בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כלוא

חוויות ישנות ועכשויות
לפני 15 שנים. 15 בפברואר 2009 בשעה 13:47

אשתי קראה לי להגיע לחדר שינה. אני נעול, לא גמרתי כבר כמה ימים. אני די מתרגל לעניין הזה.
בערב הקודם יצאנו לבקר כמה חברים. אשתי הגניבה אליי מבטים מדי פעם, עדיין לא רגילה לכך שאני מסתובב עם נעילה כזו.
יום שבת. 14 לפברואר. קראה לי להגיע לחדר שינה. עמדה לפני כמעט ערומה. רק בתחתון הזעיר שהיא נוהגת ללבוש. מייד קיבלתי זקפה והביצים נמתחו עד כאב מטורף. התקפלתי. היא קראה לי ודרשה שאלטף אותה בחוזקה ולאט.
התנשקנו, ליטפתי אותה בכח, מועך את גופה אליי. היו לי כאבים מהמתקן. היא הושיטה לי את המפתח. הרשתה לי לשחרר את המתקן!! הורדתי אותו בשתי שניות. איזו הקלה!! היא נשכבה על המיטה, ואמרה לי שעליי לעשות בדיוק מה שהיא תגיד. איך אסרב עם כזאת הקלה? הורתה לי לחדור אליה באיטיות. ממש לאט. לא היתה בעיה כי הפין שלי היה משומן כבר בכלוב שלו, והיא היתה רטובה. חדרתי אליה, נהנה ומרגיש בשמיים. איזה עונג!! מרגיש את החמימות שבין רגליה עוטפת אותי. אחרי כמה דקות - הסתובבה לפתע הצידה. "עכשיו - תנעל מייד את הכלוב חזרה!" הורתה לי.
הייתי המום. "את לא רוצה שאגמור איתך??" שאלתי. "תנעל מייד!" ירתה שוב פקודה. עמדתי נבוך לפניה. בלי ברירה הלכתי למקלחון, שטפתי את עצמי כי לא רציתי להנעל עם נוזלים ריחניים עליי. היא עמדה ליידי, מפקחת. שמתי חומר סיכה ונעלתי את עצמי לאחר שירדה נפיחות הפין. הורתה לי לבוא אחריה. הושיטה בקבוק שמן עיסוי אליי, ודרשה שאעסה אותה. הניחה מגבת מתחתיה ונשכבה על המיטה. חרקתי שיניים, כי היא יודעת שאני מתגרה מעיסוי כזה ובדרך כלל חייב לגמור תוך כדי. שפכתי עליה כמות גדולה של שמן ועיסיתי אותה, לש את גופה, רואה אותה מתענגת. היא נאנקה בקול מהנאה, יודעת שאני עוד יותר נלחץ מזה. לא היתה לי עכשיו כל ברירה והרגע זה באמת הרגשתי שאני דפוק.
"אני אעשה לך מה שאתה עשית לי הרבה זמן" אמרה לי. "מה עשיתי לך?" "מיהרת לגמור ולא נהניתי הרבה פעמים. אתה חושב רק על עצמך!!. עכשיו תלמד לקח" אמרה. הסתובבה והורתה לי להמשיך בעיסוי. הייתי מאוד מתוסכל. במיוחד מפני שלא ידעתי מה היא זוממת. מתי אשוחרר? עכשיו אי אפשר להתחרט. נכנסנו למשחק השליטה הזה, ואני לא יכול להתקפל ולברוח. אם אעשה זאת, היא לעולם לא תשתף איתי פעולה יותר. ואני כל כך מגורה.
היא הורתה לי להביא את המסאג'ר. היא משתשמשת במכשיר העיסוי לצורך סיפוקה. העיפה אותי כמעט באלימות ממנה. לקחה את המכשיר והניחה אותו בין רגליה. תוך שניות היא גמרה, באנקות חזקות. אני רק עמדתי בצד המיטה והסתכלתי באשה המענגת את עצמה. היא הייתה שקועה, ואחרי שגמרה נשארה באותה תנועה בעיניים עצומות. אני יודע שהיא עושה את זה כשהיא רוצה להמשיך עוד כמה פעמים. אחרי שתיים שלוש דקות, שוב הפעילה את המכשיר וגמרה תוך זמן קצר. ככה זה חזר על עצמו לפחות חמש פעמים. בסופו של דבר שכבה מותשת על המיטה. דרשה שאכסה אותה. כל המצעים היו מלאים בשמן עיסוי.
התסכול הציף אותי, כי קיויתי שלפחות בסוף תרשה לי לגמור איתה. בדרך כלל היא לא קשוחה כזו.
הורתה לי ללכת להכין לה ארוחה קלה. בזה הבנתי שאין כל סיכוי שאוכל להתפרק. אפילו לא לבד. היא הולכת למשמרת לילה לעבודה, ואני אשאר תקוע בלי לגמור, אחרי התגרות כזו. כל הזמן ניגר ממני נוזל חשק. הלכתי בתסכול להכי לה אוכל.
הייתי נסער כי ממש לא בא לי להשאר בבית לבד בלי יכולת לעשות כלום. בדרך כלל כשהיא הולכת לעבודה אני מאונן מול המחשב, עם סרטי סאדו שאני מוריד במהלך השבוע. עכשיו יש לי סרטים חדשים שאני מת לראות, אבל לא אוכל לעמוד בזה שלא אגמור תוך כדי. אני הולך להשתגע. אולי לבטל את העניין?.
אני מכין ארוחת ערב ומתחיל להרגע לאט לאט. התקף הטסטסטרון שהיה לי דועך. אני שוב מסוגל לחשוב יחסית רגוע.
יקירתי התלבשה בצורה חתיכית וסקסית. מכנסיים צמודים צמודים, יש לה גוף מדהים. מגפוני עקב. חולצה צמודה. כוס אמק יקירתי, אכלתי אותה היום.
יצאה לעבודה ואני לבד. כל מה שנותר לי לעשות זה לראות טלויזיה אחרי שהתעסקתי עם הכביסות והמדיח. איזה ערב מייאש. 14 בפברואר, ואני לא יודע מתי אגמור. יש לה תוכנית שיקום בשבילי, ואני לא יודע פרטים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י