סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטזיות של טראנסית ופטישים למיניהם

עקרונית, זה בלוג שאמור להיות על כל הדברים שמדליקים אותי. אתם מוזמנים להגיב ולהכיר אותי יותר טוב דרכו.
לפני 6 שנים. 22 באוקטובר 2017 בשעה 4:53

הגיוני לי עם זוגות מסויימים להיות שולטת.. האלה, השקטים, התמימים, שסתם סקרנים כלפי. מסתבר שזה רוב הזוגות. רוצים את החוייה הראשונה שלהם. לא יודעים מה לצפות. איך אני מתה "להתעלל" בזוג כזה. להגיד להם מה אני רוצה שיקרה. מי לא נוגע מי, מי כן, מי צופה, מי לא.. חסר להם שהם ינסו להוריד לי את הבגדים. אצלי כל הכוח. "תפתח את הרוכסן של המכנסיים שלך.. אני רוצה לראות אותך נוגע בו בזמן שאני מנשקת אותה...".. לתפוס אותה בשיער ולמשוך אותו אחורה. להרגיש את הכוח שיש לי עלייה. היא נולדה בחורה. מסכנה.  אין לה סיכוי עלי. אני אמשוך לה את הראש אחורה ואלקק לה את  הצוואר. היא תהיה חסרת אונים. והוא... הוא עוד רק אגע בעצמו. לא נתתי לא רשות לעשות משהו אחר עוד. רגע, "עזוב את הזין שלך... דיי. תן לא לעמוד ככה. לרטוט מרוב התרגשות"... איך בא לי לתפוס אותה בשעיר ולדחוף את הפנים שלה לאיבר שלו. אבל לא, היא אישתו, זה לא בן אדם זר. עם זרג של בן אדם זר זה יותר מרגש. אני ה "זרה" פה בעניין. אולי אני אתפוס אותו בשיער... רגע, הוא קירח, מבוגר ולא כזה יפה. נראה קצת כמו סבא כזה. איך הוא מצא אישה כזאת כוסית? ... טוב.. מה עושים? נותנים פקודה. "את... תעלי עלי. אתה, תרד לי".. להיות בשליטה. כמה זה טוב.

לפני 6 שנים. 21 באוקטובר 2017 בשעה 18:08

יש משהו במשחקי התפקידים שמרגיש חושפתי. הרי בחיים האמיתיים לא יודעים מה יש לי מתחת לשמלה. בחורה כזאת, רגילה. אף קטן, חזה, שיער ארוך וחלק. אבל לפעמים אני מקבלת זקפות, זה קורה, המחשבות נודדות. זה קורה לי הרבה שאני נוהגת...שאף אחד לא רואה, לפעמים אני פשוט משחררת אותו לרגע, לתת לו לנשום. מקווה שאף אחד לא יציץ לי לתוך האוטו. לפעמים זה גם קורה לי ברחוב...ואז אני צריכה ל"החביא אותו"... לשים את ה"תיק לידי" מקדימה... עד שהוא ירד. אני כזאת חרמנית... מה אני יכולה לעשות? אני לא שולטת בזה. ילדה רעה. ילדה רעה.

איך אני מרשה לעצמי להיכנס לשירותי נשים ככה עם זה?

 

ואז..במפגש...שזה הכל חשוף...אני רוצה שמישהי תסתכל לי בעיניים ותאתגר אותי על הבושה הזאת. איך אני מרשה לעצמי לקרוא לעצמי בחורה עם איבר מין גס כזה. איבר מין גברי, שעוד מעז לעמוד? הצומת לב פתאום שיש עליו, רק מרגשת, רק מדליקה אותי עוד. שאישה אמיתית שופטת אותי, נוגעת, מסתכלת, בוחנת. 

