oxymoron
שולט

גיל
42
מצב משפחתי
רווק
מי אני
  

תל אביבי, אמנותי, ציני, נחמד, אוסף של ניגודים, עייף מהחיפוש ולמרות זאת אופטימי בצורה לא מובנת ולא אפיינית לי, נחוש להמשיך בחיפוש.
השקפות על עולם השליטה
דוגל בשיטת המקל והגזר.
שזה אומר שדוחפים גזר לקורבן המיועד ואז מרביצים לה עם מקל. ;-)

טוב, סתם משעשע אותי מתי שאנשים משתמשים בביטוי הזה כשהם בעצם מתכוונים ליד אחת מלטפת ויד שנייה מכאיבה...

אבל ברצינות עכשיו, פעם אני האמנתי שהשליטה היא תהליך למידה אינסופי, אך כיום אני דווקא חושב שהשליטה היא קצת פחות רלוונטית. חוץ מטכניקה ספציפית לכל מיני אקטים, אז אני לא חושב שיש מה ללמוד בנוגע לשליטה. יש רק את מה שעושה לנו את זה ובטיחות. זה מה שחשוב בעצם.
מה שנותר לנו ללמוד לגביו, זה מה בעצם עושה לנו את זה ומה אנחנו רוצים ואני לא חושב שבשום שלב אנו נגיע פתאום לאמת המוחלטת, בעזרת איזו הארה נהדרת ובכך יסתיים תהליך ההתפתחות האישית שלנו. התהליך יסתיים רק כאשר חיינו הגשמיים יסתיימו (אלא אם כן אנו ממשיכים להתקיים לאחר מכן בצורה לא גשמית, אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי).

לכן, עד שנגיע לשלב שבו נדע מה יש בעולם הבא, אני אישית מעוניין לבלות את זמני עם מישהי שמוצאת חן בעיני קודם כל כבן אדם. מישהי שאם נגיד הייתי סוטה ולא מתעניין בשליטה בשום צורה, אז הייתי רוצה להיות איתה.
אחרי שנבסס את זה, אז נגיע לנושא השליטה. כמובן שבנוגע לשליטה עצמה יש לי את הדברים שאני אוהב יותר ופחות, אך תמיד מי שאני עושה איתה את הדברים הללו, תהיי בראש סדרי העדיפויות.

אבל הכי חשוב, לא משנה מה "משיט את הסירה שלנו", קודם כל להתנהג כמו בני אדם.
גבולות
דם, פירסינג, מחטים, הפרשות למיניהן ,כל דבר שלא סוכם מראש בין שנינו ודובים.

מדוע דובים? https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=547645&blog_id=35935
לינקים אהובים(1)
לינקים אהובים(3)
תאריך עדכון
21 ביוני 2020
תאריך הצטרפות
14 במרץ 2008
  שלחי הודעה