סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Sextape

tonight we ride
לפני 5 שנים. 8 בספטמבר 2018 בשעה 15:02

לוסי היא סטודנטית צעירה ויפה העובדת במספר עבודות מזדמנות ומשמימות בכדי לממן את לימודיה ואת שכר הדירה. היא אינה בוחלת בדבר, החל מעבודה משרדית, מלצרות ועד להשתתפות בניסויים במעבדה, כאשר בין לבין היא מבלה את זמנה עם חבר טוב בעל בריאות מדרדרת וחיה חיים אפרוריים למדי. הכל משתנה כאשר יום אחד היא מחליטה להענות להצעת עבודה מפתה - אירוח והגשה באירועים לגברים מבוגרים ואמידים, בהלבשה תחתונה. מגע הוא מחוץ לתחום, תחושת זימה כללית באוויר דווקא כן.

image

לאחר ערב אחד בלבד לוסי זוכה לקידום - תפקיד נחשק ויוקרתי בעל שכר מפתה במיוחד. התפקיד הינו מאתגר והכללים נוקשים אך לוסי נכונה להצליח. היא מובלת לאחוזת כפר יוקרתית בא היא מתכוננת למפגש הראשון שלה בה תורדם בהסכמה על ידי שתיית תה מהול בסם שינה, תובל לחדר רחב ידיים וגופה יונח, עירום לחלוטין, על המיטה. לחדר אז יכנס זקן אמיד שיזכה לבלות במחיצת היפיפה הנרדמת אותה רכש. הכל מותר, מלבד חדירה.

image


לוסי מרוויחה סכומי כסף נאים, עוברת לדירה חדשה ויפה אך אינה מוצאת מרגוע. בין היתר גם חברה הטוב, שהיה האדם הקרוב אליה ביותר מת בזרועותיה בוקר אחד לאחר נטילת מינון יתר של משככי כאבים עקב מחלתו האכזרית. לוסי המבולבלת מאיצה במעסיקתה להקליט את המפגשים בהם היא ישנה ולקוחותיה עושים בגופה ככל העולה על רוחם, היא חייבת לדעת מה קורה ברגעים בהם היא שרועה לרגליהם כבובה חסרת חיים. המעסיקה מסרבת ולוסי מצטיידת במצלמה נסתרת קטנה משלה, נכונה לקבל תשובות.
בבוקר המפגש האחרון נכנסת מעסיקתה של לוסי לחדר כהרגלה בכדי לוודא שלוסי התעוררה מתרדמתה. היא מגלה מראה מחריד - הלקוח הקשיש והצעירה שוכבים במיטה, ישנים בשלווה. הלקוח הקשיש כבר לא יתעורר. לוסי תתעורר לאחר ניסיונות החייאה ממושכים. ומה קרה בלילה ההוא? 
את זה ההקלטה הנסתרת של לוסי עוד תספר.

***

Sleeping Beauty (2011) by Julia Leigh
תמיד חטאתי בפנטזיות דומות בהן אני אותה "יפיפיה נרדמת" וחסרת ישע, עוד מימי נעורי. סרט יפיפה ומוזר, בדיוק כמו שאני אוהבת. 

אלפא-בטא​(נשלט) - בדיוק היום ראיתי את הגיפ של הזקן בגוגל, בחיפושים מהסוג שלי :-)
לפני 5 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - נו, עברו חודשיים. הגיע הזמן שלוסי תתעורר,
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י