 

איך אני רוצה שהיא תבדוק כמה אני בחורה, כמה אני זונה קטנה. נעלי עקב גבוהות זנותיות, ליפסטיק אדום, זונה שכמותי... היא יודעת שאם היא תשים לי זין מול הפנים...אני אזיל ריר....ארצה לשים אותו בפה. אבל אני חייבת משמעת. היא לא תיתן לי כל כך מהר. היא תיתן לי להסתכל עליו, לבהות...היא תמשוך לי בקולר ותטצבוט אותי בפטמות. זונת רחוב כמוני. היא תרצה לראות אותי מושפלת קודם כל. תבחן כמה אני זונה... כמה אני אוהבת להיות על הרבה, לקבל פקודות. היא תיתן לי להתבשל עם הזיקפה... ואז לזחול על ארבע... כמה אני אוהבת להיות כנועה לה... היא יודעת שאם היא תקרא לי בשמות, תשפיל אותי, החור שלי יתרחב רק מלשמוע את זה...והיא יכולה לדחוף מה שהיא רוצה לבפנים... אני נאנחת כמו בסרטי פורנו, אבל היא יודעת שאני נהנית מזה, אני מרגישה לא רק כמו אישה, כמו המקום האמיתי של האישה הקטנה... על הברכיים, כנועה, נחדרת...והיא תיתן לי להסתכל על המראה... לראות אותי על ארבע.. "ככה אבא שלך דמיין אותך?" היא תשאל. "הוא קיבל שרמטוה קטנה במקום גבר? מוצצת זין קטנה ואומללה?" והיא תצליף לי בישבן. 

 

רק שהיא לא תקרא לו..רק שהיא לא תגיד לו מה לעשות לי בפה... הוא, זה שיושב שם, עם הזין העומד והעצבני שלו, כל הורידים מפמפמים...הוא משפשף אותו ומסתכל על שנינו. אני רואה את הבסיס של הכלי השלו, מעוגן היטב.. אני יודעת מה הגיברת ששולטת בי רוצה שיקרה. היא יודעת מה אני רוצה שיקרה. היא יודעת כמה אני אוהבת זין. היא לא תיתן לי אותו כל כך מהר. אני פתאום מרגישה חלשה... כנועה.. היא קוראת לו לבוא, להתקדם אלי... הוא קם ומתקרב אלי... ואז בלי רחמים מכניס לי את הכלי שלו עד הסוף לתוך הפה שלי. בלי משחק מקדים. דוחף אותו עמוק... ואני עם עיניים דמועות... כל האיפור שלי נופל בדמעות... אני נחנקת. כן...הוא מקדימה, היא מאחורה....והם ממשיכים... דוחפים לי, אונסים אותי... ואני...מרגישה לא רק כמו אישה, כמו יותר מאישה...כמו זונת רחוב קטנה שמתעללים בה, וכמה זה מדליק אותי...  

לפני 6 שנים. 20 באוקטובר 2017 בשעה 12:43

לא מזמן נפגשתי עם מישהי בבית קפה שפגשתי באתר, היא סיפרה שלי שאחת הפנטזיות שלה זה לראות את בעלה נותן אוראלי עסיסי לאיבר זכרי. המחשבה הזאת הדליקה אותי, משהו בכניעות של הגבר שהוא מתמסר לזין שעומד מולו, ומכניס אותו לפה... שפתאום הוא לא יודע מה זה אומר אליו, מה המשמעות של זה...כל הסטיגמות החברתיות. יש משהו מדליק בזה גם. משהו חזק, שעם לא היה את הסטיגמות זה לא היה כזה חזק. זה מוסיף לעניין. היא סיפרה לי שעם גברים זה קצת יותר מסובך, והמחשבה לרדת shemale כנראה תקל עליו מאשר לרדת לגבר. אני יכולה להבין את זה, צריך הדרגתיות. היא סיפרה לי שהוא ירד לגבר, אבל זה היה קצת מוזר, מהר מדי, לא היה חיבור עם הגבר והוא גם הוריד את המכנסיים על ההתחלה וציפה לקבל מציצה.

*אנחה* לא ככה עושים את זה.

