ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כלוא

חוויות ישנות ועכשויות
לפני 14 שנים. 19 ביולי 2009 בשעה 16:49

לאחר ימים של נעילה שהנסיכה שלי לא הסכימה לשחרר אותי, נאלצתי להתחיל לאלתר החלצות ממצב הביש. מאוד היה לי קשה לא לגמור. זה מטורף למי שלא רגיל. הרגשתי שאני מאבד את השפיות. התבוננתי במנעול של הכלובון וראיתי שהוא בעצם די פשוט ובסיסי. איך לא חשבתי על זה קודם?
כאילו נעלו לי את השכל עם הכלוב... לקחתי מהדק במידה הכי קטנה שמצאתי, כופפתי אותו והדקתי, ואז השחלתי לחור המנעול בתנועת לחיצה קלה. לא עברו כמה שניות של נסיונות והמנעול נכנע!!!
באמת - אין מנעול יותר מתאים? מייד הסרתי את הכלובון וגמרתי כמה פעמים. ממש כאבו לי הביצים.
התאוררתי עד שהנסיכה חזרה הביתה. רצתי לשירותים והלבשתי את הכלובון חזרה.
ככה זה עבד זמן מה. מדי פעם הנסיכה משתעשעת בי להנאתה, ואני מתחנן לעשות איתה מעשה גבר באישה. אבל היא בשלה. מסרבת. נהנית לבד. ובעצם גם אני לבד ובסתר.
יום אחד זה התפוצץ. חקרה אותי איך לא גמרתי כל כך הרבה זמן. לא עזבה. בסוף לקחה את המפתח - הסתכלה עליו, והבינה. היא הרי מכירה אותי לא מאתמול.
לא רצתה להמשיך יותר. מצידה - אין דבר כזה אמרה. החזירה לי את המפתח. "אבל יש אזיקי פלסטיק" אמרתי. "גם אותם תצליח לפתוח. אין טעם". היה עליי לדעת.
כשהנסיכה מתעקשת - זה סופי.
עכשיו הציוד למכירה. נקי. יש סט אחד חדש שהזמנתי - מאחר והסט המקורי בושש להגיע.
לכן כשהגיע - נשאר באריזתו מיותם.
זהו. נגמר פרק.

