צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דרך העיניים

לפני 6 חודשים. 17 בנובמבר 2023 בשעה 19:12

אמא שלי לא אהבה שהייתי נרדם על הספה ותמיד הייתה מכבה את הטלוויזיה ומבקשת ממני לעבור למיטה בחדר.

יום אחד חלמתי שאני שוכב רדום על הספה ומתעורר לאט מליטופים על הראש. כשפתחתי עיניים, ראיתי את אמא שלי יושבת לידי, הייתי מכוסה בשמיכה דקה וכשניסיתי לזוז פתאום הבנתי שאני קשור בידיים וברגליים. נלחצתי ולא הבנתי מה קורה. ואמא שלי שמרה על חיוך, והסבירה לי ברוגע תוך כדי הליטופים שזה לא טוב לישון על הספה כי זאת שינה פחות איכותית, ולמרות כל הפעמים שהיא ביקשה ממני, אני עדיין ממשיך לעשות את זה. אז היא החליטה ללמד אותי לקח. זה מה שיכול לקרות לך אם תרדם על הספה היא אמרה, ואז הרימה את השמיכה ושמתי לב שאני עירום לגמרי. הייתי בשוק, צעקתי - מה זה, מה את עושה? והיא אמרה לי, מה קרה, אתה מתבייש? לא נורא, אולי סוף סוף תלמד לא להירדם על הספה, ואז צחקה קצת והחזירה את השמיכה.

פתאום הייתה דפיקה בדלת. היא קמה והלכה לכיוון הדלת. הייתי לחוץ. הדלת נפתחה ולא יכולתי לראות מי נכנס. רק אחרי כמה רגעים כשהם הגיעו לטווח הראייה, ראיתי שזאת דודה שלי. חשבתי שאולי היא באה לקחת משהו והיא תלך בלי לשים לב למה שקורה. אבל אז אמא שלי אמרה לה, את יודעת שהוא עוד פעם נרדם על הספה? הפעם החלטתי להראות לו שזה ממש לא בסדר. רוצה לראות מה עשיתי לו? ולפני שהספקתי להגיד משהו היא הרימה את השמיכה ושתיהן צחקו. הייתי מובך ממש, ניסיתי לזוז בכל דרך אבל לא יכולתי בגלל הקשירות. 

דודה שלי אמרה שאמא צודקת, שזה מאוד קשה לגדל ילדים שלא מקשיבים ושהיא מקווה שאני אבין שאמא שלי בסך הכל רוצה בטובתי ואולי הפעם אני באמת אלמד. ואז אמא שלי אמרה שבגלל שאני לא אוהב נשיקות וחיבוקים ואני לא מנשק את דודה שלי בכל פעם שהיא באה, עכשיו היא מציעה לה לחבק ולנשק אותי כמה שהיא רוצה כשאני ככה. ותוך כדי שדודה שלי נותנת לי נשיקות וצוחקת, אמא התחילה ללטף את הביצים שלי, ואמרה לה, תראי, לא נראה שהוא כל כך סובל והצביעה על הזיקפה שלי.

אחרי מעט זמן דודה שלי אמרה שהיא באמת רק באה לקחת משהו קטן והיא צריכה ללכת. ונשארתי שוב עם אמא שלי. היא אמרה שהיא מאמינה לי שהבנתי את הלקח וזה לא יחזור על עצמו אבל בכל זאת מגיע לי עונש כלשהו. היא אמרה שעכשיו היא תשחרר לי רק את הרגליים כדי שאוכל להסתובב ולשכב על הבטן ואז היא תתן לי 20 ספנקים ותדחוף לי אצבע לטוסיק, ואם אני אעמוד בזה ואקבל את זה יפה היא תשחרר אותי לגמרי. בהתחלה לא הסכמתי, ואז היא אמרה שכנראה עוד לא הבנתי את חומרת המעשה. היא נתנה לי נשיקה ואמרה שהיא הולכת לאכול משהו וכשהיא תחזור נמשיך מאיפה שהפסקנו. הרגשתי שאין לי ברירה אז ביקשתי סליחה, אמרתי שאני באמת מבין שהייתי לא בסדר ואם זה מה שצריך, אז נעשה את זה. היא חייכה ואמרה שהיא מאוד שמחה וזה מראה לה על בגרות שלי. היא פתחה את הקשרים ברגליים ואני הסתובבתי. היא קשרה אותי בחזרה ואמרה, יופי, ילד טוב. הספנקים ממש כאבו לי אבל היא לא ויתרה, וכשסיימה היא התקרבה אליי, ליטפה אותי ונישקה, ואמרה לי שעכשיו לסיום, הגיע הזמן להכניס את האצבע  והיא רוצה להיות קרובה אליי ושאסתכל לה בעיניים תוך כדי וזה יגרום לי לזכור טוב את כל מה שקרה. 

בסוף היא שיחררה אותי והייתי כל כך חרמן מכל מה שקרה שהרגשתי שאני חייב לגמור. אמא שלי ראתה את זה עליי ואמרה לי, בוא חמוד, שלא תחשוב שאני אמא רעה. שב פה ותעשה ביד, ואני אהיה איתך ואלטף אותך תוך כדי. 

ואז היא חייכה ואמרה, רק תיזהר כשאתה גומר לא  ללכלך את הרצפה הנקיה, אתה כבר יודע שיש השלכות למעשים כאלה פה בבית.

 

סקרנית במידה גדולה​(נשלטת) - מחרמן
לפני 5 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י