סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

קריאה בחדר ההמתנה לגיהנום

פנטזיות, סיפורים אירוטים, איורי שליטה, וסתם גחמות
לפני 6 שנים. 21 בדצמבר 2017 בשעה 11:28

abduction Fantasy #4

'כדי להסתיר את הסטלה אה? הבנתי אותך' אמר חבר כשראה בקבוק של טיפות עיניים נופל מכיסי. סיטואציה מבדרת, חשבתי לעצמי. אילו רק היה יודע למה הן נועדו. אילו רק היה מתאר לעצמו כמה שעות אפשר להביט לאותה נקודה, או להזדנב מאוחרי אותם העקבות, או לעקוב אחר אותו ניחוח. אני יושב מרחוק אבל מביט עליה מקרוב, באין מפריע. זו לא עבודה של חובבן, זה מקצוע לכל דבר! ביום אני אדם רגיל, שקט, מלח הארץ - אחרון החשודים(דם יכול להישפך לי מהרכב ושוטר יאמין למילותי שזה ברזל לדישון חקלאי) ובלילה בנאדם אחר, איש צללים, עותה רק שחור, קלסתר פני שקוף לעיני עוברי אורח, לא מותיר אף חותם, הנני רק שמועה והזיכרון שאני משאיר אינו אלא דז'ה-וו, השתיקה היא שפת אמי ושמי הוא אנונימי.
טיף טף על עין ימין ואז על שמאל. ממצמץ ומחדש קשר עין.
רק כשאני רואה אותה, הולכת במסלול הקבוע שלה, מהעבודה לבית, אני לובש צורה חדשה, הופך לשדון לילה, לחיית חושך רטובה. נמשך, מתהפנט, גאות עולה מהמכנסיים שלי.
את סדר הפעולות אני יכול לראות מתקתקות כמו שעון. הייתי יכול לחבוש את הרעלה השחורה שלי, ללבוש כפפות עור שחורות, לודא אולר ודאקטייפ בכיסים והמון המון תשוקה בתחתונים. הייתי מטפס אל חלונה בדממה ואורב לה מחוץ למקלחת, כשהיא הכי רגועה וחשופה. מפתיע אותה במלכודת השגרה שלה, עוטף אותה בגופי הקשיח, מפשיט אותה מהמגבת הלחה ומתחיל ללפף אותה בדאקטייפ כמו מתנה טעימה. שולף זין דרוך ומוכן לחדירה,  לכל נקביה הרטובים. מטביע אותה בעולם היצרי והאפלולי שלי. היא תתנגד בהתחלה אבל ארכך אותה במגע. היא לא תרצה לצאת משם. אטחן אותה באיזור הדמדומים שבין אורגזמה לאורגזמה ועוד אורגזמה, כל אחת מלוכלכת, משולחת רסן, ארוכה ושמימית יותר מהאחרונה.
אך תזמון הוא הכול, וזה לא הזמן הנכון. היא תיאלץ לחכות - לעת עתה.

 

