arctic candy
שולטת

מצב משפחתי
רווקה
מי אני
שונאת כשאתם שואלים שאלות כגון: "מי את?", "מה את מחפשת כאן?" וכדומה. זה מעצבן, מרגיז, ואני אתעלם. אני אעדיף לשוחח איתכם ושתלמדו עלי תוך כדי שיחה. אני לא בחקירה אצלכם, צאו מהסרט.
אז ככה, כמה מילים, שלא תבואו על ריק - ריאלית, רצינית, עייפה, סוליסטית, מעשנת, שותה, בליינית, שונאת לדבר, שונאת כששותקים, אנושית (מה לעשות, זה לא שבחרתי).
שונאת ציניות, שונאת חפירות, אוהבת תכלס, אוהבת זרימות...
השקפות על עולם השליטה
אסביר פשוט מה לא.
1. לא לנשלטים כשנוח להם להיות נשלטים. נשלט הוא כזה שבוחר להיות כאן, שיקח בחשבון את הדברים שכתובים כאן מראש. אני לא באה לשחק, אני באה להנות מהחיים שלי. את הבחירה שלי עשיתי, והיא להיות כאן. לא טוב לכם? אל תנסו. אל תתאמצו. נמאס לי לשמוע את ה'אני לא מהאלה ש...' - 90% מכם שקרנים. שיגיע אלי הלא שקרן הראשון, בבקשה. ושלא תבואו לי עם הצהרה 'אני הלא שקרן הראשון' - על ראש הגנב בוער הכובע.
 2. לא לנשלטים שבטוחים שעולם השליטה כולל בתוכו אך ורק סקס. אצלי זה אחרת. לא מתאים? אל תפנו אלי.
 3. לא לשקר לי!!! אתם לא חייבים לי לספר הכל, אם לא בא לכם לספר - אל תספרו, אבל אל תמציאו ותשקרו לי, בשום פנים ואופן.
4. לא - למי שנגד עישון בסביבתו.
5. לא מגובשים ויציבים לגבי תפקידם, חסרי רצון ונכונות. אל תבזבזו את הזמן של שנינו. זה מיותר.
6. אני לא מלכה בתשלום!!!
7. לאחרונה נתקלתי בתופעה מעניינת - אנשים כאן בטוחים שהפרופיל שלי משעשע. אם כך אחדד נקודה - אני לא מצחיקה, לא מתיימרת להצחיק או לשעשע. ברור?  אציין פרט חשוב - כשתגיעו אלי ותכתבו לי 'מי את? מה את מחפשת?' ודברים בסגנון הזה, ואז תחייכו לעצמכם חיוך דבילי ותטפחו לעצמכם על השכם ותחמיאו לעצמכם ותגידו 'דאמ, אני מצחיק, אני מגניב' , שיבושם לכם. אבל זכרו - אתם לא באמת מצחיקים. לא אותי ולא אף אדם נוסף הדוגל בדעותי.  זה לא חמוד, לא מגניב, ולא מצחיק. כנ"ל לגבי שאלות 'את מלכה בתשלום? חהחהחה' - זה לא מתבקש, לא דורש, ולא, באמת שזה לא - מצחיק ! ללאא ממצצחחייקק!
גבולות
מקלחות זהב, בכי, פומביות, ילדים, בע"ח, ניצול כספי, נשואים, בקשר, זוגות... כשאזכר אוסיף לכאן.
חדשות
מיזנתרופיה להמונים
תאריך עדכון
10 באפר׳ 2010
תאריך הצטרפות
1 בנוב׳ 2009
  שלחי הודעה