ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אנחנו

לפני 5 שנים. 21 בספטמבר 2018 בשעה 7:43

בתקופה האחרונה אנחנו מקבלים הרבה פניות של גברים שמציעים תשלום בשביל להיפגש איתנו או רק איתי וגם כשנתקלים בסירוב ממשיכים לנסות לשכנע אותנו ומתעקשים. 

זה בכלל חוקי לנסות לשדל אותנו למפגשים מהסוג הזה? 

יש כאלו שפונים ומיד כבר נוקבים בסכומים 'מוכן לשלם אלף, אלפיים, שלושת אלפים''  איפה כישורי משא ומתן בסיסיים? מציעים מחיר בלי לבדוק לפני זה את השטח, בלי לבדוק אם הצד השני מעוניין. בלי לבדוק את הסחורה? אולי אנחנו סתם זוג מכוערים? על פי אילו פרמטרים תימחרתם? 

הכי הצחיק אותי זה שפנה וכתב 'מוכן לשלם כמה שתגידו'  זה דווקא גרם לנו לחשוב לחרוג ממנהגינו וללכת על זה. זה יכול להיות רעיון טוב בשביל  לסגור את המשכנתא...

סופש נעים לכולם 😄 וחג שמח!

לפני 5 שנים. 10 בספטמבר 2018 בשעה 13:39

צריך לקחת את אותם אלו שנשארו ולשמור עליהם. הם מזן נדיר בסכנת הכחדה. 

לפני 6 שנים. 7 בנובמבר 2017 בשעה 12:08

נתקלתי פה בלא מעט שולטים שפונים אליי ומנסים באגרסיביות לשכנע אותי להיפגש איתם לבד למרות שהבהרנו להם שאנחנו מעוניינים להיפגש כזוג נשלטים עם זוג, שולט ושולטת. מה שכואב לי זה שיש ביניהם שנוהגים בזלזול כלפי הבן זוג שלי וזה עוד לפני שהכירו אותו, טוענים שהוא גבר חלש או בכלל לא גבר מכיוון שהוא נשלט ושגבר אמיתי הוא גבר שולט ושאני לא צריכה להיות איתו אלא עם גבר אמיתי ושולט. 

אז חשוב לי לכתוב כאן שבן הזוג שלי הוא גבר מדהים. הדבר האחרון שאני יכולה להגיד עליו זה שהוא גבר חלש. הוא בן אדם חזק, גם בנפשו ובגופו, עם לב זהב. הוא אדם נטול אגו ששלם עם מה שהוא.גבר שדואג וחושב קודם כל על האישה שלו.  אני אוהבת אותו מאוד. 

עצוב לי שיש אנשים שחושבים בצורה כל כך רעה ועיוורת.