קרובה ורחוקה

מי אני
לפניכם קטע ארוך ואולי לא מעניין במיוחד . אתם רשאים לדלג עליו ולעבור לפרופיל הבא. קטע זה כנראה לא יחדש לכם דבר . כמובן, למי שיש סבלנות מוזמן לקרוא. אני לא נמצאת כאן כדי שיעבירו ביקורת על המחשבות שלי או יזלזלו בי. אני עוד בן אדם מההמון וקרוב לוודאי שלא תכירו אותי אף פעם. אבל אני מאמינה שהמודל שלי קיים במציאות ואני לא היחידה. זוהי למעשה זעקת המודל המסוים הזה .
לכאורה, זהו המקום האחרון שבו אמצא את מבוקשי . היה עלי להירשם לאתר הכרויות רגיל ושם הייתי זוכה לפניות רבות עוד בהתחלה . אבל יש סיבה מיוחדת לכך שהחלטתי לחפש כאן והיא שאני מכבדת את תפיסת העולם שלכם ואולי מזדהה אתכם גם במידה מה. אני מאמינה במיתוס על כך שאנשים כאן עמוקים יותר, רגשיים יותר , רוחניים יותר . ואם זה מצחיק משהו אז אני מרוצה שאני לפחות יכולה לגרום שמחה לאנשים.
קשה לי לחיות בעולם הרגיל ,שבו האהבה לא באופנה כבר ממזמן .כאן מתנהל מאבק מתמיד בין הגברים השואפים לשכב עם כמה שיותר נשים יפות מבלי להתחייב לכלום לבין הנשים שמחפשות להתחתן . אהבה נתפסת כחולשה , כתלות . ה"גבר" הוא אחד שיודע "לפרק " כמה שיותר מבלי להיקשר אליהן רגשית.
שאלתי את עצמי האם אני רוצה להתחתן והגעתי למסקנה שכן אבל זה רק כדי שלא יחשבו שהייתי גרועה ולא אסרטיבית ולא הצלחתי להכריח גבר להתחתן עימי. האם אין זה בעייתי – להתחתן רק בשביל לסמן וי, כלומר להתחתן בשביל מישהו אחר? למעשה , כל החיים שלי נהגתי כך – עשיתי דברים כדי שאנשים לא יחשבו שאני גרועה מהם.
לדעתי מחויבות שאותה אני מחפשת שונה מזו , שאתם הגברים, כל כך מפחדים ממנה. מחויבות שלי היא עמוקה יותר . היא מעין אחווה והזדהות מוחלטת. בקשר מן הסוג הזה המשיכה היא רחוקה מלהיות רק גופנית כי משיכה כזו חולפת די מהר .
כמה שזה מאכזב ומרוקן כאשר יחסי מין נעשים עניין של שיגרה . כאשר הייתי ילדה יחסי מין היו הסוד של המבוגרים . וכרגע זה עוד עניין רגיל מחיי היום יום. זהו , אין יותר קסמים בעולם ואין יותר סודות . ואף מילות הקסם הפסיקו לפעול.
אני עוברת תהליך הרסני והוא התנערות מאשליות הילדות . כנראה שהאהבה והערכים הם המצאות האנשים ומה חשוב באמת זה הטבע החייתי של האדם וסיפוק הצרכים.
אתם יודעים, חשבתי על כך המון . גברים שבוחרים ללכת בדרך של לשכב עם כמה שיותר חושבים שהם חזקים יותר וחופשיים יותר ואילו האהבה היא תלות . אולם , אני חושבת שמי נוהג כך למעשה משרת את האבולוציה והוא כלי בידיה בלבד והיא מנצלת אותו . לעומת זאת באמצעות האהבה אנו מוכיחים שאנו שונים מהחיות ואנו מתנגדים לחיים האכזריים האלו שמסתיימים בפתאומיות בסופו של דבר . אין המוות מסתדר עם מושג ה"עצמי".כאשר אנו אוהבים אנו עושים משהו שהטבע לא הכתיב לנו. אהבה היא לא טבעית והיא התשובה שלנו לאדישות של הטבע.
אני שונאת את המושג "יחסים פתוחים " ושוב מי שזה מצחיק אותו מוזמן לעבור לפרופיל הבא אולי שם ישחק לו המזל יותר. אין בכוונתי לשנות אנשים . אני כאן כדי להעביר את המסר שלי . מסר של בחורה מוזרה בת 22 שאין לה חברים ושלומדת מדעי רוח במקום ללמוד כלכלה וחשבונאות. אולי זו ההזדמנות הראשונה והאחרונה שלי להגיד לאנושות את מה שאני חושבת עליה. זוהי תפיסת העולם שלי ואף אחד לא יגרום לי לשנות אותה .
אתם בוודאי תופתעו לגלות שאני לא חנונית טיפוסית . התנסיתי בדברים שגרמו לבחילה מדרך העולם המקובלת.
ובכל זאת למה דווקא אתר הזה ? אולי באמצעות יחסי שליטה אנו מנסים לשחזר את המסגרת שאבדה לנו עקב כל מיני תהליכים בהיסטוריה?
גבולות
הנה כמה גבולות ישנים וחדשים : 1. ביקורת הורסת .יש גרועים ויש מעולים . גרוע לא יהפוך למעולה יותר אם להגיד לו כל יום שהוא גרוע.

2. זלזול - כן, אז יכול להיות שאני לא הכי חכמה ואתם לא מסכימים עימי. אבל תאמינו לי גם אני פוגשת בחיים אנשים מטומטמים אבל אף פעם עוד לא זילזלתי באף אחד. האמת היא המכלול של הדעות. ואם כבר אנו אומרים שאין אמת אבסולוטית אחת אזי כל דעה יכולה להיות אמת.

,3. אנשים שחושבים שאפשר לעבוד עלי- זה היום השני שלי כאן ונוכחתי לדעת שיש כאן המון אנשים שמחפשים רק סקס. והם יודעים שאני לא והם עדיין פונים אלי וחושבים שהם יכולים להסתיר את זה ממני. אבל דעו לכם זה קשה . אני מתייחסת לכל שורה ושורה שאתם כותבים ובד"כ אחרי 15 שעה של שיחה הם מסגירים את עצמם. כך שחבל על המאמץ .
תאריך עדכון
7 באוג׳ 2009
תאריך הצטרפות
6 באוג׳ 2009
  שלחי הודעה