשאל גם את השולטות שמשתמשות בהם. דרקן ראהל כתב/ה: עכשיו, אני מוצא כאן גם סתירה לוגית. אתה טוען שלהיות חולת ניקיון היא תכונה נשית. אז כל אישה שרוצה עבד ניקיון מפגינה תכונה נשית. כלומר, שולטת שרוצה עבד ניקיון מפגינה את נשיותה. אבל טענת ששולטת היא גברית. איך אתה מיישב את הסתירה הזו? כולם זקוקים לבית נקי ומסודר. זה עניין של תפקוד הבית, ולא של חולי לניקיון. לצורך תיפקוד הבית, שולטת תשתמש בעובד הניקיון, והוא ככזה יהיה אכן נשי. היא תהיה גברית כי היא משפיטה אותו לצרכיה. דרקן ראהל כתב/ה: שוב אתה מתייחס לדיון כאילו הוכרע כבר. אתה טוען שגברי ונשי משלימים אחד את השני. נניח שזה נכון. זה לא אומר מי הגברי ומי הנשי. גם אם נניח ששולטת היא נשית ונשלט הוא גברי, אותה השלמה תתרחש. כלומר, גם אם מחפשים השלמה, אין צורך שנשלט יהיה נשי ושולטת גברית כדי ליצור את ההשלמה. נכון. זה דומה לחשד שמישהו הוא רוצח. חלק מההוכחות הן חותכות וחד-שמעיות שהוא רוצח. חלק אינן כך, אבל הן כן מתיישבות היטב עם התמונה שהצטיירה עם ההוכחות החד-משמעיות. כך לגבי מה שאמרתי על ההשלמה בין השולטת לנשלט: זו לא הוכחה חד-משמעיתזה מתיישב עם ההוכחות החד-משמעיות דרקן ראהל כתב/ה: עכשיו, מה יקרה אם אדם ייגש לדיון בלי שום דעה מראש, ובלי שום צורך לקדם צד כזה או אחר של הדיון, אלא מסקרנות נטו? הוא יגיע למסקנה שאין כאן הכרעה, ושהטיעונים טובים משני הצדדים. הוא יסיק שבמקרים מסויימים נשלט אכן מפגין רצון להיות אישה ובמקרים אחרים לא. על הניגש לדיון הנ"ל לשקול את משקל הטיעונים. הם אינם באותו משקל בשני הצדדים. ושוב, אני לא עוסק ברצון הנשלט אלא בעיקרון/הגורם הנפי העמוק שמניע אותו --- גם אם הוא אינו מודע אליו. דרקן ראהל כתב/ה: בנוסף, אתה מחפש עובדות מדעיות ואנשי מדע התומכים במסקנתך ומתעלם מכאלה הסותרים אותה. לפי הזרם הביהביוריסטי ותולדתו הזרם הקוגניטיבי בפסיכולוגיה, כמעט כל ההתנהגויות שלנו הן נלמדות (היחידות שלא הן רפלקסים). למה אתה מתעלם לחלוטין מקיומו של הזרם הזה? מה שאתה עושה נקרא cherry picking. אני מציע שתחפש את המושג כבר כתבתי שאני מחפש תיאוריה שמספקת לי הסבר לתופעת הבדס"ם ולנשלטות הגברית בפרט. התיאוריות שציינת אינן מספקות זאת, לכן בחרתי בתיאוריה שבחרתי. ושוב, הרבה התנהגויות הן אכן נלמדות, אבל המין הוא תחום עמוק וגם חמקמק יותר מהתנהגויות הקיימות בחברה. ביהביוריזם לא יכול להסביר למה מישהו ניהנה ללבוש מסכת אב"כ ובגדי לטקס או לשתות שתן של מישהו אחר. |
|