חודרת(שולטת) |
לפני 20 שנים •
25 במרץ 2004
קודם נכיר?
לפני 20 שנים •
25 במרץ 2004
חודרת(שולטת) • 25 במרץ 2004
שמתי לב שיש עבדים, ולא אחד או שניים, שבאים בגישה של "קודם נכיר לעומק ואז תתחילי לתת לי הוראות". מלבד הפרדוקס שבהצבת תנאים למלכתם הפוטנציאלית, אותם עבדים לוקים בהבנת ההבדל בין גישת ציות לבין רמת ציות. במה דברים אמורים?
עבד צריך לבוא למלכה מתוך גישה המקבלת כי שיקול דעתה טוב מזה שלו, היא יודעת מה היא עושה ומה טוב לה ולו ועל כן הוא מציית לה אלא אם יוכח לו כי שגה בהערכתו אותה. רמת הציות היא זו שתעלה בהתאם לרמת ההיכרות, אך הגישה צריכה להיות שם כבר מההתחלה ומהווה תנאי להיכרות. העבד יציית מתוך אמון כי שיקול הדעת הטוב של המלכה ימנע ממנה לתת לו הוראות שאינן הגיוניות להקשרן או לרמת ההיכרות. כפועל יוצא מכך אצפה לציות של העבד למן הרגע הראשון. הוא אינו שווה לי ולמעשה אינו מעוניין כלל להיות שווה כך שאין כאן סתירה והנסיון ליצור שיוויון הוא מלאכותי ואינו תואם את מטרותינו. אני מצדי לא אפקוד עליו כבר בשיחתנו הראשונה לרוץ עירום במעלה מגדל עזריאלי שכן אז תהיה לו הצדקה מלאה להטיל ספק בטיב שיקולי. אך בהחלט אני אהיה המובילה למן השניה הראשונה של תקשורת בינינו ואם העבד אינו סבור כי אני ראויה להיות כזו הרי שאינו סבור כי אני ראויה להיות מלכתו. מבחינתי המקרה הראשון של חוסר ציות, ולו יהיה זה בשיחה הראשונה ובמטלה הפעוטה ביותר, יסמל לרוב גם את סיום היחסים, שכן פירושו כי העבד אינו מאמין בי עוד וסבור כי דרשתי ממנו דרישות שאינן במקומן או שאינן הולמות את הסטטוס או השלב הנוכחי של יחסינו. רק עבד שוטה יציית למלכה שבשיקול דעתה אינו בוטח ובעבדים שוטים אין נפשי חפצה. לתשומת לב הפונים אליי. |
|
דניאלון(נשלט) |
לפני 20 שנים •
25 במרץ 2004
מילה בסלה
לפני 20 שנים •
25 במרץ 2004
דניאלון(נשלט) • 25 במרץ 2004
פשוט מלכה.
|
|
T O M(שולט) |
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
Re: קודם נכיר?
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
T O M(שולט) • 26 במרץ 2004
חודרת כתב/ה: שמתי לב שיש עבדים, ולא אחד או שניים, שבאים בגישה של "קודם נכיר לעומק ואז תתחילי לתת לי הוראות". מלבד הפרדוקס שבהצבת תנאים למלכתם הפוטנציאלית, אותם עבדים לוקים בהבנת ההבדל בין גישת ציות לבין רמת ציות.
הם "לוקים" בזהירות יתר. לבטוח בבן אדם(במיוחד כשאתה בצד הנשלט) זה לא דבר קל ומלווה בהרבה חששות. זה לא זילזול בך. הם מרגישים שהם יתנו בך אמון אם יכירו אותך קצת יותר טוב. קשה לתת אמון במישהו שאינך מכיר. כל אחד בא בגישה אחרת לנושא ולמתי בדיוק מסתיים הגישוש ומתחיל הקשר הרציני. אותו דבר במיילדום אני מניח. בנוגע להצבת תנאים...האם הכוונה לגבולות?לכך שציינו את הגבולות שלהם? האם תוכלי לפרט למה הכוונה? נ.ב: ברוכה הבאה May The Force Be With You |
|
T O M(שולט) |
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
הממ...ככה זה כשאין עריכה
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
T O M(שולט) • 26 במרץ 2004
תתעלמי מהפיסקה האחרונה לגבי הצבת תנאים...הבנתי כבר
|
|
אפרוח קטלני{Lilu FemDo} |
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
Re: קודם נכיר?
