בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים עצמם

זיכרונות ותחושות מחוויות עבר והווה
לפני שנתיים. 6 ביוני 2021 בשעה 20:04

כחובב קולנוע שלרוב ממצה פורנו אחרי 30 שניות גג - תמיד חיבבתי סרטים מיינסטרימים על גבול האירוטים, מגיל צעיר חיפשתי את הסרטים השונים, המחרמנים והקינקים שידעו לגרות לי אזורים רבים במוח ולייצר לי חוייה יצירתית ואומנותית.

אז לרגל הפתיחה המחודשת של בתי הקולנוע הנה הסרטים המחרמנים ביותר שזכורים לי מהשנים האחרונות, אני מודה שאת רוב הסרטים שראיתי במהלך השנים (רובם אירופאים) אני לא זוכר , אבל הנה כמה כאלו שמאוד זכורים לי או שנהפכו להיות כבר דיי מיינסטרים, מומלץ לצפייה זוגית:) 

 

LOVE (2015)

הסרט המחרמן ביותר שראיתי, למרות שהוא מאוד אסתטי ברובו, מצולם מדהים ומציג סצנות סקס ריאליסטיות - מדובר באחת הסרטים הקשוחים והעצובים שראיתי, כזה שנשאר איתי ימים רבים (ואפילו יותר) ובהחלט גורם לחשוב.

בקצרה מדובר על סיפור אהבה של שני תיירים חובבי חופש והתנסויות, שמציג את המסע שלהם בבחינת גבולות ואת המקום ההרסני שהם מגיעים אליו בעקבות כך.

 

The Dreamers 

סרט צרפתי על משולש אהבה בין אח אחות וכבר נוסף על רקע מהומות הסטודנטים בפריז, סרט שמלא בסצנות מין פרובוקטיביות, שיחות פילוסופיות ומחוות לסרטי קולנוע קלאסים.

 

Eyes Wide Shut

ניקול קידמן וטום קרוז בסרט על זוג נשוי שחוקרים את הפנטזיות המיניות שלהם ביחד ולחוד, נחשב יחסית מיינסטרים והוקרן בקולנוע הרגיל, אך בהחלט נוגע בנקודות שלא הרבה סרטים נגעו בהן.

 

Shame

 סיפורו של מכור למין, גם כאן מדובר בסרט לא קל, שמציג סצנות מין שונות מהרגיל, להבדיל מנושא הסרט - המין כאן הוא לא העיקר בכלל, מדובר בסרט דרמה עצוב, לחובבי הזאנר.

Y Tu Mamá Tambien

סרט מסע ספרדי של שני צעירים ואשה מבוגרת, שמתחיל כמשהו כייף וקליל אבל ממשיך כסרט עם הרבה תובנות, תמימות, וארוטיקה מחרמנת

לפני הזריחה.

 לא סרט אירוטי ולא מתקרב לזה, אפילו די רומנטי וקיטשי, אבל משהו בדיאלוגים שהם למעשה כל הסרט (על דייט ארוך וחד פעמי) מוכיח שהשכל יכול בהחלט להיות האיבר המחרמן ביותר

 

9 1/2 WEEKS'

אין מה להרחיב, שעתיים של סצנות סקס אסתטיות, שיחות וחפירות

Lilit Forest​(אחרת) - תודה על ההמלצות
לפני שנתיים
Cloud_Lord​(שולט) - בטי בלו - סרט מגה אירוטי על צעירה צרפתיה חולת נפש.
לפני שנתיים
קמליה - הספר הרבה יותר טוב..
לפני שנתיים
Cloud_Lord​(שולט) - לא קראתי. באמת הגיע הזמן
לפני שנתיים
Mary Jane -
לא רע..
צפיתי בארבעה סרטים מהרשימה ואהבתי מאוד
עושה חשק לצפות ביתר

תנקס
לפני שנתיים
סלסט​(מתחלפת) - :) closer בשבילי היה אגרוף לבטן, למרות היותו אולטרה בנאלי. וזה אפילו לא הסרט, זה רק סצינה ספציפית או שתיים....
לפני שנתיים
פרי - אוהבת את הטעם שלך
מדהים שלפני הזריחה (או אחרי השקיעה?!) ברשימה, אני גם הייתי שמה אותו מבלי לדעת למה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י