Bentalist
שולט

גיל
49
מי אני
Old-School gentleman & a beast
נראה מצויין, שחום, שרירי. 
הייטקיסט בכיר שרואה עולם ומכיר את מה שהוא חובא בתוכו על הניואנסים השונים. מבין מה מניע ומה מניא אישה נשלטת , אך לומד כל יום עד כמה מורכבת החיה המופלאה הזו ... 
דום קשוח, דורש, דוחף לקצוות אך מתגמל תלמידה מצטיינת (ומעניש את הטעונת-שיפור)
מאמין חזק בדיסוננס שבין רף קשיחות גבוה ובין תגמולים רכים ואוהבים. ככל שהפער גדול יותר, האינטנסיביות שבכאב מומרת לעונג צרוף
השקפות על עולם השליטה
במשפט אחד:
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power
ובכמה משפטים: 
דומננטיות אינה נובעת ממעמד, טייטל או ותק ב"סצינה". היא מגיעה מתוכך. אתה נולד עם כוח, עם כריזמה. ואיתה נוצר חור קטן בבטן, שממלא אותך ברעב בלתי-נשלט להכניע, לאלף, ולהנות מפירות עמלך כשאתה מביט ביצירה שלך מביטה בך מעלה בהערצה חסרת פשרות.
הריגוש ברגע שהיא מרצה אותך, על כל דרישותיך והסטנדרטים הגבוהים שתחיל עליה, הסיפוק שבמבט הבוטח שלה בך כשאתה דוחף אותה אל גבולותיה ומחבק אותה שם על הקצה, הטירוף שבגניחותיה לאחר כל עונש שהיא תקבל עליה בלהט, כי זה אתה קבעת אותו, ולכן הוא תגמול עבורה ולא עונש; כל אלו, עוזרים למלא את החור בבטן, ולהרגיע את הדומיננטי, ולו לרגע אחד. ...אבל הדומיננטיות היא חית טרף חסרת שובע, היא מעכלת הכל, ומחזירה את הבור אל נקודת ההתחלה, אותו רעב חסר פשרות , להכניע, לאלף ולהנות ממנה, היצירה שלך.
גבולות
זה המקום שבו אני צריך להיות שנון ומבריק ולפרוש גבולות ומגבלות בצורה משעשעת וצינית, שתָּרְאֶה כמה קליל, שנון, שחצן וחד-לשון אני יכול להיות...
בואי עם השק שלך, אני עם שלי. מה שעושה טוב לשנינו, נשאר. מה שלא, נמסור לתרומה.

טיפ פרקטי: אם לא נחה עלייך המוזה והחלטת להשאיר את הפרופיל שלך ריק, ו/או כל מה שמוחך היפה הצליח לייצר בפנייתך אליי זו הודעה ריקה עם כותרת בעלת הברה אחת, פשוט...אל.

חידוד הנקודה לעיל למתקשים/ות: 
יש המתחרמנים מתמונה, יש מכפות רגליים ויש מלהתלבש כאישה. הפטיש שלי הוא מילים. לכל הפונים/ות עם הודעת "היי" לקונית, חבל על הדיו הוירטואלי והעצים הדיגיטאליים שנכרתים עבורו.
חדשות
סקרנות מתמונה אקראית, פנייה לא מהוססת, תגובה חשדנית, שיחה קצרה - החיבור נוצר...
פגישת קפה, מבטים מצטלבים, חצי חיוך מרומז משני הכיוונים - והחיבור הושלם...
נשיקה מאופקת, מחול לשונות חושני, עיסוי אירוטי מגרה ומשחרר - והחיבור מומש...
מכאן, השמיים הם ההתחלה... 
עולם הבדסמ הוא לא רק עולם ליניארי של חבלים והצלפות. הוא מתחיל בצורך של בני-אדם למפגש מוריד-מגננות ובונה-אמון וממשיך לשיתוף ומימוש הרעב המיוחד של השניים.
כל אלו שמחפשים קיצורי דרך , נידונים לכשלון.
לינקים אהובים(1)
תאריך עדכון
26 במרץ 2019
תאריך הצטרפות
26 במאי 2016
  שלחי הודעה