לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דרך העיניים

לפני 5 חודשים. 28 בנובמבר 2023 בשעה 16:50

כשנכנסתי לפגישה השלישית מאז שהכל התחיל חייכתי ואמרתי לה שלום והתיישבתי על הספה. אני רואה שאתה מבסוט היום, רוצה לשתף אותי? תראי האמת שגם היה לי שבוע טוב בכללי וגם אני שמח שהצלחתי לא לגמור בכלל כמו שביקשת ממני. טוב אני מאמינה שזה שהמפתח היה אצלי עזר לעניין. זה נכון אמרתי והמשכתי לספר על השבוע שהיה. פתאום היא אמרה שהיא צריכה לעצור אותי רגע. תגיד, אתה יושב פה כבר כמה דקות ועוד לא הורדת מכנס ונשארת רק עם הכלובון עליך כמו שביקשתי ממך פעם שעברה. אתה מחכה להזמנה מיוחדת ממני? האמת שחשבתי על זה אבל לא הייתי בטוח אם זה מה שצריך לעשות. אז בוא תעשה את זה בבקשה היא אמרה. זה חשוב שתבין את המעמד שלך פה בחדר הזה.

 עכשיו אני רוצה גם לשתף אותך במשהו היא אמרה. חשוב לי שתדע שזה נכון שאני הפסיכולוגית שלך ופה בחדר הזה אין בינינו שוויון וההיררכיה ברורה. אבל בנוסף אני גם בן אדם ואכפת לי ממך ואני חושבת עליך גם אחרי שאתה יוצא מפה. ואתה יודע שיונתן ואני נפגשים ביחד מידי פעם. אז אתמול בלילה כשהיינו ביחד חשבנו עליך ויונתן שיכנע אותי בעניין החיתול שהוא הציע פעם שעברה. מה? איך זה יעזור שאני אלבש חיתול? אני לא יודע מה להגיד לך על זה. ואז היא אמרה לי, תראה, אני חושבת שיונתן הוא בחור שיש לך הרבה מה ללמוד ממנו ועצות ממנו בתור גבר, יכולות בהחלט לשפר את התהליך שלך בטיפול. לצורך העניין הוא אחד שבחיים לא היה מגיע למצב כזה שהוא יושב עם כלובון עליו, ובטח שלא עם חיתול. דווקא בגלל זה אתה צריך להקשיב לו. בנוסף אני רוצה שתסמוך עליי שאם החלטתי שכדאי לך להקשיב למישהו או לעשות משהו, אז זה לטובתך. ואני יודעת שזה אולי קצת משפיל אותך להיות ככה, במיוחד שזה בא ממנו. אבל זה גם הכרחי כדי שתהיה לך מוטיבציה להתקדם בטיפול ולעבור שלב.

אז מה את רוצה שיקרה עכשיו, שאלתי בקול חלש עם המבט כלפי הרצפה. אני אגיד לך בדיוק מה יקרה עכשיו היא אמרה. יש פה חבילת טיטולים וגם כלובון חדש בצבע ורוד שיותר מתאים מהמתכת שיש לך עכשיו. שאת שני הדברים יונתן קנה דרך אגב, ולכן זה יהיה מנומס שתשלח לו הודעה ותגיד לו תודה על הטיטולים והכלובון הורוד. ומעכשיו בכל פעם שתיכנס לפה, אתה קודם כל תוריד את המכנס ותישכב על הספה כשאתה מחזיק את הרגליים כלפי מעלה. אני אוריד לך את הכלובון ואמרח קרם ואז אחזיר אותו ואשים לך את החיתול. ורק כשאומר לך שסיימתי ואתה יכול להוריד את הרגליים, אתה תחזור להתיישב. 

