שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשהמלכה משתינה על העבד

the rain song
לפני 9 שנים • 21 ביוני 2015
the rain song • 21 ביוני 2015
מסכימה איתך.
הכוונה שלי היתה שאני לא מושפלת מזה.
ברור שחלק מהאקטים האלו נחווים כהשפלה במצב אחר ואצל אנשים אחרים.
כשאני באמת מושפלת - אין לי שום עונג מהעניין ואני לא מסכימה בשום אופן להיות במצביי השפלה.
מה שניסיתי להסביר שאם אתה למשל מתענג על ההשפלה שבעניין, אני לא חווה את זה כהשפלה.

וחוץ מזה, בחורף זה דווקא נעים, זה חמים ונעיםicon_smile.gif
פור גוד
לפני 9 שנים • 21 ביוני 2015
פור גוד • 21 ביוני 2015
אני נוטה להסכים עם הדרך שבה המלט, וגם קיליניג, ניגשים לעניין.
אין טוב ורע כמובן בכול מה שנוגע לתשוקה, אבל הדרך שבה בטי בום חווה את זה - כלומר הדרך של "סימון הטריטורייה" - היא הדרך הרגילה של השליטה-הגברית. והשאלה הייתה אודות יחסי השליטה-הנשית ( בין "מלכה ועבד", כפי שניסח זאת פותח השרשור )
פרופרלי ספיקינג, בקרב קופי-האדם אבות-אבותיינו, וגם בקרב כול שאר היונקים אין מבנים-חברתיים של שליטה-נשית. כול להקות קופי-האדם מאורגנים בבמבנים היררכיים של שליטה-גברית ( אלפא-מייל , ביתא, גמא דלתא -מייל וכך הלאה). האלפא מייל יהיה בדרך-הכלל הזכר הכי סתום, מרושע ואלים בלהקה, והוא ידכא וישלוט בכול השאר: בכול הזכרים החלשים ממנו, בכול הנשים, ההומואים וכולי.
או במילים אחרות - שלא נדע עוד צער.
ולמותר לצייו כמובן שהזכרים בטבע מסמנים טריטורייה באמצעות השתנה.

והערה קטנה לריינצ'ו: מה שקל לשכוח בקלות הוא שאת יכולהי לראות "כבוד גדול" בכך שבחיר-ליבך השתין עלייך ( או לתוך פיך, אם תרצי, כבוד בסגנון "הוא בחר להשתין עלי מכול הבנות ! " ) רק ממקום די מושפל. אני חושב שהמלט לגמרי צודק בעניין הזה. זו המהות הסאדו-מזוכיסטית. לב-העניין ממש. ואני לא חושב שיש מנוס מההכרה הזאת.
the rain song
לפני 9 שנים • 21 ביוני 2015
the rain song • 21 ביוני 2015
תגובה אחת מעליך פור גוד, אחת בלבד - הסכמתי עם המלט.
בטי בום​(שולטת)
לפני 9 שנים • 21 ביוני 2015
בטי בום​(שולטת) • 21 ביוני 2015
פור גוד, בבקשה אל תחליט בשבילי מה היא שליטה נשית ומה גברית.
ובשום פנים אל תנסה להבהיר בשם מלכות אחרות איך שולטות נשים.
כי הפעם האחרונה שבדקתי אני אישה ואפילו אישה מוצלחת.
אם אתה מרגיש מלכה זכותך אך בבקשה אל תכליל על מלכות אחרות.
אני מסמנת טריטוריה וזאת מבחינתי הדרך הנשית גם אם גברים משתמשים בכך.
פור גוד
לפני 9 שנים • 21 ביוני 2015
פור גוד • 21 ביוני 2015
לא להתרגז עלי בטי. ובטח לא להיעלב ממני. אני אבהיר. כתבתי הכי ברור בתחילת דבריי: אין טוב ורע בכול מה שנוגע לתשוקה. גם אין דרך "נכונה" ( או לא "נכונה" ) לחיות אותה.
אני אכן מכיר נשים רבות - נהדרות, יפות, מוצלחות וכולי - שנדלקות מאקטים של שליטה ( או שניגשות לכול העניין ) ממקום די "גברי . ואני בעצמי יכול להידלק גם מגישה כזאת לעניין.
יש לה בעיני קסם רב משלה (:
אני אוהב, למען האמת, את כול חילופי התפקידים בין נשים לגברים, על כול צורותיהם. יש לי מנגנון-נפשי גמיש (:
אבל אני עומד איתן על דעתי שהשתנה כאקט של סימון-טריטורייה היא בהחלט אקט שאנחנו חייבים לאפיינו כ"גברי." ( או ליתר דיוק, "זכרי" ) . כפי שניתן לראות בכול סרט-טבע של נשיונל גאוגרפיק.
שיקי​(נשלט)
לפני 9 שנים • 21 ביוני 2015
שיקי​(נשלט) • 21 ביוני 2015
המלט כתב/ה:
the rain song כתב/ה:
המלט כתב/ה:
the rain song כתב/ה:
אני לא יודעת אם מיילדום תקף לשרשור הזה אבל גם אני ראיתי באקט הזה כבוד.
שום דבר בזה לא השפיל אותי