לפני 15 שנים. 15 בפברואר 2009 בשעה 13:47

אשתי קראה לי להגיע לחדר שינה. אני נעול, לא גמרתי כבר כמה ימים. אני די מתרגל לעניין הזה.
בערב הקודם יצאנו לבקר כמה חברים. אשתי הגניבה אליי מבטים מדי פעם, עדיין לא רגילה לכך שאני מסתובב עם נעילה כזו.
יום שבת. 14 לפברואר. קראה לי להגיע לחדר שינה. עמדה לפני כמעט ערומה. רק בתחתון הזעיר שהיא נוהגת ללבוש. מייד קיבלתי זקפה והביצים נמתחו עד כאב מטורף. התקפלתי. היא קראה לי ודרשה שאלטף אותה בחוזקה ולאט.
התנשקנו, ליטפתי אותה בכח, מועך את גופה אליי. היו לי כאבים מהמתקן. היא הושיטה לי את המפתח. הרשתה לי לשחרר את המתקן!! הורדתי אותו בשתי שניות. איזו הקלה!! היא נשכבה על המיטה, ואמרה לי שעליי לעשות בדיוק מה שהיא תגיד. איך אסרב עם כזאת הקלה? הורתה לי לחדור אליה באיטיות. ממש לאט. לא היתה בעיה כי הפין שלי היה משומן כבר בכלוב שלו, והיא היתה רטובה. חדרתי אליה, נהנה ומרגיש בשמיים. איזה עונג!! מרגיש את החמימות שבין רגליה עוטפת אותי. אחרי כמה דקות - הסתובבה לפתע הצידה. "עכשיו - תנעל מייד את הכלוב חזרה!" הורתה לי.
הייתי המום. "את לא רוצה שאגמור איתך??" שאלתי. "תנעל מייד!" ירתה שוב פקודה. עמדתי נבוך לפניה. בלי ברירה הלכתי למקלחון, שטפתי את עצמי כי לא רציתי להנעל עם נוזלים ריחניים עליי. היא עמדה ליידי, מפקחת. שמתי חומר סיכה ונעלתי את עצמי לאחר שירדה נפיחות הפין. הורתה לי לבוא אחריה. הושיטה בקבוק שמן עיסוי אליי, ודרשה שאעסה אותה. הניחה מגבת מתחתיה ונשכבה על המיטה. חרקתי שיניים, כי היא יודעת שאני מתגרה מעיסוי כזה ובדרך כלל חייב לגמור תוך כדי. שפכתי עליה כמות גדולה של שמן ועיסיתי אותה, לש את גופה, רואה אותה מתענגת. היא נאנקה בקול מהנאה, יודעת שאני עוד יותר נלחץ מזה. לא היתה לי עכשיו כל ברירה והרגע זה באמת הרגשתי שאני דפוק.
"אני אעשה לך מה שאתה עשית לי הרבה זמן" אמרה לי. "מה עשיתי לך?" "מיהרת לגמור ולא נהניתי הרבה פעמים. אתה חושב רק על עצמך!!. עכשיו תלמד לקח" אמרה. הסתובבה והורתה לי להמשיך בעיסוי. הייתי מאוד מתוסכל. במיוחד מפני שלא ידעתי מה היא זוממת. מתי אשוחרר? עכשיו אי אפשר להתחרט. נכנסנו למשחק השליטה הזה, ואני לא יכול להתקפל ולברוח. אם אעשה זאת, היא לעולם לא תשתף איתי פעולה יותר. ואני כל כך מגורה.
היא הורתה לי להביא את המסאג'ר. היא משתשמשת במכשיר העיסוי לצורך סיפוקה. העיפה אותי כמעט באלימות ממנה. לקחה את המכשיר והניחה אותו בין רגליה. תוך שניות היא גמרה, באנקות חזקות. אני רק עמדתי בצד המיטה והסתכלתי באשה המענגת את עצמה. היא הייתה שקועה, ואחרי שגמרה נשארה באותה תנועה בעיניים עצומות. אני יודע שהיא עושה את זה כשהיא רוצה להמשיך עוד כמה פעמים. אחרי שתיים שלוש דקות, שוב הפעילה את המכשיר וגמרה תוך זמן קצר. ככה זה חזר על עצמו לפחות חמש פעמים. בסופו של דבר שכבה מותשת על המיטה. דרשה שאכסה אותה. כל המצעים היו מלאים בשמן עיסוי.
התסכול הציף אותי, כי קיויתי שלפחות בסוף תרשה לי לגמור איתה. בדרך כלל היא לא קשוחה כזו.
הורתה לי ללכת להכין לה ארוחה קלה. בזה הבנתי שאין כל סיכוי שאוכל להתפרק. אפילו לא לבד. היא הולכת למשמרת לילה לעבודה, ואני אשאר תקוע בלי לגמור, אחרי התגרות כזו. כל הזמן ניגר ממני נוזל חשק. הלכתי בתסכול להכי לה אוכל.
הייתי נסער כי ממש לא בא לי להשאר בבית לבד בלי יכולת לעשות כלום. בדרך כלל כשהיא הולכת לעבודה אני מאונן מול המחשב, עם סרטי סאדו שאני מוריד במהלך השבוע. עכשיו יש לי סרטים חדשים שאני מת לראות, אבל לא אוכל לעמוד בזה שלא אגמור תוך כדי. אני הולך להשתגע. אולי לבטל את העניין?.
אני מכין ארוחת ערב ומתחיל להרגע לאט לאט. התקף הטסטסטרון שהיה לי דועך. אני שוב מסוגל לחשוב יחסית רגוע.
יקירתי התלבשה בצורה חתיכית וסקסית. מכנסיים צמודים צמודים, יש לה גוף מדהים. מגפוני עקב. חולצה צמודה. כוס אמק יקירתי, אכלתי אותה היום.
יצאה לעבודה ואני לבד. כל מה שנותר לי לעשות זה לראות טלויזיה אחרי שהתעסקתי עם הכביסות והמדיח. איזה ערב מייאש. 14 בפברואר, ואני לא יודע מתי אגמור. יש לה תוכנית שיקום בשבילי, ואני לא יודע פרטים.

