סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אפריורי

סיפורים ארוטיים פרי עטי
הגיגים קצרים
ציטוטים
מסע אישי לביתוק הבתולין
לפני 6 שנים. 7 בספטמבר 2017 בשעה 5:57

כולנו יודעים שפנטזיה ≠ מציאות.

זה נכון בחיים בכלל, וכמובן גם בעולם הבדס"מ. מצד שני, אי אפשר להתכחש לכך שיש כאלו שרואים בפנטזיה תחליף למציאות. לעיתים אפילו נוח להם להישאר בשלב הפנטזיה. לעומתם יש שבוחרים לנסות לממש את כל הפנטזיות שלהם. חשבתי שמעניין יהיה לערוך השוואה ראשונית בין פנטזיה למציאות בהקשר המיני והבדס"מי. לכל אחת מהן יש את המעלות והחסרונות שלה.

אני יודע, על פניו ההשוואה נראית מופרכת. לכאורה מדובר בדברים רחוקים מאוד זה מזה, אבל בכל זאת נראה לי שבחינה של חלק מההבדלים עשויה לשפוך מעט אור על הנושא.

לפנטזיה ישנם כמה יתרונות בולטים. ראשית היא מתאפיינת בגמישות מדהימה. אפשר לשנות את התוכן שלה במהירות. יתירה מזו, היא לא כבולה לחוקים המעצבנים ששולטים במציאות. את יכולה לפנטז על בחור גבוה וחזק אבל בהחלטה של רגע, כאשר עולה הצורך, תוכלי להנמיך אותו בעשרים סנטימטרים. מושא הדמיונות שלך יכולה להיות אישה שתווי פניה מתחלפים תדיר רגע אחד הם רכים ועדינים, ובמשנהו תקיפים וחדים. המציאות, לעומת זאת, לעולם אינה גמישה כל כך.

יתרון נוסף שיש לפנטזיה היא שפוטנציאל הנזק הישיר לזולת, נמוך מאוד ביחס למציאות. במציאות אתה עשוי לפגוע באדם שמולך, אולם הדמות שאתה מפנטז לעולם אינה נפגעת משום שהיא לא באמת קיימת. היא לא תיעלב אם תתעלם ממנה למשל. דמות מפונטזת גם לא פוגעת בך. אחרי הכל אתה זה שקובע כיצד היא תתנהג.

העובדה שאתה קובע את האופן שבו הדמות בפנטזיה תתנהג, מאפשרת לך גם להתאים את הפנטזיה לתשוקות שלך בצורה הרמטית. זהו יתרון נוסף שבמציאות נפגוש בו פעמים נדירות אם בכלל. ולבסוף, הפנטזיה זמינה תמיד. היא אף פעם לא בעבודה, לא במחזור ולא במצב רוח רע.

ובכן, מובן מאליו שהמעלות הללו לא יגרמו לכם למחוק את הפרופיל שלכם ולרוץ להזמין בובת מין נהדרת מיפן. אבל מדוע בעצם לא? מהם היתרונות של המציאות ביחס לפנטזיות שלנו?

ראשית הרשו לי לדחות את התשובה הטריוויאלית. התשובה שאולי עומדת לכם עכשיו על הלשון היא: במציאות ישנו רכיב נוסף שחסר בפנטזיה! את המציאות אנחנו חווים באמצעות החושים שלנו וחוויה כזו היא מלאה וחזקה יותר.

אז זהו, נראה לי שבהקשר שלנו תשובה כזו לא מספקת. זאת תשובה שמספיקה כדי להשיב על השאלה מדוע עדיף לנו לאכול גלידה מאשר לדמיין שאנחנו אוכלים גלידה. אבל בכל הנוגע לחוויה מינית מה ש'מדליק' אותנו הוא בעיקר הפן המנטלי. החושים הם רק אחת הדרכים להצית אותו - בדרך כלל הדרך השולית. אז מדוע בכל זאת פנטזיה לא מסוגלת לעורר בנו התרגשות מינית כמו המציאות עצמה?

נראה לי שהיתרון הגדול של המציאות נעוץ דווקא בחסרונותיה. המציאות היא אמיתית. זה אומר שיש אחר שחווה אתנו את ההשלכות של מה שאנחנו עושים, וזה אומר שלא נוכל להתחמק מההשלכות הללו אחר כך. אני חושב שמאפיינים אלו של המציאות הם המאפיינים העיקריים שהופכים אותה לכל הרבה יותר טובה מפנטזיה. אנחנו מתגרים מינית מקיומו ונוכחותו של האחר, ומוכנים לשלם מחיר יקר על כך. אנחנו מעדיפים לתת ליצר המיני שלנו פורקן בדרכים שיכולות לפגוע בנו ובאחרים, מאשר לוותר על הריגוש שבידיעה שמישהו 'נמצא איתנו' בחוויה.

יתרון נוסף שיש למציאות היא שהיא לא צפויה. כן, היצר המיני שלנו אוהב הפתעות, ואותן, מה לעשות, קשה מאד לייצר בכוחות עצמנו. מסתורין, יודע כל אחד שהתאהב אי פעם, זה משהו מאוד מחרמן.

היתרונות הללו של המציאות תקפות גם לגבי ונילים. למי שמתעניין בבדס"ב יש סיבה נוספת להעדיף מציאות על פנטזיות. יחסי השליטה שהם רכיב חשוב מאוד בעולם הבדס"מ, לא ניתנים לשחזור בעולם של פנטזיה. בפנטזיה אתה לא באמת שולט ולא באמת נשלט. נכון, עקרונית אתה יכול לשלוט על עצמך, ולהישלט בידי עצמך אבל בינינו, זה לא באמת אותו דבר. כששני רצונות שלך נמצאים בקונפליקט ואחד מהם מכריע את השני, זה בכלל לא דומה למצב שבו רצון שלך מכופף רצון של מישהו אחר, או שבו רצון של מישהו אחר מכופף את שלך.  

אני משוכנע שלמציאות ישנן מעלות רבות שטרם חשבתי עליהם. מה גם שבכל הנודע לבדס"מ מעולם לא התנסיתי במציאות - כל מה שחוויתי הוא פנטזיות. אז מה אתם חושבים?

אילו יתרונות נוספים יש למציאות???


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י