dny cat

מין / מגדר
אישה
גיל
21
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
דתלשית, אתאיסטית, ומונוגמית.
אוהבת ריצות, טיולים, כדורגל, הסתובבויות ובערך כל דבר שכולל תזוזות (חוץ מטיולים ארוכים באזורים לא יפים בחום, לא מבינה את הפואנטה של זה). בנוסף אני אוהבת כלבים וחתולים והרבה בעלי חיים אחרים שהם לא הליקופטרים או יצורים אחרים שמתים ואז מתפרקים לרגליים וגוף. וכמובן שאני אוהבת פיזיקה, מתמטיקה, וכל מה שבאמת מעניין.
אני לא אוהבת עישון, אנשים שלא נהנים בלי אלכוהול ושיא החיים שלהם זאת המסיבה בסופש ואנשים שאני לא אוהבת 🙃
מחפשת בן זוג, מהסוג האתאיסט שיבוא איתי לריצות בערב וידבר איתי על דברים מעניינים.
אני לא בקטע של מערכת יחסים פתוחה, שלישיות או כל דבר שכולל יותר משני אנשים שעושים כיף.
במישור המיני אני אוהבת שליטה (כמובן רק כששנינו חרמנים), הרבה כאב (במיוחד אם כועסים עליי כשאני בורחת), כשצוחקים עליי כשכואב לי, האבקויות וכל מה שכולל כפייה כזאת או אחרת, אזורים חשוכים ומפחידים, להיות ערומה ליד גבר כשאני מרגישה בנוח עם הגוף שלי, כשלוחצים על הסימנים שלי למחרת וכואב לי בקטנה, להרגיש שמרוצים ממני (אני קצת לוקחת את זה קשה מדי אם הגבר לא גומר וזה משהו שאני עובדת עליו).
לא לוקחת שליטה ברצינות.
אני לא אוהבת שיורדים לי, כמובן שאם עושים את זה טוב אני יכולה לגמור אבל אני לא מוצאת את זה מחרמן. בהקשר דומה אני בכלל לא אוהבת רימינג ואין לי שום כוונה לעשות את זה (ובאופן מפתיע כל הגברים אוהבים רימינג)
אם החלטת שאני מוצאת חן בעיניך ואתה חושב שגם אתה תמצא חן בעיני אתה מוזמן לשלוח הודעת היי, זה ירשים אותי הרבה יותר ממשפט פתיחה מוזר כלשהו.
גבולות
גברים בני פחות מ21 ויותר מ27 כלומר, מחפשת מישהו בגילי.
חדשות
יש רק דרך אחת שחכם לבחור בה ואלפי דרכים מטופשות לבחור (יש גם שטוענים שמספר הדרכים לבחור גרוע הוא אינסופי בר מניה או אפילו אינסופי לא בר מניה אבל זה עדיין לא הוכח לכל מקרה לדוגמא עבור האם לאכול קקי מהרצפה נראה שיש אינסוף בר מניה של אפשרויות: 1. לא לאכול כי לא אוכלים כלום מהריצפה. 2. לא לאכול כי לא אוכלים אוכל מהריצפה. 3. לאכול כי לא זורקים אוכל. 4. לאכול כי לא זורקים קקי. 5. לאכול כי אתה כלב וזה קקי של חתול. 6. לאכול כי לא עברו 3 שניות. 7. לאכול למרות שעברו 3 שניות. 8. לא לאכול כי הקקי עלול להיות מורעל. 9. לאכול כי אם זה באמת היה קקי, זה היה בשירותים. 10. לאכול כי אם זה באמת היה קקי זה היה בצלחת. 11. להפסיק לקרוא כי הולכות להיות פה אינסוף דוגמאות ואתם לא תחיו לנצח (כנראה).
.
.
.
.
.
.
(הידעתם? בישראל מסמנים אינסוף עם מספר סופי של נקודות(הידד הידד ניצלנו! השבח לקקי!!))
תאריך עדכון
7 באפר׳ 2024
תאריך הצטרפות
18 ביוני 2020
  שלחי הודעה