לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דרך העיניים

לפני 5 חודשים. 4 בדצמבר 2023 בשעה 22:25

עבר זמן, טוב לראות אותך היא אמרה כשנכנסתי והתיישבתי על הספה. אז מה גרם לך להתקשר ולבקש שניפגש היום? 

טוב לראות אותך גם אמרתי תוך כדי חיוך. האמת שזה שילוב של כמה דברים אבל היה מקרה אחד שגרם לי להתקשר אלייך. אוקיי, תספר לי, מה קרה? תראי, את יודע שהתחלתי להיפגש עם מישהי והיה לי קשה להמשיך עם הפגישות שלנו ולעמוד בכל הדרישות תוך כדי אז ביקשתי לעשות הפסקה. נכון היא אמרה, אני יודעת ומכבדת את ההחלטה שלך, אז מה קרה? מה שקרה זה שגם הרגשתי שקצת חסר לי העצות שלך באופן כללי וחשבתי עלייך הרבה, אבל במיוחד הרגשתי שכשאנחנו מגיעים למצב אינטימי אני לא מרוכז ולא מצליח בכלל להגיע למצב של גמירה. ערב אחד כשהייתי לבד בבית, לקחתי שרפרפ קטן והתיישבתי עליו, כמו שלימדת אותי. התחלתי לגעת בעצמי ואז עצמתי עיניים והרמתי את הראש כלפי מעלה ודמיינתי שאני מסניף את בית השחי שלך. הגעתי הכי קרוב בכל התקופה הזאת לגמירה, אבל זה כאילו משהו בראש שלי לא נתן לי לגמור.. אפילו הייתה פעם אחת שנשכבתי על הספה בבית והרמתי את הרגליים ככה כמעט שעה שלמה, הייתה לי זיקפה והרגשתי שאני עומד להתפוצץ אבל גם זה לא עזר לי לגמור.  וזהו בגדול, ועכשיו אני פה.

אני מבינה. אתה זוכר שאמרתי לך שבהחלט עשית התקדמות בטיפול אבל זה עוד לא הזמן להפסיק. זוכר אמרתי. את חושבת שאפשר אולי לחזור לטיפול? תראה, אני אשמח לקבל אותך בחזרה לטיפול, אבל אני אדרוש צייתנות מוחלטת מצידך והבטחה שתתחייב לתהליך. והפעם לא יהיו הנחות. אוקיי, אני מוכן, אעשה הכל. מה שצריך. ואני רוצה להוסיף עוד משהו היא אמרה. אני יוצאת לרגע מהתפקיד הרשמי של הפסיכולוגית ורוצה להגיד לך שלפעמים, לפי הדברים שאמרת היה נדמה לי שיש בך איזה מן התנשאות על אחרים ולי היה כיף להוציא ממך את הצד האחר שלך פה בטיפול ולכן זה גם יהיה חלק מהפגישות שלנו מעכשיו.

אוקיי, על ארבע היא אמרה ושילבה רגליים. יודע מה, אני מרגישה צמאה פתאום, היה לי יום ארוך ולא שתיתי. הלכתי על ארבע לשולחן הקטן שליד הספה, מזגתי כוס מים והגשתי לה. מעניין הצייתנות הזאת שלך היא אמרה. לקחה שלוק והניחה את הכוס. יש סיבה שאתה נמצא מולי ולבוש כולך? אתה יודע שאתה לא במעמד הזה פה. תפשיל מכנס ותתיישב על הברכיים. אחרי כמה שניות שאני ישוב על הברכיים מולה, היא חייכה, לקחה עוד שלוק מהמים ופתאום הביאה לי סטירה בצד ימין ואז עוד אחת בשמאל עם גב כף היד ועוד אחת בצד ימין. עיניים אליי היא אמרה. שלא תעז להוריד את המבט. למה קיבלת סטירה אתה יודע? הנהנתי לא עם הראש. אז אני אגיד לך. קודם כל כי אני יכולה לעשות מה שאני רוצה בניגוד אליך וזה חשוב שתתרגל לזה. וגם היה לי יום ארוך אז הייתי צריכה לפרוק קצת.

עכשיו בוא נחזור לטיפול. אז אמרת שיש לך בעיה לזיין? שאתה לא מצליח להתרכז? בוא אני אתן לך כמה טיפים. קדימה, על ארבע, תלך לשולחן, תעלה עליו ,תשכב על על הגב ורגליים באוויר. ותישאר עם מכנס מופשל עד הברכיים. אחרי שנשכבתי על השולחן היא באה ונעמדה בקצה השולחן ובין הרגליים שלי. היא תפסה לי חזק במותניים והתחילה להתחכך עם האגן. זה כיף שיש לך קצת במה לתפוס היא אמרה, והתחילה לעשות תנועות של כניסה ויציאה. ואז ביד ימין היא תפסה לי חזק את הלחי, הכניסה את האגודל לתוך הפה שלי ומשכה את הראש שלי הצידה והצמידה אותו לשולחן, ביד שמאל שלה המשיכה להחזיק לי את המותן. ואז היא אמרה, אתה רוצה לדעת איך אני יודעת איזה אקטים לעשות כשאני מזיינת אותך? אז העניין הוא שאני עושה מה שנעים לי ואני מצפה שפשוט תגיד לי אם משהו לא נעים לך. למשל, החלטתי לדפוק אותך על השולחן כי זה מה שהיה בא לי, ואולי פעם אחרת אני אדליק נרות ואשכיב אותך על הספה וארצה לזיין אותך בעדינות. כמו נסיכה. ואז בשתי ידיים היא תפס אותי מאחורי הראש, התכופפה לכיווני ככה שהפנים שלה היו ממש צמודים לשלי, ולחשה לי, חוץ מזה אני גם מרגישה את התגובות של הגוף שלך, מהרגע ששמתי אותך על הברכיים אתה עם זיקפה שלא יורדת ועכשיו שאתה על השולחן, אתה ממש מטפטף. מה נעשה איתך?

תקשיבי, אני מרגיש שאני עומד להתפוצץ, בבקשה אני חייב לגמור. חייב? היא אמרה. קודם כל בחדר הזה אתה חייב לעשות מה שאומרים לך. עכשיו בסדר, אני מבינה את המצב הבעייתי שלך, ואני אעזור לך. אבל בתור אחד שהרגע דפקו אותו על השולחן, אתה תגמור בהתאם. תראה מה נעשה. את תשאר איך שאתה ותתפוס בצדדים של השולחן. אני אעביר שתי אצבעות באזור שבין האשכים לטוסיק שלך ואשפשף אותו ככה עד שתגמור. אני לא חושב שאפשר לגמור ככה אמרתי. אוקיי אז בוא ננעל אותך וזהו היא אמרה. לא לא, אוקיי, אני מוכן. היא הרטיבה קצת את האצבעות והתחילה לשפשף את האזור, ואני שכבתי והרגשתי קשת שלמה של רגשות, בין עונג לחוסר אונים. ואז בשניה היא העבירה את הציפורניים שלה על הזין שלי והרגשתי שאני גומר בלי שליטה. אחרי שנרגעתי, באתי לקום והיא שאלה מה אתה עושה? אמרה לי להישאר ככה ואז אספה עם ממני את הזרע עם האצבע שלה וביקשה ממני למצוץ את האצבע שלה. עכשיו, היא אמרה, בוא ננעל אותך ונקבע פגישה לשבוע הבא.

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י