לפני 15 שנים. 12 בפברואר 2009 בשעה 10:04

מצאתי את גודל הפין המתאים ל CB6000, גם את הטבעת המתאימה. זו התאמה מושלמת!! פשוט לא ניתן להסיר את זה בשום אופן. לא האמנתי שקיים דבר כזה. מדהים.
בימים הראשונים השתמשתי בחומר סיכה ואגינאלי לצורך החדרת הפין לכלוב, כי הכלוב די צר. סבלתי מכאבים והפין היה די תקוע בפנים. קראתי בפורומים www.chastitylifestyle.com שיש להשתמש בג'ל שמן לתינוקות. מרגע שהתחלתי איתו, מה זה מהפך!! פשוט - הפין מחליק בקלות בתוך הכלוב, יכול לגדול ולקטון כראות עיניו. ואני חש אותו ממלא את הכלוב כשאני מעט חושב מחשבות מעוררות... האמת - מאז שאני משתמש בגודל הנכון ובג'ל, יש לי הרגשה שאני בתוך כוס כל הזמן!! זה לבד מחרמן בטירוף. אין לי כל כאבים או לחץ, מעט תחושה של המתקן בין הרגליים. נראה מושלם.
אשתי מחזיקה מפתח אחד אצלה, והשני מוסתר בבית במעטפה חתומה ועטופה נייר דבק עם קטע עיתון מתחתיו. גם אם אמצא את המעטפה, לא אוכל להוציא את המפתח בלי שהיא תראה שקרעתי אותה, כי זו הדרך היחידה להשיג את המפתח ללא רשות.
אני נעול 24 שעות ביממה כבר יומיים. די נוח, נראה איך יהיה הטיפול בהיגיינה. אולי נצטרך לשחרר את זה למקלחת.
אני מאוד מגורה כל הזמן, אך אין לי דרך להקל את הלחץ. כל בחורה שאני רואה משגעת אותי. אני לא רגיל לעבור יום בלי לגמור על ידי אוננות לפחות. אני מקווה שאעמוד בלחץ. כרגע בכל אופן אין לי כל ברירה, כי אשתי שולטת ביכולת שלי לגמור ולאונן בכלל אין מה לדבר. גם אם יש זיקפה, היא כואבת כי הפין מגיע לקצה ולוחץ בטירוף, כך שאני מייד חייב להרגע. יצאתי כבר לעבודה ולקניות עם הכלוב עליי. מעט מפריע בנהיגה, אבל כנראה אתרגל.
אשתי קבעה יום בו אוכל להשתחרר, בעוד כמה ימים. היא יודעת שזה נורא מלחיץ אותי. פתאום היא מתחילה להגיד לי בבית "אם לא תעשה זה וזה, תקבל עוד יום". אני עומד להתפוצץ רק מלחשוב על זה. איזה כח נתתי לה עליי. מפגר שכמוני. אבל אני נהנה ומתגרה מזה. נראה מה יהיה בהמשך. מתי אשבר. ומה יקרה כשאשבר.

לפני 15 שנים. 9 בפברואר 2009 בשעה 15:52

לפני יומיים הגיע הכלוב CB6000, ואני לאט לאט מתרגל אליו. המון התאמות. מה שקודם היה כאבים, כי צבטתי את העור כשהלבשתי אותו, היום כבר לא קיים. מיומנות נירכשת. בלילה ישנתי לראשונה איתו. לא היתה לי בעיה להרדם.
כמעט ולא הרגשתי את זה. אבל בבוקר קמתי וגיליתי שאחד האשכים פשוט ברח החוצה כשהייתה לי זיקפת בוקר.
זה מצב ביש כי קודם כל אין תחושת ביטחון בנעילה, ושנית אפשר לתחמן וליגמור עכב ההזדמנות הנפלאה, כי היצר חזק מהרצון להשתעבד. שלישית, אי אפשר להלביש את זה חזרה בלי לשחרר את המנעול.
עכשיו אני מתאים פין קצר יותר וטבעת נעילה אחרת שתבטיח שאשאר נעול.

