בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שום כלום

שום כלום
לפני 5 שנים. יום חמישי, 21 באוקטובר 2021 בשעה 11:46

היום!

^^

אומנם בניגוד לנשלטת טיפוסית אין לי שום עניין לפרט כמה ולמה המרחב הנפשי שלי "נפתח" מהשפלות וכאב. למעשה אין לי בכלל דחף או תחושה כזו אבל פאק איט סאב ספייס ופחד זה הדובדבן שבקצפת ולהיות מנוצלת ובוכיה (*ב-ה-ס-כ-מ-ה*) ומודעות מלאה זה הבאסט באסט של הריגושים שבא לי כרגע . 

 

Bring it on  ביאצ' . 

 

(והי אם יהיו לי כמה שעות בהן לא ארצה לתקוע לעצמי חנית בבטן , זו סוג של הצלחה לא?)


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י