אחד נשלט באמת
נשלט

מצב משפחתי
רווק
מי אני
אחד, נשלט שבאמת מחפש שולטת, פיזית ומנטאלית, כדי שתגרום לי בסופו של תהליך להבין, שאני פה בעולם בשבילה. לא, שלא יהיו אי הבנות, אני יודע היטב מהן נטיותיי, יודע שאני נשלט ולעולם לא אהיה שולט, אך אינני נשלט של כל אחת, גיליתי שאני מסוגל להישלט ע"י בודדות נבחרות בלבד... וזוהי גם הצרה שלי :)
השקפות על עולם השליטה
אני רוצה להאמין שאני אחרון הנשלטים, זה שכשעצמת את העיניים ודימיינת לעצמך "מיהו נשלט?" חשבת עלי ולא ידעת את זה... למה נשלט? למה לא עבד? כי לדעתי המילה "עבד" איבדה מזמן את המשמעות שלה... היא נישאת בפי כל .... פתאום כולם הפכו "עבדים" ואף אחד לא באמת עבד... אז החלטתי "נשלט", סתם באופן אקראי, כי הרי ההגדרה לא משנה באמת, המהות היא הקובעת, המהות, והכימיה בין האנשים, והיכולת שלי כנשלט להתאים עצמי לשולטת עלי.
גבולות
אני רוצה להאמין שעם השולטת הנכונה לא יהיו גבולות, כי היא בעצמה תדע לשים את הגבולות הנכונים בזמנים המתאימים, אבל אני מתקשה להאמין שמישהו, בשלב התחלתי של קשר שליטה כלשהו יטען "אני חסר גבולות" ואם יטען כך, מהר מאוד יתברר כשקרן...
אז גבולותיי הן בעיקר ענייני פומביות - לא מחפש פרסום... מצטער :)
אני גם מתנגד לכל מה שלא חוקי... כל הפיליות למיניהן... ולא נזקים בלתי הפיכים (פיזים ונפשיים)... עם כל השאר נראה לי שאסתדר...
חדשות
גילוי נאות: זהו ניק שני שלי באתר הזה, אני קורא לו "ניק לצורך כתיבה" - כי בניק השני הוותיק שלי הפסקתי לכתוב. מוזר? :) בהחלט. ובכל זאת ככה יותר נוח לי.... (מאחר וכיום אינני מוכר בכלוב ובכלל בקהילה - זו לא אמורה להיות בעיה ואני מבטיח שאם אתקל במישהו/י מוכר מהעבר לא אעיז להטעות אותו/ה).
תאריך עדכון
10 באוג׳ 2011
תאריך הצטרפות
10 באוג׳ 2011
  שלחי הודעה