לאחר שהרגשתי די בטוח בעניין הלבישה שלו, ואחרי שהתנסיתי בכמה שעות טובות של נעילה עצמית, הודעתי לאישתי שהנה אני מוסר לה את המפתחות. התפתיתי לא לשכפל אותם.

היא תחקרה אותי על העניין המוזר הזה, שאלה שאלות ומהר מאוד החליטה לשעשע את עצמה וכפי שחחשתי - לסגור עניין איתי. שמה את המפתחות על צמיד היד שלה - שאראה אותם כל הזמן ואדע מי מחזיק בהם. עלתה למיטה, ציוותה עליי להתפשט. אני ברוב טימטומי חשבתי שהנה היא תשחרר אותי ותרצה שנעשה סקס.
במקום זה דרשה ממני לנשק אותה, ללטף ולעסות את רגליה.דרשה ממני שאביא את הויברטור והתחילה לשעשע את עצמה. פעם אחת, פעם שניה, שלוש, וגמרה פעם אחר פעם. התחלתי להרגיש מתוסכל בטירוף. פעם ראשונה מאז שנישאנו שאני לא גומר איתה. תחושה של טעות התחילה לקנן בי. כולי הייתי זב נוזלים מהגירוי האדיר ממראה האישה הסקסית הזו מגרה את עצמה. נוזלים טפטפו מהכלוב לסדין. אבל היא לא הסכימה בשום אופן לשחרר אותי. אחרי שנלחצתי פתאום, היא אמרה שתשחרר אותי רק ביום שלישי - מה שיהיה מחר בלילה.
הלכתי לעבודה היום עם העניין הזה. סך הכל לא היתה בעיה מיוחדת ואפילו מדי פעם שכחתי על קיומו עד שכאב ביצים פה ושם הזכיר לי את זה. אני מקווה שבערב אשוחרר, כי היא מכינה פנקס "משימות" שבו תרשום כל הערה, ועל כל הערה תעניש אותי בזמן נוסף. נראה לי שאני הולך לאכול אותה!!!
נראה מה יהיה היום...

לפני 15 שנים. 5 בפברואר 2009 בשעה 15:57

זהו. היום הגיע ה CB6000. שליח של דואר חבילות הביא אותה. הנוולות גבו גם מכס, גם מע"מ וגם כל מיני היטלים שונים ומשונים. הכפיל כמעט את מחירה.
למעשה, את ה CB6000 הראשונה רכשתי לפני חודש וחצי, אך זו לא הגיעה ואני ממתין לה. חבל על הכסף, אך המוכר בקנדה הציע לשלם חזרה את מלוא הסכום ואני אקבל את הצעתו.
הזמנתי באקספרס את השניה, הגיעה היום תוך פחות מעשרה ימים. אבל עם המכס והכל - עלה מחיר אסטרונומי של 1,100 ש"ח. פאק. וגם נפתחה במכס. מעניין מה הם חשבו על זה חחחחח

עכשיו, בחרתי טבעת, כמעט הכי גדולה. לא מעוניין לייצר נזק לעצמי בהתחלה. נורא סקרן אם זה באמת לא ניתן להסרה כשנעול!! לקחתי גם פין בגודל סביר, בינוני, שלא ירסק לי את הביצים. האמת - זה תופססססס!!! גם את השערות.
צריך לגלח עכשיו?? אני אקנה משחה להסרת שיער. לא נראה לי לגלח עם סכין.

אז אני נעול. הזין במעטפת פלסטיק, הביצים קצת לוחצות. עד היום הרי היו משוחררות. אבל סך הכל - לא נורא. אפשר להתרגל. אני בינתיים נעול כבר כמה שעות, מברר עם עצמי אם הכל בסדר. לא ארצה שאשתי תנעל אותי ואז אצטרך להתאים את כל הפריטים. היא יכולה להיות ממש מכשפה.
עוד לא עברתי לילה ואני מוטרד מזקפת לילה. נראה כבר מה יהיה. בכל אופן, החשש הראשוני שלי שניתן יהיה להסיר אותה - לא מוצדק. יש לי גם את KSDG3 - אביזר אולטימטיבי שקניתי ומונע לחלוטין את הוצאת הפין מהמתקן ללא שחרור הנעילה.


