mica
מתחלפת

מצב משפחתי
רווקה
מי אני

בת 34 סקרנית מאוד. אני מרגישה שאני פשוט משתגעת לגמרי. כל הגוף שלי בוער. אני בוערת כולי . מידי הרבה זמן שמרתי בפנים, אגרתי, דפקתי חשבון. אפילו לעצמי. אני נטרפת, הדמיון משגע אותי הרצונות העמוקים יותר שבי. החיה שבי. אני רוצה לנסות הכל. בא לי טירוף בא לי הכל ! כמעט ואין גבולות . בא לי חזק ובא לי עדין. בא לי לשלוט ובא לי להיות נשלטת. אני רוצה לקבל מה שאני רוצה מתי שאני רוצה ואיך שאני רוצה. עניין השליטה יכול להשתנות בדינמיקה עם הבנאדם שאני איתו. אני כבר אתן את הנשמה בתמורה. אתמסר לחלוטין. השפלות כן . מכות כן. קללות רצוי. קשירות הצלפות וכל זה, זה ברור.מחפשת יותר מזה. אני מחפשת מישהו רציני שעומד במילה שלו. חולה סקס. מנוסה. לא צעיר מידי. מישהו שהדימיון שלו מטורף כמו שלי.

המילה שהכי מתארת אותי זה אותנטיות. מאוד כנה, אמיתית, חמה, אינטליגנטית, מצחיקה קצת משוגעת ומופרעת, בקטע טוב😉 חולת מוזיקה, בעיקר טראנס. אוהבת קעקועים ומקועקעת בעצמי. אוהבת מראה גברי, חשוב לי גובה ומראה בכללי, בוגר, קשוח, עדיפות לקעקועים.
מחפשת בעיקר כימיה טובה, מישהו שקודם כל יבוא לי להזדיין איתו בטירוף👅 ובכללי יבוא לי טוב. אחר כך יבוא כל השאר. מישהו קבוע, לספק אחד את השני במהלך היום יום. מישהו שישביע את תאבוני. והתאבון גדול מאוד. מחפשת מישהו שילך איתי עד הסוף מעבר לגבולות של הדמיון.

לא מחפשת שפוט ולא איזה סמרטוט חסר דעה.

לא מעוניינת בסטוץ, לא מעוניינת להתאמץ להבין ולהתחיל לנחש מפרופיל ריק ואנשים שאומרים ניפגש ונכיר. אין לי זמן אני אישה עסוקה מאוד.

מחפשת מישהו שיאתגר אותי יסקרן אותי עם דמיון פרוע מישהו מגניב וכיפי שביחד נחווה את עולם השליטה והבדס״מ.

מי שרוצה להכיר אותי באמת מוזמן להיכנס לבלוג שם אני חשופה ומשתפת מחשבות, פנטזיות ורגשות.
 
*גברים במערכת יחסים כזאת או אחרת לא לפנות אליי בכלל.
* לא בקטע של נשים
*לא בקטע של מכוערים ומאונני מקלדת רק מי שרציני לפנות אליי.

השקפות על עולם השליטה
עולם רחב מאוד, מי שאומר ניסיתי הכל סתם מקובע, כי אי אפשר לנסות הכל, לדמיון אין סוף.

מבחינתי שליטה זה ממש לא רק להשתמש בבנאדם שאיתי כמו כלי לשימוש עצמי.
שליטה זה עולם כל כך רחב, בטח לא מסתכם בחדירה, לרדת לי או ללקק לי את החור של התחת. גם לא מחפשת לשים סטראפון ולזיין. לא מסתכם באקט פיזי בלבד.

העיקר זה כניעה, התמסרות של ממש. שמביאה לשחרור עצום. בתאכלס הרבה סובב סביב הנשלט, הוא גם לא צריך לחשוב יותר מידי ולתכנן. פשוט להיות, להיות כל מה שרצה ולא יכל.
גבולות
נשואים. צואה. פציעות קשות וסימנים. חוסר כבוד. שקרים. אנשים רעים. אנשים שרוצים לזיין חור. אני לא חור. נעים מאוד מיקה. מתי שמרגיש שצריך לעצור עוצרים.
חדשות
דרוש פרטנר סקסי, צעיר, שנראה טוב! חשוב לי מאוד ! מה לעשות תקראו לי שיטחית. ( מי שנראה טוב יודע !) סוטה חולה סקס למפגשים במהלך השבוע ולצאת ביחד למסיבות. מישהו זורם עם ראש טוב שזמין בלילה, אוהב מוזיקה, ליהנות מהחיים ולצחוק מלא:)

***דרוש נשלט צעיר סקסי סקרן והרפתקן😈
*** דרושה נשלטת סקסית ואיכותית שמחפשת לחוות דברים מטורפים לסשן עם עוד נשלט/ים.
*** מחפשת שולטת/חברה שבעניין של סאדו לסשנים על נשלטים, לא עלי תודה רבה. וגם ליציאות .
לינקים אהובים(1)
לינקים אהובים(2)
לינקים אהובים(3)
תאריך עדכון
20 בינו׳ 2024
תאריך הצטרפות
15 בדצמ׳ 2022
  שלחי הודעה