קסנדרה

מין / מגדר
אישה
איזור
מרכז
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
בת 27 תושבת תל אביב
לא - זו לא אני בתמונה
הלוואי שיכולתי לשים את התמונות שלי, אבל לצערי אני מקיימת חיי חברה וקריירה נורמטיבים ולא יכולה להרשות לעצמי להחשף
אני בגובה 174, רזה, שער חום-שחור.
השקפות על עולם השליטה
נחשפתי לראשונה לפני שלש שנים, בתקופה בה למדתי באוניברסיטה באחת הערים הגדולות והפרועות יותר באירופה. הגעתי עם ידידה למועדון פטיש/בדסמ, נדלקתי מיד. בהמשך התחברתי לכמה טיפוסים קיצוניים למדי בכל הנוגע לבדסמ, למדתי מהם המון, הלכתי רחוק במשחקי שליטה, בדרך כלל כשולטת - בגברים וגם בנשים. התנסיתי גם כנשלטת מול בחורה יפה שפגשתי שם, בהמשך הדרך התברר שהיא מלכת סאדו מקצועית, הפכנו לידידות נפש ובילינו הרבה יחד, כולל גם סשנים משותפים בסטודיו שלה.
גבולות
הגעתי רחוק במשחקי הפטיש והשליטה - רחוק מדי. ג'נטלמן אנגלי מבוגר איבד את ההכרה במהלך סשן איתי. זה שם לי תמרור אזהרה מול העינים. אני אוהבת בדסמ, אני נכנסת בקלות יחסית לרמות גבוהות של סאב ספייס, מאידך - יש לי משפחה וחברים נפלאים, אני אוהבת את החיים.
חדשות
מאז שהגעתי לארץ שקעתי בשיגרה של עבודה וחיים נורמטיבים, רחוק מהחיים הפרועים שניהלתי במהלך הלימודים. לאחרונה מתחיל לדגדג לי לחזור לאקשן.

אני מקבלת פניות ממשתתפים בפורום, אבל אני עדיין לא ב"מוד" של דיאלוג ולכן לא עונה. המשימה הבאה שלי זה להתחיל בלוג, אחרי זה להעלות תמונות, רק אחרי שני השלבים הבאים אהיה מוכנה נפשית לענות לפניות. פשוט - אני מעדיפה שתדעו עלי משהו לפני שאתם/אתן פונים/פונות.
לינקים אהובים(1)
תאריך עדכון
23 בינו׳ 2010
תאריך הצטרפות
17 בינו׳ 2010
  שלחי הודעה