בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פרעה (שם זמני)

בן 70
נשוי
מחפש את האחת לקשר ארוך
האחת שיודעת את מקומה
מבוסס על הבנה וכבוד
לפני שנתיים. 31 במאי 2021 בשעה 3:22

תהיי מוכנה לבוא אלי הבייתה ללמד אותי לבגרות? שואלת רחלי בקול מתחנחן.

ודאי רחלי. חיכיתי לשאלה הזאת, ידעתי שהיא תבוא. מחר יום ההולדת ה 17 שלך וזאת תהיה המתנה שלי. אני אלמד אותך כל מה שאת צריכה לדעת ואעשה ממך מצטיינת, כמוני.

אני נחשבת לתלמידה המצטיינת של כתה יב במתימטיקה, מבחן אחרי מבחן אני מוציאה 100, הבנות מקנאות ומרכלות מאחורי גבי שאני מזדיינת עם המורה. שירכלו, מה 'כפת לי. הבנים טוענים שאני לסבית, זה בגלל שאני לא מוכנה לשכב עם אף 'חד , ממש לא 'כפת לי.

רחלי מכתה יא, לא ממש יפה ולא ממש חכמה אבל עדינה, נמןכה ממני בראש, שער בלונדי קצר לעומת השחור ארוך חלק שלי, תהליך החיזור אחריה היה איטי, סוכריות חבויות בקלמר שלה, קצת שחנ"ש, נשיקה חבויה בשירותים, מזמוז חטוף תחת החזיה ועכשיו סוף סוף ההזמנה כשהיא מסמיקה כמו סלק.

הכניסה לבית שלהם יפה, וילה במרכז רמת גן, גן ורדים מטופח, אני מתעכבת להתרשם, איזה הבדל בין הכניסה הראשית לאחורית, זו שמובילה מהחניה הסגורה למטבח בגרם מדרגות חשוך.

רחלי מושכת אותי, היא נבוכה, פותחת את הדלת בידים רועדות, אנחנו בסלון,  אני מכוונת לפינת האוכל שם נמצא שולחן הארוח הגדול מעץ זית קר. אני מתכופפת עליו, כמעט מחבקת אותו

שערי היפה נפרש עליו.

רחלי, אני שואלת בקול נמוך, הישבן שלי יפה בעינייך? החצאית שלי מורמת והתחתונים הסגולים שלי חשופים.

כ,,ן עונה רחלי בגמגום, השאלה הפתיעה אותה, לא נורא רחלי עוד יהיו לך הרבה הפתעות היום.

אז נשקי אותו! אני מצווה, הטון אומר הכל, קשה סמכותי, לא משאיר מקום לשאלות ורחלי העדינה מנסה לנשק אותו בגמלוניות.

יותר חזק, כן ככה, עם הלשון... מתחת לתחתונים, עמוק יותר.. גם בכוס, תכרעי ותלקקי.

ובתוך גל העונג אני רואה ילדה קטנה עם שיער שחור ארוך מחבקת את השולחן ובוכה מכאב וגבר מבוגר עם כרס משתפלת קורע לה את חור הישבן ההדוק ובאדישות הוא לוחש לה תוך כדי חדירה קדימה ואחורה. כן זונה קטנה, תבכי , תצעקי, עד עוד תלמדי לאהוב את זה, עד עוד תתחנני לזיון בתחת.

ורחלי על הברכיים משתדלת לחדור עם הלשון לכוס הרטוב שלי ולא ממש יודעת לעשות זאת אבל אני לא רואה אותה, אני רואה שער שחור גולש ומתחתיו פה שמשתדל לבלוע זיין גדול שמאיים לחנוק אותו.

ורחלי מתחננת, לא ככה, בואי נלך לחדר השינה שלי, יד ביד אנחנו צועדות ואני מכוונת אותה לחדר השינה של ההורים ורחלי המתוקה נרגשת מדי, מגורה מדי מכדי לשאול מהיכן האורחת הזאת מכירה את הבית.

חדר שינה מפואר, ארונות מעץ מלא, כלי מיטה מתוחים שהוחלפו הבוקר על ידי העוזרת ובברוטליות אני משליכה את רחלי למיטה.

שעה לאחר מכן, אנחנו מזיעות, מותשות ממעשה האהבה. ריח חריף של נוזלי גוף, כתם דם על הסדין הנקי. שד נסמך על שד. רחלי מתרפקת עלי באהבה. השער הבלונדי שלה על כתפי, עדין לא הפנימה שאבדה את בתוליה ואני רואה נערה אחרת בשיער שחור שאבדה אף היא את בתוליה במיטה הזאת לגבר זר, המורה למתימטיקה, אבא של רחלי. אותו מורה שלימד אותה להיות הזונה שלו שפחת המין שלו ואני, כמו תמיד, הייתי תלמידה מצטיינת , למדתי הכל ביסודיות ועכשיו אני אלמד אותך רחלי הכל, כל מה שאת צריכה לדעת ואעשה ממך מזדיינת, כמוני


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י