בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטזיות של טראנסית ופטישים למיניהם

עקרונית, זה בלוג שאמור להיות על כל הדברים שמדליקים אותי. אתם מוזמנים להגיב ולהכיר אותי יותר טוב דרכו.
לפני 6 שנים. 21 באוקטובר 2017 בשעה 18:08

יש משהו במשחקי התפקידים שמרגיש חושפתי. הרי בחיים האמיתיים לא יודעים מה יש לי מתחת לשמלה. בחורה כזאת, רגילה. אף קטן, חזה, שיער ארוך וחלק. אבל לפעמים אני מקבלת זקפות, זה קורה, המחשבות נודדות. זה קורה לי הרבה שאני נוהגת...שאף אחד לא רואה, לפעמים אני פשוט משחררת אותו לרגע, לתת לו לנשום. מקווה שאף אחד לא יציץ לי לתוך האוטו. לפעמים זה גם קורה לי ברחוב...ואז אני צריכה ל"החביא אותו"... לשים את ה"תיק לידי" מקדימה... עד שהוא ירד. אני כזאת חרמנית... מה אני יכולה לעשות? אני לא שולטת בזה. ילדה רעה. ילדה רעה.

איך אני מרשה לעצמי להיכנס לשירותי נשים ככה עם זה?

 

ואז..במפגש...שזה הכל חשוף...אני רוצה שמישהי תסתכל לי בעיניים ותאתגר אותי על הבושה הזאת. איך אני מרשה לעצמי לקרוא לעצמי בחורה עם איבר מין גס כזה. איבר מין גברי, שעוד מעז לעמוד? הצומת לב פתאום שיש עליו, רק מרגשת, רק מדליקה אותי עוד. שאישה אמיתית שופטת אותי, נוגעת, מסתכלת, בוחנת. 

 

איך אני רוצה שהיא תבדוק כמה אני בחורה, כמה אני זונה קטנה. נעלי עקב גבוהות זנותיות, ליפסטיק אדום, זונה שכמותי... היא יודעת שאם היא תשים לי זין מול הפנים...אני אזיל ריר....ארצה לשים אותו בפה. אבל אני חייבת משמעת. היא לא תיתן לי כל כך מהר. היא תיתן לי להסתכל עליו, לבהות...היא תמשוך לי בקולר ותטצבוט אותי בפטמות. זונת רחוב כמוני. היא תרצה לראות אותי מושפלת קודם כל. תבחן כמה אני זונה... כמה אני אוהבת להיות על הרבה, לקבל פקודות. היא תיתן לי להתבשל עם הזיקפה... ואז לזחול על ארבע... כמה אני אוהבת להיות כנועה לה... היא יודעת שאם היא תקרא לי בשמות, תשפיל אותי, החור שלי יתרחב רק מלשמוע את זה...והיא יכולה לדחוף מה שהיא רוצה לבפנים... אני נאנחת כמו בסרטי פורנו, אבל היא יודעת שאני נהנית מזה, אני מרגישה לא רק כמו אישה, כמו המקום האמיתי של האישה הקטנה... על הברכיים, כנועה, נחדרת...והיא תיתן לי להסתכל על המראה... לראות אותי על ארבע.. "ככה אבא שלך דמיין אותך?" היא תשאל. "הוא קיבל שרמטוה קטנה במקום גבר? מוצצת זין קטנה ואומללה?" והיא תצליף לי בישבן. 

 

רק שהיא לא תקרא לו..רק שהיא לא תגיד לו מה לעשות לי בפה... הוא, זה שיושב שם, עם הזין העומד והעצבני שלו, כל הורידים מפמפמים...הוא משפשף אותו ומסתכל על שנינו. אני רואה את הבסיס של הכלי השלו, מעוגן היטב.. אני יודעת מה הגיברת ששולטת בי רוצה שיקרה. היא יודעת מה אני רוצה שיקרה. היא יודעת כמה אני אוהבת זין. היא לא תיתן לי אותו כל כך מהר. אני פתאום מרגישה חלשה... כנועה.. היא קוראת לו לבוא, להתקדם אלי... הוא קם ומתקרב אלי... ואז בלי רחמים מכניס לי את הכלי שלו עד הסוף לתוך הפה שלי. בלי משחק מקדים. דוחף אותו עמוק... ואני עם עיניים דמועות... כל האיפור שלי נופל בדמעות... אני נחנקת. כן...הוא מקדימה, היא מאחורה....והם ממשיכים... דוחפים לי, אונסים אותי... ואני...מרגישה לא רק כמו אישה, כמו יותר מאישה...כמו זונת רחוב קטנה שמתעללים בה, וכמה זה מדליק אותי...  

פוסי אס​(נשלט) - מטריף
לפני 6 שנים
פוסי אס​(נשלט) - מכיר את ההרגשה של הבלתי צפוי
לפני 6 שנים
blackcouple​(מתחלף) - העמדת לי אותו ❤️
לפני 6 שנים
blackcouple​(מתחלף) - העמדת לי אותו ❤️
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י