לכוד​{אין}
נשלט

איזור
צפון
גיל
64
מצב משפחתי
נשוי
מי אני
נשלט. מתעניין בעולם השליטה. רכשתי CB-6000 להתנסות.  מתקן מעולה באמת המונע יכולת סיפוק עצמי.
לא מזמן רכשתי כלוב חדש מפלדה - תוצרת יד אומן מאנגליה. ממתין שיגיע. 

פעם אהבתי מאוד ללבוש בגדי נשים. היום קצת פחות. זה עושה לי את זה רק אם אני כבול. אבל בהחלט מרגש. אני: בן 51, 178 ס"מ. רחב. מעט מלא. קירח. משכיל. אמין ונחמד.  מאוד אוהב משחקי קשירה, ואת תחושת חוסר האונים.
השקפות על עולם השליטה
בחיי היום יום אני אגרסיבי, לוחם, דעתן. יש לי את הכח לתת את השליטה למלכתי לעתיד. אני לא שולט מלמטה. אני מתחייב להתמסר לתהליך. מה שתרצה - אצטרך לבצע. אני סומך על דעתה וכושר שיפוטה. אני יודע שהיא תנצל אותי להתחשבנות עתיקה. זהו החלק המרגש אותי. שינוי מסלול חיי. אני מוכן ריגשית. לגבי התמסרות כעבד לגברים. אפשרי. זה ידרוש מעט יותר כוחנות. אני מעדיף להיות קשור ונעול במהלך השהות. מוגבל עכב הקשירה - ומשוחרר חלקית לצורך שירות האדון. יש מעט יותר גבולות. ישנה גם אפשרות - שאלבש בגדי נשים במהלך השירות את האדון. מעדיף להיות עם גאג. מהסוג שננעל. Penis gag. קשירה היא חלק חשוב עבורי - להפנמת מצב השיעבוד בו אני נתון. לכן חייבת להיות בלתי ניתנת לשחרור או הסרה על ידי. כמשרת לגבר - אעדיף להיות קשור עם שרשרת ארוכה מהצוואר למקום מעוגן היטב, שלא אוכל לחלוטין להתחמק.
גבולות
יש מעט.. לא למקלחת צהובה, לא להפרשות מרוב הסוגים.. . הסצנה צריכה להיות מכובדת. נקיה. לא למכות בלי שכל. לא להצלפות שמשאירות סימנים. (אפשר הצלפות ככלל) לא מתחבר לליקוק ישבן של גבר... ולא ל Trampling. אם יש מלכה או אדון שמעניין אותם - אשמח לקבל הצעות.
חדשות

לינקים אהובים(1)
לינקים אהובים(2)
תאריך עדכון
6 באפר׳ 2010
תאריך הצטרפות
30 בדצמ׳ 2008
  שלחי הודעה