לפני 15 שנים. 31 בדצמבר 2008 בשעה 13:09

כמה בלתי נסבלת יכולה להיות המתנה לחתיכת פלסטיק...
אשתי מזהירה אותי שתתנקם... אני מסתכל עליה וחושב כמה היא סקסית
כשהיא מצהירה שתשתמש בכוח שיינתן לה..
אני הולך לאונן ומדמיין שאני מתחנן לרגליה.. שתשחרר לי את המתקן. רק לכמה דקות.. להרפות לחץ.
היא מלגלגת עליי. "היום אתה לא תשוחרר בכלל, גם לא במקלחת לרחיצה" אני מדמיין שהיא אומרת.
והנה בא בדמיוני הקטע הגרוע - השפלתי בפומבי: מתקשרת לאחותה שהיא גיסתי. בחורה שתלטנית
לגמריי באופן טבעי. ודווקא אליי יום אחד התקשרה בבכי לספר על צרותיה. בכתה וניתקה. שולטת לא
מרשה לעצמה להחשף מידי בחולשתה.
אז הפנטזיה - אחרי שאשתי כבר שיתפה את אחותה בעניין נעילתי ושתיהן התפקעו מצחוק לאידי,
שהאחות אומרת לאשתי " השבוע בכלל אל תשחררי אותו! לא מגיע לו!" ואשתי מסכימה איתה...
ואז אני כנראה מתפוצץ..

נו, שיגיע כבר!!

לפני 15 שנים. 30 בדצמבר 2008 בשעה 13:09

כולי נרגש.
רכשתי את CB-6000. מתקן פלסטי לכליאת הענינים. רכשתי עבורו גם אביזר מאבטח KDG-3. לא ידעתי כמה מפותח התחום הזה.
מדובר במתקן מחומר פלסטי, עם טבעת שלוחצץ על הביצים ושרוול דמוי איבר שנעול עם מנעול על הטבעת. כשכל המתקן הזה מורכב נכון,
לא ניתן להסיר אותו בלי לרסק את המתקן (חבל על הכסף ואבוי אם זה יתגלה על ידי מי שמחזיק במפתח של המנעול) אן לרסק את הביצים.
בתאוריה זה נכון, אבל מתברר שלפעמים, עם קצת חום ורגיעה, האיבר כל כך מתדלדל שניתן פשוט לשלוף אותו ולרמות.
לצורך זה המציאו אביזר נוסף שמותקן בתוך השרוול של הזין, שמונע אותו מלהשלף החוצה גם אם הגיע לגודל של 5 מילימטר...

אקבל את המוצרים בעוד כמה ימים. אני מקווה שרעייתי לא תתפרע. היא מתעניינת - אפילו בעניין רב - באפשרות לנעול אותי.
היא תמיד כעסה שאני מאונן הרבה, וכשהיא רוצה סקס אני ללא עניין וחשק.

אני פוחד שעכשיו היא תשאיר אותי נעול כנקמה בלי לגמור. זה מפחיד אותי כי אני חולה אוננות. פעם זה היה עם מגזינים, היום יש מחשב..
אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם היא תנעל אותי לכמה ימים.. אני חושב שאני אשתגע. מגרה אותי רק לחשוב על זה.
לא יודע איך אתנהג. אני מדמיין את עצמי בוכה לרגליה. היא הבטיחה לי שתתנקם, והסברתי לה שהיא חייבת שיקול דעת. אחריות.
מעניין, מאז שהזמנתי את המתקן אני רואה בה משהו חדש. האם זה דימיוני? אני חש אליה פתאום התעוררות. היא תהיה מסוגלת לשלוט
לי בזין!!, בהנאה. אני ממש מפחד. אולי הייתי צריך קודם לנסות את זה. לראות אם זה נסבל בלי לאונן. בחיים לא קרה לי שלא אוננתי כמעט כל יום.

קראתי שיש נשים שקושרות לבעל את הידיים באזיקים לקולר, לצורך פתיחת המתקן לניקיון ורחצה. כדי שלא יגעו.

אספר בהמשך מה קורה