בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אני ואני ואני ואני ....

שמח פה ושמח שם
לפני 6 שנים. יום שבת, 25 ביולי 2020 בשעה 21:58

אתם לא תדעו בכלל

אף אחד לא ישים או תשים לב

עץ בודד ביער

מחיאת כף אחת ... מישהו ישמע.

יום אחד אולי אהיה ממש מאושר.

עד אז אתם תקועים איתי סאקקרררסססס

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י