בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

X

X
לפני 6 שנים. 1 בדצמבר 2017 בשעה 6:03

יום חמישי בערב (גיל 24) אני מחפש מה לעשות. מתקשר לחבר טוב, ״תגיד מה קורה? יושבים לבירה?״, ״לא סורי אני פה עם ידידה מבואסת״. ״מה קרה?״, ״הבריזו לה מדייט״. ״אני בא״.

כמיהה היתה בחורה חיפאית, בלונדינית מתולתלת, רזה וגבוהה בת 22 והיא הגיע במיוחד לתל אביב לפגוש בחור שהכירה שבוע לפני במסיבה. למרות שעשתה את כל הדרך מחיפה לתל אביב כשהגיעה הבחור נעלם, לא עונה לטלפונים וסמסים (פעם היה משהו כזה...). וכמיהה התקשרה לידיד התלאביבי שלה להתנחם. 

הצטרפתי אליהם, ועשיתי כל מה שאני יכול כדי לשמח אותה, קצת צחקתי עליה והתחלנו לפלרטט. מבאס לחזור בידיים ריקות לחיפה אז היא נשארה לישון אצלי.

הלילה היה מאתגר במיוחד כי ניסיתי כל דבר, ירדתי לה, זיינתי אותה, עשיתי לה ביד, עשיתי לה ביד תוך כדי שאני מזיין אותה, בדוגי, לא בדוגי למעלה למטה בעדינות בפראות אבל לא הצלחתי שתגמור. 

בבוקר הזדיינו שוב, הפעם קוויקי קצר כשאני שוכב על הגב והיא יושבת עלי ועושה את כל העבודה, היה לה גוף עדין רך וסקסי בטירוף וגמרתי ממש מהר.  בשיחה על הקפה היא אומרת שהיא חולה על סקס אבל שאף פעם לא גמרה (בכלל!!! גם לא לבד!!!!).

בשבועיים שאחרי זה נפגשנו מלאא (כן.. טרחתי לקחת רכבת לחיפה בשביל זיון בגיל הזה) והסקס היה מטורף אבל מתסכל בטירוף. היא ממש רצתה שנשכב אבל רק עניין אותה שאני אגמור ואני התחרפנתי מזה שהיא לא גומרת. לא לגמור זה באסה וגם להיות עם מישהי שלא גומרת זה ממש באסה  

אחרי שבועיים הבחור שהיא היתה אמורה לצאת איתו התקשר ומסתבר שהוא נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרך לפגישה איתה והיה בקומה. 

גם זה באסה.

אז בנות, פעם הבאה שמישהו מבריז לכן זה לאו דווקא בגלל שהוא בן זונה יכול להיות שהוא עשה תאונה קשה והוא בקומה. 

 

MyLexicon - יפה דניאל!
לפני 6 שנים
daniel39 - 😊
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י