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
אפרוח קטלני{Lilu FemDo} • 26 במרץ 2004
חודרת כתב/ה: עבד צריך לבוא למלכה מתוך גישה המקבלת כי שיקול דעתה טוב מזה שלו, היא יודעת מה היא עושה ומה טוב לה ולו ועל כן הוא מציית לה אלא אם יוכח לו כי שגה בהערכתו אותה.
איך אני אוהב את כל האנשים שאומרים לאנשים אחרים מה הם "צריכים" להיות ולעשות, כאילו שיש איזה מפרט טכני שאנשים צריכים לעמוד בו. את כתבת את הספר? כל אחד הוא אור קטן, ולכל אחד יש צרכים ורצונות משלו. אם הצרכים והרצונוןת שלך זה מישהו שמציית לך ציות עיוור, לא מכוח האישיות שלך, אלא בגלל שכתוב לך "שולטת" ליד השם - שיהיה בכייף. אבל מכאן ועד ללצפות שכולם יתיישרו לפי ההגדרה שלך ל"עבד" ? ?? נו, שויין. it takes diffrent strokes to move the world... |
|
רחפנית-הדומית המרחפת(שולטת) |
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
חודרת.
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
רחפנית-הדומית המרחפת(שולטת) • 26 במרץ 2004
טיפ קטן מדומית.
יש הבדל מהותי בין הצבת תנאים לבין רצון לגיטימי לחלוטין להכיר בשלבי הכרות ראשוניים את האדם שמעבר למסך ואותיות. כפי שאנו, בתור שולטות רוצות להכיר תחילה את הנשלט הפוטנציאלי , כך הנשלט רוצה להכיר אותנו תחילה ולו עמ"נ לראות שאכן יש עניין משותף. במידה ולאחר הכרות מתקדמת, קרי, שיחות, טלפון, פגישה- ההכרות הופכת למערכת יחסים מסויימת, אז הדברים שכתבת לעיל נכונים, על הנשלט אכן לבטוח בנו ולקבל את שיקול דעתנו שהינו נכון עבורו מבחירה, תוך הצבת גבולות ברורים בין שני הצדדים (במידה ויש). אם תוך כדי המערכת הנשלט ממשיך להציב תנאים, קרי, נסיונות לשליטה מלמטה, הדרך החוצה מהירה מאוד. לוקח זמן לבנות אמון הדדי-את בו והוא בך, זה אבסורד וילדותיות לחשוב שעצם זה שהנשלט מבקש להכירך תחילה הוא שוגה ולא "ראוי" להתייחסותך-תתבגרי, אנחנו לא חיים בסרט ומדובר פה בבני אדם מכל סוג מין וגזע. מערכת נבנית על ידי הכרות התחלתית, בין אם זה פה או בחיים הוונילים, זה שאת קוראת לעצמך שולטת לא מקנה לך זכות אוטומטית לשלול רצון של עבד תחילה להכירך ולא לקבלך באופן אוטומטי כאחת שיודעת תמיד מה טוב עבורו-שכן אם אינך מכירה אותו אחת כמה וכמה את עדיין אינך יודעת מה טוב עבורו. שליטה לא נלקחת בכוח , היא ניתנת בהדדיות מלאה. וברגע שהיא בידייך, זה תלוי בך ואך ורק בך איך ואם תשכילי להשתמש בה נכון ולהביא את שניכם למקומות הטובים ביותר. שבת נפלאה. רחפנית-הדומית המרחפת. |
|
red-cell(מזוכיסט) |
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
red-cell(מזוכיסט) • 26 במרץ 2004
רחפנית צודקת במאה אחוז.
אולי את בכלל מתאבדת של החמאס שמפתה עבדים אומללים אל מותם? ציות בא מתוך הכרות, אמון וכן גם אהבה. אני למשל כדוגמה לא אעשה דברים מסובכים בשביל מלכה שאינני מכיר. למלכה שאכיר ואבנה איתה מערכת יחסים מסוימת או יותר מכך אני אתן הרבה יותר ואף מעבר לכך עד שאהיה עבד טוטלי שלה אם כך תדרוש ממני. לזה לא מגיעים מחילופי הודעות בכלוב. לזה מגיעים לאחר הכרות ובניית אמון. זה לא חייב לקחת שנים, לכל חסרות הסבלנות, בכל זאת מדובר בגברים ואם יהיה קליק ראשוני כבר בפגישה הראשונה אפשר לשלוח את העבד ערום לעזריאלי (בכל זאת, כשהזיין עומד השכל בתחת). ברור לי שאינך מבקשת הרים וגבעות אך עלייך להבין גם את הצד השני. בכל זאת בדס"מ הוא לא אפשרות של צד לנצל או לרמוס את הצד השני, צריך הסכמה של הצד השני. |
|
Tame |
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
Tame • 26 במרץ 2004
לדעתי מדובר כאן דווקא בעבדים מאוד אחראיים ונאורים.
