לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מין הוא לא מעניין. המיניות היא המעניינת.

לפני 18 שנים. 27 ביולי 2005 בשעה 18:45

היא שאלה אותי למה אני לא מקנא לה. לך תסביר למישהי שהקנאה היא ממך והלאה. שרגשות הקנאה השנואים עליך מתבטלים בקלות כי מחלחלת ההבנה שכשאוהבים באמת אז טובת הנאהב הופכת להיות חשובה יותר מטובת האוהב. איך אוכל לגרום לה להבין שטוב לי כשטוב לה? גם אם אלו ידיים זרות שמלטפות את גופה הנהנה. איך אסביר שחשוב לי שיהיה לה טוב, חשוב יותר משתהיה שלי? כ"כ חשוב שההרגשה שנוצרת מהנאתה עם אותם אחרים היא טובה ולא רעה.

אני כ"כ שונא לקנא, זו הרגשה כ"כ רעה... כמעט כמו להקיא. אני גם שונא להקיא. קנאה זו הרגשה מגעילה ואני כבר לפני הרבה שנים מצאתי לאן לנתב את הרגש המגעיל הזה.בשנים האחרונות במקום לקנא אני מוצא את עצמי שמח בשביל מי שהיה אמור להיות מושא הקנאה שלי. לרוב הן לא מבינות אותי, לא מבינות כיצד זה אפשרי. קרו גם מקרים שזה פגע בהן, אפילו הרחיק אותן.
הבהרה לעצמי ולכל מי שקורא את זה:
העובדה שאני לא מקנא אינה מעידה על חוסר באהבה אלא על עודף של אהבה, ללא אינטרסים. את שלי, את שלהם... את מי זה מעניין? בשורה התחתונה את רק שלך! ואם תחליטי לחלוק עימי חלק מחייך אז עשיר אהיה. אם תחליטי לחלוק איתם בנוסף לאיתי אז גם שמח אהיה, כי טוב לך, כי את ממצה את עצמך, כי את חיה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י