צריך לבנות את זה נכון. צריך שהיה משחק מקדים. צריך את האישה בעניין גם. התסכלתי עלייה טוב, היא קומפקטית, קטנה, וסיפרה לי שגם היא אוהבת אוראלי. מעולה. אני ארצה שהיא תתחיל. גם ראיתי שהיו לה ידיים קטנות וחמודות. מדליק. היא הייתה קצת קטנה, קצת "נשלטת" הייתי אומרה. אני מדיימינת את זה. אני אשאר עם השמלה ועם העקבים בהתחלה. "אני אני רוצה שאת תתחילי," אני אגיד. "אני רוצה שתלמדי אותו קודם, לפני שהוא נוגע בזין, הוא יסתכל מקרוב..." והיא, על הברכיים, מתחילה, בעדינות, לאט, אחרי שהיא הדליקה אותי מספיק לקבל זקפה חזקה עוד בתחתונים הורודים שלי רק מהנגיעות העדינות שלה ברגליים החלקות שלי, אחרי שלא גמרתי כמה ימים. היא לאט לאט תרגיש אותו, הבעל יהיה קרוב... הראש שלו יהיה לידה, אבל היא קודם כל צריכה ללמד אותו איך מתייחסים לזין. התחתונים יורדים והזקפה חשופה, קשה, חזקה, ורידים מפמפמים. זה לא נראה תמיד הגיוני, פנים נשוית, חזה, וזין עם זקפה כזאת. האישה מלקקת, שמה בפה. רואים שיש לה כישרון, הבעל מסתכל מקרוב. מתבונן איך הוא שמה בפה, מתענגת על הזין, והוא מקבל בעצמו זקפה בתחתונים... כמה כישרון יש לה... "מממ כן יפה שלי, תראי לו איך מוצצים זין, אני רואה שהוא גם רוצה...אני חושבת שעומד לו.. מדליק אותך נכון?"

הוא מהנהן. אני רואה שמדליק אותו, הוא מת להצטרף, אבל אני אמשוך את זה עוד קצת. "אתה הולך למצוץ זין עכשיו, זין שרטוב ברוק של אישתך...אני רוצה שתסתכל עליו קודם, תחשוב שעוד מעט אתה הולך להכניס את הזין שלי לפה שלך..." ואז הוא יתקרב לאט לאט...אני רואה את הרצון העז בעיניים שלו סוף סוף למצוץ זין. היא תשים את ידה בעדינות מאחורי ראשו... "תנשק אותו קודם"... אני מצווה. הוא מנשק אותו.. "עכשיו תלקק"... ואז הוא מתחיל ללקק עם הלשון לכל אורך הזין..."שים אותו בפה, אל תפחד.." ואז זה בא...הרגע שבוא הוא מתמסר לזין, הוא שם אותו בפה. ואני מרגישה שעם הזין שלי שיניתי לו קצת את החיים בזה הרגע. את התפיסת עולם. והזין שלי עוד יותר מתנפח מהמחשבה הזאת. הוא מוצץ, ממש אוהב את זה. "כן...כן...אני עוזרת לו קצת, דוחפת יותר עמוק...מראה לו כמה אני באמת נהנית מזה...האישה מכניסה את הלשון שלה לעניין וירדת לביצים שלי בזמן שהוא מטפל בזקפה עצמה... מרטיב אותה... מעשה אותה ביד שלו ומכניס את הראש לפה שלו. יורד עמוק עד שהוא כמעט נחנק. איך אני אוהבת את זה.. כמנסים לרדת לי עמוק...לעשות "גרון עמוק" כמו זונות כנועות, הזין שלי גם מגיב בחיוב. ואז הם מתנשקים מילימטר מול הזין העומד שלי וחוזרים למצוץ אותו ביחד...יש משהו מיוחד כשאישה וגבר יורדים לי ביחד..כאילו אני מחזקת להם את הקשר בעזרת הכלי שלי... 

 

טוב, זהו, אני לא אמשיך, גם עם נהנתם לקרוא. למה? כי אני כנראה יכתוב את מה שבאמת יקרה בהמשך, זאת רק הפנטזיה שלי בראש בינתיים. ;) 

 

-לידיה