אשמח אם תסבירי את עניין ה״כבוד״, כי אני באמת לא מבין את זה.


טוב, ברור שאני לא מתכוונת לכבוד כמו שמקבלים תואר מאוניברסיטת ייל או משהו, כן? זה ברורicon_smile.gif
אבל מבחינתי זה היה אקט של שייכות.
לא לכל גבר נתתי הסכמה שישתין עלי והוא מצידו לא השתין על כל אחת.
זו לא היתה תחושת טריטוריה כמו שבטי נסחה את זה אבל זה היה קטע של - אני מסמן אותך כשלי, עכשיו את שלי.
אז זה היה לי חשוב. אז זה עשה עלי רושם.
זה לא חרמן אותי או משהו, זה נתן לי תחושת גאווה.
היינו בכל מיני הרכבים והיתה תקופה שהיו עוד נשים במערכת שלנו אבל את הקטע הזה רק אני קיבלתי וזה תמיד היה גם עם הערכה מצידו.

אני לא מוצאת שום תחושת השפלה בשום דבר בבדסמ.
שתן ממש לא משפיל בעיני ואני באמת לא מבינה למה אנשים עושים מזה עניין.

היום המונח הזה "שייכות" לא חלק מהזוגיות ו/או המיניות שלי ועדיין, היו שני גברים שנתתי להם לעשות את את זה והרגשתי "שייכות". הרגשתי שהם מכבדים אותי, מעריכים אותי יותר מנשים אחרות.
קשה להסבירicon_smile.gif

ראיתי פעם באחד המועדונים טקס קילור. מול קהל רב - האשה היתה על הברכיים, עירומה לגמרי והשולט שלה, לבוש כולו כמובן, שם קולר על צווארה וקשר לה רצועה והם אמרו כל מיני דברים וכולם מחאו כפיים ונורא התרגשו.
זה היה משפיל בעיני.

אז כמו שנאמר, זה אינדוודואלי מאוד.

שמעתי שולטים ושולטות מתייחסים לסקס אוראלי למשל, כאל אקט משפיל, שלא לדבר על רימינג. ושמעתי שולטים ושולטות שמתייחסים לזה כאל אקט כבוד וגם כאלה שלא עשו מזה שום עניין מעבר לכיף שבדבר.
גם מנשלטים ומנשלטות שמעתי דעות לכאן ולכאן.

כל אקט כמעט בבדסמ נראה בכמה צורות על ידי אנשים שונים.
כך גם השתן.
היום זה לא משהו שאני מחפשת, וכפי שאמרתי קודם הוא מעולם לא חרמן אותי אבל אז, כשהייתי בקטע והייתי משוייכת והוא בחר לעשות את זה, הרגשתי כבוד.

אני חושבת שאם הגבר יראה בזה אקט נורא משפיל ויתייחס לעניין כאל - "זה מקומך, את לא שווה כלום חוץ מאסלה" וכל מיני כאלה. - זה יגרום לי לסרב לאקט הזה.


