נשלט במדיקל
נשלט

איזור
מרכז
גיל
44
מצב משפחתי
רווק
מי אני
מתעניין כרגע מאוד במדיקל פטיש (גירוי מיני כתוצאה מאקטים רפואיים עליי). אם יש פה סטודנטיות לרפואה או חובשות שרוצות לנסות כמה דברים עליי אני אשמח להכיר ולדבר.
במדיקל אני מוכן ללכת רחוק מאוד! כולל אקטים פולשניים וכו'...כמובן תוך שמירה על כללי זהירות מובנים. אשמח מאוד לקבל הצעות בעניין! ואפילו רק לדבר עם מי שרוצה רק לדבר על זה...


בחור חמוד , ליברלי ופתוח. מעוניין להכיר ולהתנסות בהרבה דברים כל עוד לא מדובר במשחקים אלא בדברים אמיתיים! אני "נשלט" אבל לא עבד! אני לא אוהב את כל התיאורים האלה כי בשבילי זה הופך את זה לסוג של משחק וזה די מוריד לי..אני פשוט בחור פסיבי שמתגרה מזה שמנצלים אותו במפגשים בלי כל התיאורים הללו :)
השקפות על עולם השליטה
אני פסיבי ונשלט. שליטה אצלי מגרה ומסעירה רק כשהיא א-מ-י-ת-י-ת! וקשורה לניצול. מי שמשחקת משחקי שליטה לא באמת רוצה להיות שולטת או נשלטת אלא סתם להשתעשע מהמשחק. לכן, מי שבאמת יכולה לגרות אותי זאת בחורה שרוצה לשלוט בשביל לנצל אותי והכי חשוב : להנות מהשליטה עליי.

תמיד שמח לקבל פניות מכל אחדאחת! אשמח להכיר!
גבולות
שליטה לא חייבת להגיע לחבלות גופניות בהכרח למרות שלפעמים זה נחמד:) אפשר לשלוט בצורה עדינה ועדיין להשיג את מה שרוצים. אני מוכן ללכת רחוק אבל לא להגיע למצב של חבלה פיסית בלתי הפיכה שתחייב אותי ביקור בבית חולים למשל...

בקטע של מדיקל: מוכן ללכת רחוק מאוד! פתוח לכל הצעה שיתנו לי...כולל הזרקות ואקטים פולשניים לגוף. הגבול היחידי: שלא יהיה נזק בלתי הפיך.
תאריך עדכון
27 בינו׳ 2014
תאריך הצטרפות
4 באפר׳ 2010
  שלחי הודעה