לפני חמישה חודשים. יום רביעי, 7 בינואר 2026 בשעה 0:58
יש משהו כמעט קדוש בלמידה להרפות. לא בגלל שאדם הופך חכם או חזק אלא בגלל שיום אחד אתה פשוט מתעייף. ונמאס לך לתת כל כך הרבה ולנסות להשתלב במקום שכבר לא מתאים לך. כי אתה מבין ששלום הוא לא בלהיות עם יותר אנשים בסביבה. אלא בלהישאר עם מה שהוא צודק ונכון. עם מה שלא מתנקז מה שלא משקר מה שלא כואב בכל מקרה שהכאב הוא בלי משמעות. להרפות זה לא אומר להפסיד אלא לעשות מקום לנשימה.
(הֶׇאוּצֶר)

