boyN

מודעה
FLR
אני בן 36 מהמרכז, רווק בהורות משותפת לילדה בת 5, אני אוהב לקרוא ולדבר על היסטוריה, פוליטיקה, אוכל ואלכוהול ועוד מלא נושאים. מחפש חברה לקשר לא מונגמי אבל לא רגעי שמבוסס על FLR. אני לא סאב קלאסי ואם את מחפשת סמרטוט רצפה זה לא אני. לא מחפש מישהי שצריכה משרתים אלא חברה אמתית שמעריכה ונותנת כבוד לאדם שמולה שרוצה שהוא יהנה מהקשר בדיוק כמוה. מאוד אוהב לרצות את הפרטנרית שלי ומאוד זורם ומנוסה בהרבה דברים במסגרת הגבולות שלי. בלי דם, סימנים על הפנים ונזק בלתי הפיך. עם, לרצות את תשוקותיך, מסאג', אדג'ינג ומניעת אורגזמה, אנאלי בשלל צורות, cbt. גם אם לא כתבתי על זה אבל זה תחת ההגדרה של שפוי, בטיחותי ובהסכמה כנראה שיש על מה לדבר. בואי נכיר :)
מין / מגדר
גבר
מי אני
בן 33 חיי את החיים עד הסוף וכמה שיותר טוב, ממילא יום אחד כולנו נמות.
אני כן מחפש מישהי אבל לפני הכל צריך להיות בינינו חיבור אינטלקטואלי, אני חובב של היסטוריה מערבית, פוליטיקה, וסופרים שיכורים שכועסים על העולם. אם את מתחברת לשיחה על כל אלה וגם על פלאגים, פאגינג, קשירה, שליטה ואולי קצת סיביטי בטח יהיה לנו כיף.
השקפות על עולם השליטה
אני אוהב לרָצוֹת, זה משהו שאני עושה בשביל הכיף וההרפתקה, לא 24/7, לא מלמעלה ולא מלמטה. תיבול נפלא לחיים ודרך לפגוש אנשים מיוחדים.
גבולות
משהו שנבנה ומתפתח עם כל אחת בנפרד.
תאריך עדכון
19 בדצמ׳ 2020
תאריך הצטרפות
12 באוג׳ 2020
  שלחי הודעה