פייר? אני לא בטוחה שהצלחתי להסביר את כוונתי


תודה על ההסבר icon_smile.gif

אני חושב שאני מבין היטב את כוונתך, ובסך הכל מזדהה כמעט עם כל מה שתיארת. אני מסכים איתך
לחלוטין שאין צורך לעשות עניין משתן במובנו הבדסמי. אני רק חושב שאם מישהו מתעקש לכנות אקט זה כאקט שיש בו כבוד, הרי שבכך עושים מכך עניין, והעניין שנעשה - לטעמי - אינו לעניין.

מצד שני, אני לא מסכים איתך ש״אין שום דבר משפיל בבדסמ״. יתכן שראוי לייחד לכך דיון נפרד שהרי השפלה הינה מושג מרכזי בבדסמ, לפחות על פי ההבנה האישית שלי, אבל עד שזה יקרה, אפשר לדבר קצת על עניין ההשפלה.

אני חושב שתסכימי שמצבים בסדמים רבים נובעים מתוך מצבים שמחוץ למסגרת הבדסמית נחזים כהשפלה, ואין על כך מחלוקת. כריעת ברך, נישוק נעליים, זחילה על ארבע, הינם סממנים מובהקים של כניעה והשפלה. מניעת אורגזמה, הגבלת תנועה, תופעת הקוקולד - גם אלה ספוגים באלמנטים מובהקים של השפלה. עכשיו אנו באים ומייבאים מצבים אלה אל תוך ד׳ אמות האינטימיות שלנו, והנה - לשיטתך - נעלמת ההשפלה כבאורח פלא, כבמטה קסם, ואיננה. אני מאמין לך בכל ליבי שאינך חשה ולו קמצוץ של השפלה כאשר אדונך מטיל מימיו על פנייך היפות. אבל תחושתך האישית - עם כל הכבוד (!) -- אינה יכולה להפקיע מן ההשפלה את מקומה הטבעי בסצנה הזו. אדונך אינו מטיל מימיו על פנייך היפות משום שקילוח הנוזל החמים נעים ללחייך; כמו כן אין הוא עושה זאת משום שפנייך שטופי השתן נאים יותר בעיניו. שניכם עושים זאת -- באהבה ובהסכמה - דווקא משום הסמליות הצרובה במעשה - ותוך שימוש בכל עומקה של סמליות זו, כדי לייצר עונג משותף. בוודאי שיש באקט זה השפלה. זה שאת לא חשה אותה לא סותר עובדה מהותית זו. בפרפראזה על דברי טוביה החולב ב׳כנר על הגג׳ -- זו לא בושה שמשתינים עליך, אבל זה גם לא כבוד גדול.



איזה גיבוב של שטויות של אדם שלא מבין כלום על מה שהוא מדבר ובכל זאת מדבר... רק כדי להוכיח לכולנו שהאקט הזה כולו הינו אך ורק השפלה.

מצטער אבל לא יכולתי להתאפק.

אתה כאילו כותב לנו שאתה רוצה להבין - אבל בפועל אתה כותב את דעתך ב 10 צורות שונות ומנסה לגרום לנו לקבל אותה כאמת המוחלטת והיחידה...

זה כמו שאני עכשיו אכתוב לך מאמר על ההנאה הצרופה שבפיצוץ בלונים... ואנסה להסביר מה חשים האנשים שנהנים מזה מנקודת מבט של נשלט... (כן יש פטיש כזה).

אני אומר לך שיש אנשים רבים שמגיעים לפה ממקום אחר מאשר המקום שלך - אז אתה רואה בזה השפלה וזה בסדר, אבל אחרים יראו בזה כבוד. כן כבוד.