טוב, קדימה, בוא תשכב ותרים רגליים היא אמרה. וכשהיא שיחררה אותי בשביל להחליף את הכלובון ישר נעמד לי הזין. מה זה, אתה לא מצליח לשלוט על עצמך? אין ברירה אתה תישאר ככה עד שנוכל להשלים את התהליך. בנתיים אני אחזור לשבת על הספה ונמשיך בטיפול. המשכנו לדבר עד שהרגשתי שממש שורפות לי הרגליים ובאיזשהו שלב באמת הזיקפה ירדה. היא עצרה ובאה לכיווני, תוך כדי שהיא מחליפה לי אתה הכלובון היא שאלה אותי, תגיד, אתה זוכר שסיפרת לי שבעבודה אתה מצליח לגרום לעובדים לעשות את מה שאתה רוצה בדרך שלך ושלפעמים יש עובדים בעייתיים שאין לך ברירה אלא להביא להם "עונש" מסוים כי לפעמים רק ככה זה עובד? נכון אמרתי. אז שתדע שזה דבר מאוד נכון וגם פה זה יעבוד ככה. וכמו שאתה יודע שזה המקום הבטוח שלך ולא ישפטו אותך פה על מי שאתה, יש גם ציפייה שתעמוד בצורה הטובה ביותר במה שאני מבקשת ממך. זהו, סיימתי, היא אמרה. אתה יכול לחזור לשבת. 

אני רוצה שנעבוד עכשיו על בעיה שסיפרת לי היא אמרה. אמרת לי שלפעמים אתה ממש מתרגש וגומר מהר כשאתה עם מישהי. כן, זה נכון, מה אפשר לעשות עם זה שאלתי. אני רוצה שבתקופה הקרובה הפעמים היחידות שתגמור יהיו פה איתי, בצורה מבוקרת, רק איך ומתי שאני אגיד לך. ואחרי שתיתן לי את השליטה לגמרי ותראה שאפשר לקבוע את הזמן שבו תגמור זה יהיה כלי שלך שתוכל להשתמש בו גם אחרי הטיפול. אנחנו נעשה את זה ככה: כשאני מקישה פעמיים עם האצבעות זה הסימן שלך לקום מהכיסא וללכת על ארבע להביא את השרפרפ מקצה החדר, לשים אותו על ידי ולהתיישב עליו. אני אפתח לך את הכלובון. עכשיו אתה יודע שיש טכניקה שכשמרגישים את הצורך לגמור אז חושבים מחשבות לא מגרות כדי למשוך זמן? אז בגלל שלי אין שליטה על המחשבות שלך, אנחנו נבחר במשהו מעשי. כשאני אקיש עוד פעמיים עם האצבע את תכניס את הפנים שלך לתוך בית השחי שלי ותתחיל לאונן. אתה ממש תסניף אותו ותנשק ותנקה אותו ולא תוציא את הפנים עד שתרגיש מכה קטנה על האף, באותו רגע אתה תפתח את הפה ואני אכניס אצבע אחת, ותוך כדי שאתה מוצץ את האצבע אתה תוציא קולות של אנחה בלי להתבייש ואתה תגמור הכי חזק שאתה יכול. וזאת תהיה הדרך היחידה שלך לגמור בתקופה הקרובה.

אתה מוכן שנתחיל? כן אמרתי. היא הקישה עם האצבע ואני הלכתי על ארבע, הבאתי את השרפרפ והתיישבתי מולה. במשך שניות ארוכות הייתה שתיקה ולא הבנתי למה היא לא פותחת את הכלובון. פתאום היא התכופפה אליי, החזיקה אותי עם אצבע מתחת לסנט והרימה את הראש שלי כלפי מעלה. קודם כל כשאני מדברת איתך אתה תסתכל לי בעיניים אלא אם אמרתי לך אחרת, זה ברור לך? הנהנתי שכן. ועכשיו אני הולכת לעשות משהו. היא ביקשה ממני לחזור להסתכל למטה ופתאום בשניה הרגשתי סטירה ממש חזקה. אתה יודע למה זה? אמרתי שלא. אז היא שאלה למה הגעת לכאן על ארבע והתיישבת על השרפרפ? כי הקשת עם האצבע וזה היה הסימן שלי אמרתי. תראה, היא אמרה, הסברתי לך את החשיבות של לעשות בדיוק מה שאומרים לך פה. ואני הקשתי רק פעם אחת עם האצבע, הסימן היה שתי הקשות. 

אחרי זה התחלנו את התהליך מחדש, ובשניה שהרגשתי מכה על האף פתחתי את הפה והאצבע נכנסה, גמרתי את הגמירה הכי עוצמתית שהרגשתי בחיים.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י