|
|
לפני שנה •
10 ביוני 2025
לפני שנה •
10 ביוני 2025
Seayam • 10 ביוני 2025
► הברון בכפכפים כתב/ה: אני לא מאמין שבכלל יהיה לי תאבון ואני אעדיף למות על בטן ריקה. כיף איתך במסיבות |
|
|
|
|
לפני שנה •
10 ביוני 2025
לפני שנה •
10 ביוני 2025
Seayam • 10 ביוני 2025
פונדנט שוקולד איכותי ו MD.
|
|
|
|
|
לפני שנה •
10 ביוני 2025
לפני שנה •
10 ביוני 2025
סנטוריון • 10 ביוני 2025
► dominica כתב/ה: לראשונה סביצ׳ה עם דג לבן כלשהו וטון אבוקדו, עם טוסטונים בצד כמובן
לעיקרית בולונוז ביי דה בוק לקינוח מוס שוקולד מושחת ונטול ביצים, כי גם אם אני עומדת למות עדיף בלי סלמונלה בלי ביצים זו רק משחת שוקולד. |
|
|
|
|
לפני שנה •
10 ביוני 2025
לפני שנה •
10 ביוני 2025
ivy sweet(נשלטת) • 10 ביוני 2025
► סנטוריון כתב/ה: ► dominica כתב/ה: לראשונה סביצ׳ה עם דג לבן כלשהו וטון אבוקדו, עם טוסטונים בצד כמובן
לעיקרית בולונוז ביי דה בוק לקינוח מוס שוקולד מושחת ונטול ביצים, כי גם אם אני עומדת למות עדיף בלי סלמונלה בלי ביצים זו רק משחת שוקולד. קלירלי שלא טעמת את נטול הביצים שלי |
|
|
|
|
לפני שנה •
10 ביוני 2025
לפני שנה •
10 ביוני 2025
סנטוריון • 10 ביוני 2025
► dominica כתב/ה: ► סנטוריון כתב/ה: בלי ביצים זו רק משחת שוקולד. קלירלי שלא טעמת את נטול הביצים שלי מתכון בבקשה. |
|
|