כי הם באים ממקום אחר - מקום של הערצה לשולטת עליהם, הם לא יראו בשתן שלה משהו משפיל, תפסיק לנסות ולהסביר דברים מנקודת הראות שלך, כי זה רק מחדד את העובדה שהעולם שלך כל כך צר אפילו יותר מזה של נמלה.
פור גוד
לפני 9 שנים • 21 ביוני 2015
פור גוד • 21 ביוני 2015
שיקי, אתה טיפוס די עצבני, שמת לב לזה ?
כי בינתיים אני רואה שהמלט עונה לך תשובות ארוכות ומנומקות. משקיע בך, מה שנקרא... ואילו אתה מצידך עונה לו ( כמו שענית לי לפני כמה ימים, 'סטנדאפיסט' וכול השיט הזה, זוכר ? ) בצורה די מכוערת ( 'עולמך צר אפילו יותר מעולמה של הנמלה'; ' גיבוב של שטויות', ועוד כהנה ביטויים ). אתה עונה לו , בקיצור, בצורה מכוערת. מכוערת ועצבנית.
ועכשיו לענייננו.
אתה הרי יודע שיש בעולמנו אנשים רבים שמעוניינים להביע את הערצתם לבני-הזוג שלהם, ואין להם שום עניין שישתינו עליהם. הם לא סאדו-מזוכיסטים. הבעת הערצה לבת-הזוג שלך ( כמו גם הכבוד שאתה עשוי להרגיש על כך שנפל בחלקך הזכות להיות עם מישהי) היא לא תכונה שמייחדת דווקא סאדו-מזוכיסטים ( יותר מאחרים ).
אתה יכול כמובן להמשיך לנסות לייפייף את העניין כמה שבא לך ( ואני רואה שממש בא לך לייפף אותו כהוגן ), ולמכור לעצמך לוקשים, אבל אם יהיה לך קצת יותר אומץ להתבונן אל נבכי נפשך פנימה, ולא לספר לעצמך בובמייעסס, ואם לא תהיה עסוק בהונאה-עצמית, אתה תגלה ( גם אתה, אני מאמין ), אם אתה נדלק-מינית מכך שמישהי משתינה עליך, שאתה נדלק, די כמו שקילינג כתבה, קודם-כול וככל-הנראה מההשפלה שבעניין ( זו הסיבה השכיחה ביותר) . ואולי גם מהקירבה והאינטימיות שעשויה להיות באקט כזה ( אבל זה קטע פחות "מיני" ). ואפשר גם באמת להידלק מזה בדרך ( שאותה אפיינתי כזכרית יותר ) שבטי חווה את זה, כלומר להידלק מהרגשת הבעלות ( ה"טריטוריאלית" ) שמשהי לוקחת עליך ( יעני "סימנו אותך", אתה "שלה" ).
העובדה שאנחנו מכנים בז'רגון הסאדו-מזוכיסטי את השתן "שמפנייה" או את אקט-ההשתנה "מקלחות זהב" היא בדיוק כול הקונץ של ההומור הסאדומזוכיסטי הסימבולי.
הומור, שיקי, הומור.
אתה הלא -יודע שיש בינינו גם כאלו המכנים את הקקי של המלכה בשם התואר " הנשגב "של המאכל היקר "קוויאר". אז האם נראה לך, שיקי, שגם לאכול את הקקי של המלכה שלהם הוא עניין של כבוד בינלאומי עבורם ?
the rain song
לפני 9 שנים • 22 ביוני 2015
the rain song • 22 ביוני 2015
בתכלס זה אחד הדברים שאני הכי שונאת בבדסמ.
שחייבים

במשך שנים עשיתי דברים כי לי ולבני הזוג שלי היה כיף ואף אחד לא התעסק עם שום הגדרה.
ומאז שנודע לי על צירוף האותיות האלו אני חייבת להיות מושפלת.
לא הושפלתי מעולם מזה שהשתינו עלי, מה לעשות?
לא הושפלתי מעולם משום אקט ולא השפלתי מעולם את הפרטנרים שלי.

לא ריין, את חייבת להיות מושפלת.
נחמד לך? שניה, צריך לבדוק קודם אם ה"נחמד" הזה הוא אקט וונילי או בדסמי או שמא סתם קינקיות ראוייה לשמה.
ומה פתאום לעשות ולקבל רימינג בשביל הסבבה? לא ולא- זה משפיל ומי שאיתך לא ראוי לתואר, אין מצב.
ואת? את צריכה להחליט מה את. ואל תנסי בכלל לספר למישהו שאת מתחלפת... אין דבר כזה.
והוא רוצה לרדת לך? שניה, לכי תפתחי שרשור בכלוב אם זה בסדר, אם זה תקין, אם הוא ראוי.

