שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חתול מעורר

הגיע הזמן להתעורר. שוב. מיאו
לפני 8 חודשים. 20 באוגוסט 2023 בשעה 3:34

אחד מהכלים שעזרו לי בהתמודדות עם המחלה הארורה, זוהי הכתיבה שלי.

הבלוג הוא התוצאה בין היתר. נטו שלי. כולל התמונות ולכן באמת לא מזיז לי כשמישהו מגיב בשלילה/גיחוך/ניסיון להקטנה וכו.

 

תוהה אם גם הפעם אצליח להנמיך את אש הלהבות שתפסה בליבי לפני יומיים, בזכות הכלי הזה. רק להיום אצליח להתמודד, רק להיום 🙏🙏🙏. ואולי, אבל אולי,סוף סוף אצליח לכבות סופית את אותה אש האהבה שהתבססה, מסתבר כיום, משקרים וניצול וחוסר ראיית האדם ממול. הכל במעטפת של אהבה אדירה שרואים בסרטים ומפנטזים בקריאת סיפורים.

נראה לי שעכשיו, זוהי אכן הבגידה הכי עצומה שחוויתי בחיי עד היום.

אותו "סחרור" מטומטם שככה הוא הגדיר אותו בזמנו, הייתה בדיקה נטו של מה יצא לו יותר מתאים, בלי לחשוב על הילדים ועל טובתם.

וגם בגילוי הנוכחי בפומבי, בפרהסיה, חוסר התחשבות ברגשות של הילדים עם הטינופת שבחר לחלוק עם כל העולם על מנת לרכוש עוד משקיעים בפרוייקט המיותר שלו - אלוהים ישמור, עם איזה מפלצת חייתי????

שנים, אחרי שביקשתי ממנו סוף סוף סליחה ולקחתי אחריות על החלק שלי בהרס הנישואים, יום אחרי יום למדתי לסלוח ולמחול על מה שעשה לי ולהתמקד בטובת הילדים, תמיד מספרת לעולם כמה אבא ובעל טוב הוא היה, וכמה הוא מעניק לילדים כל מה שהם צריכים (אחרי שמידר אותי בכח משותפות בגידולם בילדות שלהם, ושוב, בדיעבד, זה עוד הכרח לתדלוק חלק מהאגו החולה שלו - סנדרום הקדוש המעונה), למעט אותם ערכים עליונים שעליהם חונכתי : כנות, אמינות ויושרה.

תודה לאל שבורכו גם בתבונה ורגישות וכבר נוכחתי עד כמה התכונות האלה מאפיינות אותם כיום, בגאווה.

 

כמה רוע עוד יכול להיות באדם נכה בראש וחולה בגוף הדוחה של הייצור שהוא בחר להיות. מוטציה לא ברורה של גבר גבוה בצורה חריגה ומנופח מתרופות, מתהדר בבגדים של נשים שרק מבליטים את החריגות המכוערת שלו בכל חברה שינסה להתחבר אליה, מעוות בדיבור ומיירר כמו כלב דוחה בכל משפט שני שמנסה להוציא מהפה המעוות שלו ונאלץ להסתפק בשאריות של רגש מנשים לא פנויות.

והמסמר האחרון שכה הייתי זקוקה לו בדיעבד על מנת שהיבלת תתפוצץ וכל המוגלה תתחיל לצאת, הגיע אתמול באמצעות ציטוט מתוך תגובה של אביו - לא משהו שלא ידענו. ידעתם איזה אדם מעורער נפשית גידלתם ובכל זאת איפשרתם לו לנצל נשים אחרות לצרכים שלו?!!!  משפחה והורים למופת יש לו. מעניין עוד כמה אנשים נפגעו מאותה "משפחה מופלאה".

 

כן

קארמה איזה א ביץ'

וכמה אני מבינה שהמחלה הפיזית שלו זו תוצאה ישירה של אותה קארמה שדואגת עבורי בדיעבד, לתת חופש לעקרב שבי, גם בלי להתערב..

 

הלהבה עדיין קיימת,

אבל כן,

העוצמה פחתה.

שבוע טוב שיהיה לנו

🌺

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י