במקרה שעבד יתחיל לציית למלכה עוד לפני שהכירו יתכן והמלכה תקבל את הרושם המוטעה שמדובר במערכת יחסים, יכול אף להיות שהיא תפתח קשרים. לאחר זמן מה, כשיכירו אחד את השניה יותר לעומק, יתכן ויבין העבד שהמלכה אינה מתאימה לו ויאלץ לנתק את הקשר, דבר שאולי יפגע במלכה... לפיכך לדעתי כדאי שלא לשחק ברגשותיה של המלכה ולא לתת רושם מוטעה... |
|
חלום ורוד(נשלט) |
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
המממ
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
חלום ורוד(נשלט) • 26 במרץ 2004
כדאי לעבור בביה"ס לבני אדם לפני שמעניקים תואר מלכה...
לא משנה כמה מלכותית את . עם כל הכבוד לך(ויש כבוד) אין דבר כזה גישת ציות. יש נימוס בסיסי אנושי שלא קשור לשולט- נשלט כל השאר אחרי שמכירים ומתוודעים. |
|
חודרת(שולטת) |
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
לפני 20 שנים •
26 במרץ 2004
חודרת(שולטת) • 26 במרץ 2004
במהלך קריאת התגובות התקבל בי הרושם כי הן מכוונות למישהי אחרת ולא אליי. הרי אינני שוללת כלל את חשיבות האמון וההיכרות אלא להיפך ואף ציינתי כי כרמת ההיכרות כן רמת האמון וכך גם רמת הציות. טענתי היתה כי על היחסים לשאת אופי בדסמי כבר מראשיתם שכן כאלה אנחנו ואין טעם שנעמיד פנים שאנו משהו שאיננו. ניצול? לא בבית ספרי.
תום ציטוט: הם "לוקים" בזהירות יתר. לבטוח בבן אדם(במיוחד כשאתה בצד הנשלט) זה לא דבר קל ומלווה בהרבה חששות. זה לא זילזול בך. הם מרגישים שהם יתנו בך אמון אם יכירו אותך קצת יותר טוב.
קשה לתת אמון במישהו שאינך מכיר. בוודאי שהאמון יגבר עם רמת ההיכרות. אלא שכבר מלכתחילה יש צורך באמון בסיסי כי אדע להוביל את העניינים בקצב ובאופן הרצוי שכן אחרת אין טעם בקשירת קשר עמי. אמון שכזה מוליד נכונות בסיסית לציית כבר מהרגע הראשון וכל עוד לא הוכחתי כי איני ראויה לאמון זה, לדוגמה על ידי הוראה מטופשת מצדי. רחפנית ציטוט: כפי שאנו, בתור שולטות רוצות להכיר תחילה את הנשלט הפוטנציאלי , כך הנשלט רוצה להכיר אותנו תחילה ולו עמ"נ לראות שאכן יש עניין משותף.
הוא יכיר אך את תהליך ההיכרות הזה אוביל אנוכי. ציטוט: מערכת נבנית על ידי הכרות התחלתית, בין אם זה פה או בחיים הוונילים, זה שאת קוראת לעצמך שולטת לא מקנה לך זכות אוטומטית לשלול רצון של עבד תחילה להכירך
אכן מערכת יחסים נבנית על היכרות אך מי אמר שהיכרות זו חייבת להעשות בגובה העיניים ואינה יכולה להעשות כאשר הוא נושא את עיניו מעלה אליי? רד-סל ציטוט: אני למשל כדוגמה לא אעשה דברים מסובכים בשביל מלכה שאינני מכיר
הלא זאת בדיוק טענתי. הציות הוא מלכתחילה אך רמתו עולה עם רמת ההיכרות. ההיכרות כאמור אינה נעשית בגובה העיניים אך ההוראות והמשימות שאתן במהלך ההיכרות יהיו תמיד תואמים את רמתה ולא יהיה מצב של "דברים מסובכים בשביל מלכה לא מוכרת". טיים המלכה תסתדר. היא ילדה גדולה. חלום ורוד מדוע אתה חושב כי גישת ציות והיכרות שאינה בין שווים מוליכה בהכרח לחוסר נימוס? אם זו דעתך הרי שאתה סבור כי יחסי עבד-מלכה מתאפיינים בחוסר נימוס של המלכה, דעה שאינני שותפה לה. מובן כי הנימוס אינו הנימוס הונילי שכן היחסים אינם וניליים. |
|