לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דרך העיניים

לפני חודשיים. 3 במרץ 2024 בשעה 23:36

אז מה שלומך? היא שאלה כשנכנסתי. בסדר אמרתי בקצרה תוך כדי שאני מוריד את המכנס כמו שהיא ביקשה מראש. לא יודעת, נראה שמשהו מפריע לך, רוצה לשתף? לא, הכל טוב אמרתי. אוקיי אתה אומר את זה אבל שפת הגוף מראה לי אחרת. אני רוצה שתספר לי מה קרה. טוב אמרתי, סתם זה מוזר לי, אם כל הדברים שאני עובר ביום בעבודה, הקטע הזה שאני צריך ללבוש חיתול ואז לבוא לפה ודבר ראשון להראות לך את זה. זאת הרגשה מוזרה, את מבינה? 

מה, זה גורם לך להרגיש פחות מוערך? או שאולי זה בגלל שהדרישה שתהיה עם חיתול באה ממנו, מגבר אחר, אז זה מה שמפריע לך? יכול להיות אמרתי.

טוב אני מבינה, אנחנו עוד ניגע בנושא הזה, אבל בנתיים, בוא תשכב על הספה ותרים רגליים, אני אוריד לך את החיתול, אשים לך כלובון ונתחיל את הפגישה.

אוקיי, אז עכשיו זה מעניין היא אמרה, כי איך שהחיתול נפתח זה דווקא נראה שאתה מאוד נרגש מהמצב, בניגוד למה שאמרת קודם. בכל מקרה, אתה יודע שתצטרך להישאר עם הרגליים באוויר עד שאוכל להלביש לך את הכלובון. אני אחזור לשבת על הכורסא שלי בנתיים.

תגיד, איך זה שבשיחות שלנו אתה מספר שאתה מפחד לאבד את הזיקפה בסיטואציה אינטימית אבל פה מהרגע שאתה נכנס אי אפשר לשים לך כלובון כי הזיקפה לא יורדת. אני רוצה שתגיד לי את האמת, אתה חושב שזה קשור אליי באיזשהו אופן? או לסיטואציה שאתה נמצא בה?

אם להיות כנה אמרתי, אז כן, אני חושב שזה קשור לשני הדברים. אוקיי, היא אמרה, אני שמחה על הכנות. ומה הדבר שאתה חושב עליו הכי הרבה, מה למשל היית רוצה? האמת שזה די מביך אותי אמרתי, אבל הדבר שהכי הרבה עובר לי בדמיון זה להתנשק איתך. וואלה? מעניין היא אמרה. אתה לא צריך להתבייש אבל אתה זוכר שאני הפסיכולוגית שלך, כן? ורק אני קובעת מה יקרה או לא יקרה פה. כן אמרתי, אני זוכר. 

על מה עוד אתה חושב? על מה אני חושב? האמת, בעיקר על מה היה קורה אם מישהו מהעבודה שלי היה רואה אותי ככה, כמו שאני עכשיו.ואז מה? היא שאלה זה היה מביך אותך? אני דווקא חושבת שזה מהמם התהליך שאתה עובר פה וההתמסרות שלך. ועל המקום הזה אני רוצה לעבוד איתך היום. בשביל להצליח בטיפול אתה צריך להוריד לגמרי את האגו שלך. תראה, הזמנתי לכאן את יונתן, ועכשיו אחרי שאתה כבר עם הכלובון עליך אני חושבת שזה זמן טוב להכניס אותו. 

היא הרימה את הטלפון וכתבה משהו ואז קמה מהספה והלכה לכיוון הדלת. היא פתחה את הדלת והוא נכנס והתיישב על הספה.

היה שקט בחדר ואז היא שאלה אותי למה אני מכסה את הכלובון עם הידיים שלי. אין לך מה להסתיר פה, אף אחד לא שופט אותך בחדר הזה היא אמרה, ודבר שני, אתה יודע שמהרגע שיונתן נכנס אתה לא יכול לשבת על הספה יותר. אתה מוזמן ללכת להביא את השרפרף שלך. 

מה זה, ככה הוא הולך? אני מעדיף שהוא ילך על ארבע יונתן אמר וצחק. שמעת מה הוא אמר? היא שאלה, אז קדימה, על ארבע. ותשב עם הידיים בצדדים, אין לך מה להסתיר פה. וואו הוא נראה כועס יונתן אומר, אני חושב שצריך לשים לו את המחסום של הכלב. אתה יכול לשים לו היא אמרה, הוא אפילו ישמח. היום הוא לומד להוריד את האגו שלו.

יודע מה בוא ותשב על ארבע לידי בזמן שאני ויונתן נדבר קצת. הם התחילו לדבר בזמן שאני על ארבע והיא מעבירה אצבעות ברפרוף על הראש ועל הגב שלי. זה נעים לך? היא שאלה אותי? עניתי שכן בקול חלש ועם המבט לרצפה. ואז היא תפסה אותי חזק מהסנטר, הרימה לי את הראש והביאה לי סתירה חזקה. כשאני שואלת אותך משהו אתה תסתכל לי בעיניים, זה ברור לך?

אחר כך היא פנתה שוב ליונתן. אתה יודע מה הוא אמר לי קודם? שהוא מפנטז על להתנשק איתי. באמת? זה מה שהוא אמר? האמת שזה אחד הדברים האהובים עליי. בואי שבי לידי. היא התיישבה לידו והם התחילו להתנשק. זה ממש עושה לך את זה, אה? היא אמרה לו והתחילה לצחוק.

אחרי שיונתן הלך ונשארנו רק אני והיא בחדר, היא אמרה שהתנהגתי יפה היום. היא הסתכלה עליי והקישה פעמיים עם האצבעות. ידעתי מה הסימן הזה אומר והלכתי על ארבע עם השרפרף והתיישבתי מולה. על הברכיים  היא אמרה.  היא הורידה לי את המחסום מהפנים ופתחה את הכלובון. 

אז רצית להתנשק איתי? היא קירבה את הפנים שלה אליי, וכשהשפתיים במרחק סנטימטר משלי היא אמרה, עכשיו אני אקיש פעמיים באצבעות ואתה יכול להתחיל לאונן. אסור לך לזוז מילימטר ואתה גומר רק באישור שלי. לא עבר הרבה זמן ואמרתי שאני חייב לגמור. יופי, עכשיו תעצור. היא נשענה אחורה ואמרה, אני חושבת שהיה לנו מספיק להיום, אתה יכול לקום ולהתלבש. ואני רוצה לקבל מחר בצהריים תמונה שלך עם החיתול בעבודה.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י