שעת הש' קרבה, רגע התקיפה ממש מעבר לפינה. אני כורע ברך בין השיחים, רק צורה אמורפית, כתם שחור בין הצללים. הציפיה אליה רק מורחת את המארב לאין קץ, כמעט עוצרת את המחוגים. אני מזהה את צעדיה מהדהדות בשביל הגישה אל ביתה. רק בנוכחותה אני מתחיל לצאת מדעתי, ליבי מתחיל לדפוק כמו דהירה של כרכרת סוסים. אני מזהה את קצב ההליכה, את המרקם של נקישת נעלי העקב באבני הרחוב. אני מזהה את הבושם המרענן שלה. ממהרת בעייפות שגרתית במעלה המדרגות. אני מחכה למשמע זרימת מי המקלחת מחלונה. בתנועה שקופה ולא מחשידה אני חוצה את החצר ונצמד לקיר מתחת לדירתה, מסתכל סביב, חובש את הרעלה ומטפס אל אדן החלון כמו עכביש אורבני וזוחל פנימה בדממה. אני מבחין שדירתה מסודרת. היא אוהבת סדר אבל את בגדי העבודה זרקה בנחפזות על הכורסה. העיקר להתנקות מהיום, מהאנשים המציקים בעבודה, ולהירגע מתחת למים, אני חושב בעודי נכנס לנעליה של הקורבן הבא. אני סוגר את החלון ומוודא שדירתה נעולה. בדקות האלה התסריט המעוות רץ לנגד עיניי והרוכסן שלי מתחיל להימתח לנגד זיקפה בלתי נשלטת. המים נסגרים ואני נצמד לקיר. היא פותחת את דלת השירותים וחולפת אותי. אני עוקב אחריה בשקט. מול מיטתה היא עוצרת, פושטת המגבת. אני תופס אותה בין הרגליים וחוסם את הפה שלה וזורק אותה למיטה. היא שולחת צרחה מבוהלת ומתחילה להיאבק בי. הודפת ובועטת בפניקה מטורפת. בועטת בי בביצים וקמה בריצה אל הדלת. אני תופס את המפשעה שלי בכאבים כאילו התחשמלתי. היא פותחת את המנעולים על הדלת ויוצאת אל המיסדרון עירומה. אני מתעשת ויוצא אחריה. היא רצה במורד המדרגות ויוצאת מהבניין. אני ממש אחריה תופס אותה באוויר ולוקח אותה לשיחים. אני מתיישב עליה ועוטף את ידיה ורגליה בדאקטייפ תוך כדי שהיא נאבקת. 'לא! בבקשה לא!' היא מתחננת. אני מוריד את הרוכסן והזין שלי מנתר כמו קפיץ מול פניה. אני מחזיק את ראשה ודוחף לה אותו עמוק בפה. העיקר שלא ישמעו אני חושב לעצמי כשאני מזיין לה את הפנים. היא נחנקת ומנסה לנשום בכל פעם שאני מוציא את הזין. 'אם את רוצה לנשום כדאי שתשמרי על השקט. את לא רוצה שהשכנים ידעו כמה את נהנית' אמרתי ונתתי לה לנשום. מלטף את פניה עם הזרנוק שלי. 'את תתנהגי יפה?' 'בבקשה די, אני לא אתלונן לאף אחד רק תני...' לפני שסיימה לסיים משפט דחפתי את כל הזין שלי לפה שלה. 'את נראית לי עייפה, אקח אותך למיטה' מוציא את הזין וחוט של ריר נמתח מהפה שלה. אני מרים אותה על הכתף כשהזין שלי מתנדנד באוויר. במעלה המסדרון אני יכול לשמוע את הייבבה העדינה שלה. אין לה מושג.

זורק אותה למיטה, פורס את רגליה, יורק על הכוס שלה ויורד לה כמו דוב נמלים. היא מתעוותת ומתפתלת לתנועות הלשון שלי. היא טעימה וחמה בפנים. אני מפליק על הכוס שלה עם הזין שלי ומגרה אותה בדגדגן. מגרה אותה מעט ואז חודר אליה בהילוך איטי. כשרק הכיפה שלי נכנסת היא מקמרת את גבה במתח ואז נאנחת כשאני מעמיק בתוכה. אני תופס אותה בצוואר ובפנים כשהאגודל בפיה. אני מזיין אותה והיא מוצצת את האצבע שלי בעיניים עצומות. אני ממשיך יותר חזק ומהר אבל עוצר כדי להתרגש יותר מדי. אני מושך אותה ורוכן מעליה הפוך, כשהראש שלה בין הרגליים שלי. אני מלקק אותה והיא מוצצת לי בהנאה. אז אני דוחף לה אצבעות פנימה ומזיין לה את הפנים. הביצים שלי מברישים לה את הפנים והיא מניעה את האגן שלה לנגד אצבעותיי. אני מלהיט אותה ומזיז את אצבעותי לתוכה מהר כמו בוכנה. היא מתחילה לגנוח אז אני מוציא את הבולבול מהפה שלה והיא גומרת על היד שלי בהיסטריה. כל הפנים והשפתיים שלה אדומות והנקבים שלה רטובים כמו יערות הגשם. אני מחזיק אותה בצוואר ומדביק לה נשיקה סלובית וחזקה. הופך אותה על הבטן, מרים לה את האגן ונותן לה כמה סטירות חזקות כדי להזרים לה דם ולהניע לה את החושים לרקיע. תופס לה את התחת כמו בצק ללישה ומזיין אותה כמו שדון חרמן. מנער את כל המיטה יחד איתה עד שהיא נראית כמו ג'לי על קפיצים. היא גונחת כמו חיה במצוקה ואני מגביר ומגביר. היא גומרת עוד פעם ותוך כדי אני ממשיך לחדור אליה בלי מנוחה. רגליה רועדות והיא תופסת את הכרית בחוזקה. 'די אני לא יכולה יותר...' אני שוקל את המלצתה בכובד ראש, הופך אותה על הצד, מותח לה את הרגל כלפי מעלה וחודר אליה יותר חזק, יותר מהיר. הציצים שלה קופצים מהדחיפות. אני מגביר קצב כמה שאני יכול, היא גונחת וגומרת עוד ולבסוף אני גומר בתוכה שפיך סמיך ולוהט שמלווה בעיוותים של הזין. שפיך נוטף מהכוס שלה על המיטה ואני נח לצידה על המיטה. מסדיר את הנשימה. היא נרדמת אל חלום ואני חוזר כהרגלי לחשכה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י