|
|
לפני 6 שנים •
16 במרץ 2020
לפני 6 שנים •
16 במרץ 2020
NobleSavage • 16 במרץ 2020
עוד אחד אחרון, כי קורט קוביין גורם להכל להשמע טוב יותר
|
|
|
|
|
לפני 6 שנים •
16 במרץ 2020
לפני 6 שנים •
16 במרץ 2020
red-cell(מזוכיסט) • 16 במרץ 2020
לא בהכרח עולה על המקור אבל גרסאות מוצלחות מאוד (חלקן בהחלט עולה על המקור):
Cowboy Junkies - Sweet Jane - מקור: לו ריד והוולווט אנדרגראונד Chris Cornell - Redemption Song - מקור: בוב מארלי Jimi Hendrix - All Along The Watchtower - מקור: בוב דילן Joe Cocker - With A Little Help From My Friends מקור: הביטלס Jeff Buckley - Hallelujah מקור: לאונרד כהן Nirvana - The Man Who Sold The World מקור: דיוויד בואי |
|
|
|
|
לפני 6 שנים •
16 במרץ 2020
לפני 6 שנים •
16 במרץ 2020
Olive • 16 במרץ 2020
האחיות מספריים בשיר של פינק פלויד
מטאליקה בשיר של קווין |
|
|
|
|
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
רדצל לקחת לי את ארבעת הקאברים שרציתי לכתוב :)
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
בטי בום(שולטת) • 17 במרץ 2020
► red-cell כתב/ה: לא בהכרח עולה על המקור אבל גרסאות מוצלחות מאוד (חלקן בהחלט עולה על המקור):
Cowboy Junkies - Sweet Jane - מקור: לו ריד והוולווט אנדרגראונד Chris Cornell - Redemption Song - מקור: בוב מארלי Jimi Hendrix - All Along The Watchtower - מקור: בוב דילן Joe Cocker - With A Little Help From My Friends מקור: הביטלס Jeff Buckley - Hallelujah מקור: לאונרד כהן Nirvana - The Man Who Sold The World מקור: דיוויד בואי ואגב, הביצוע של הללויה, לא משנה כמה קאברים יעשו אין אף אחד שיעלה על המקור. והנדריקס הוא המלך |
|
|
|
|
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
No glitter • 17 במרץ 2020
יכולה להמשיך אם הייתי מבינה מה הכיון בינתים יריתי לכל הכיונים |
|
|
|
|
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
No glitter • 17 במרץ 2020
קאוור פחות מוכר ל7 Nation army |
|
|
|
|
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
XBEAST(שולט) • 17 במרץ 2020
משהו כמו
Nightwish או קאבר נהדר לדיוויד בואי Cake עם גרסה משלהם לאני אשרוד |
|
|
|
|
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
XBEAST(שולט) • 17 במרץ 2020
אה וכמובן הכינורות של אפוקליפסה למטאליקה
|
|
|
|
|
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
NobleSavage • 17 במרץ 2020
לילי היידן ל-Maggot Brain של פאנקדליק, כי מי בכלל צריך גיטרה חשמלית כשיש כינור
|
|
|
|
|
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
לפני 6 שנים •
17 במרץ 2020
זאלופון(שולט) • 17 במרץ 2020
לא יודע אם יותר טוב מהמקור, אבל כשאהוד, יובל ואביתר בנאי שרים ביחד, זה שווה אזכור:
|
|
|