סתם קשקוש כל ההגדרות האלו. תעשו חיים וזהו.
מסתבר שזה לא כל כך פשוט כשיש לך כרטיס בכלוב.
פור גוד
לפני 9 שנים • 22 ביוני 2015
פור גוד • 22 ביוני 2015
ריינצו, בוקר טוב בוקר אור. אבל למה את כל -כך מתרגכשת ? (:
את ממש לא *חייבת* להידלק מהשפלות. יש אנשים רבים בבדסמ שאינם מתחברים להשפלות. יש עוד דברים בבדס"מ: בונדאג' למשל. ודיספלין ( אני מדבר רק על הר"ת, כן ?)
תגידי לי מי הכריח אותך להידלק מהשפלות, ואני ארביץ לו (:

חוצמיזה, את בכלל אוהבת להשוויץ שאת כבר מזמן ונילית, לא ?
המיניות הסאדו-נאזוכיסטית, נו מה לעשות, ובייגל הרי ממש אוהב לעשות מזה צימעס, אפילו שממש לא צריך להיבהל מזה, הוא איך שלא הופכים את זה, התולדה של הסקסואליזציה של כול-מיני "גועל-נפש" (ושל מיני פצעים וטראומות ) , של דברים "לא חיוביים" בלשון העם- הארוטיזציה של כאב, חוסר-אונים, השפלה, עלבון, קננאה ובגידה (כמו הקוקהלדים ), וגם של ההפרשות של הגוף (הזיעה, השתן, וצפונה ).
רוצה להכחיש את זה ? לבריאות..
השאלה הייתה על אלו שנדלקים מהשתנות. ורובם נדלקים מזה, בדיוק כמו שהמלט וקילינג ציינו, בגלל ההשפלה שבעניין. לא משום שזה "כייף-חיים" באיזה מובן אחר ולא-ברור.

אה , אבל ואפשר לעשות חיים גם בבדס"מ. ואפילו עושים מדי פעם. נשבע לך בספר התורה ! לא צריך להיבהל מזה יותר מדי כמו בייגל. ואפשרכמובן לעשות חיים גם מסקס ונילי.
אני, האמת, ממש מנסה להנות משניהם כשיוצא לי.
יום יפיוף שיהיה (:
the rain song
לפני 9 שנים • 22 ביוני 2015
the rain song • 22 ביוני 2015
פור גוד כתב/ה:
ריינצו, בוקר טוב בוקר אור. אבל למה את כל -כך מתרגכשת ? (:
את ממש לא *חייבת* להידלק מהשפלות. יש אנשים רבים בבדסמ שאינם מתחברים להשפלות. יש עוד דברים בבדס"מ: בונדאג' למשל. ודיספלין ( אני מדבר רק על הר"ת, כן ?)
תגידי לי מי הכריח אותך להידלק מהשפלות, ואני ארביץ לו (:

חוצמיזה, את בכלל אוהבת להשוויץ שאת כבר מזמן ונילית, לא ?
המיניות הסאדו-נאזוכיסטית, נו מה לעשות, ובייגל הרי ממש אוהב לעשות מזה צימעס, אפילו שממש לא צריך להיבהל מזה, הוא איך שלא הופכים את זה, התולדה של הסקסואליזציה של כול-מיני "גועל-נפש" (ושל מיני פצעים וטראומות ) , של דברים "לא חיוביים" בלשון העם- הארוטיזציה של כאב, חוסר-אונים, השפלה, עלבון, קננאה ובגידה (כמו הקוקהלדים ), וגם של ההפרשות של הגוף (הזיעה, השתן, וצפונה ).
רוצה להכחיש את זה ? לבריאות..
השאלה הייתה על אלו שנדלקים מהשתנות. ורובם נדלקים מזה, בדיוק כמו שהמלט וקילינג ציינו, בגלל ההשפלה שבעניין. לא משום שזה "כייף-חיים" באיזה מובן אחר ולא-ברור.

אה , אבל ואפשר לעשות חיים גם בבדס"מ. ואפילו עושים מדי פעם. נשבע לך בספר התורה ! לא צריך להיבהל מזה יותר מדי כמו בייגל. ואפשרכמובן לעשות חיים גם מסקס ונילי.
אני, האמת, ממש מנסה להנות משניהם כשיוצא לי.
יום יפיוף שיהיה (:


בטח שאני וונילית. בוונילות מותר הכל ואף אחד לא מצטט לי מספרים מתי זה בסדר להנות ומתי לא