שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שעת לילה

אני אוהבת את זה כשחשוך. כשלא רק שהאורות והצבעים משתנים, אלא גם אני.
© כל הזכויות שמורות לL A I L A
לפני 5 שנים. יום שבת, 18 בספטמבר 2021 בשעה 13:17

משום מה אני מרגישה לא טוב היום. בלי סיבה.

אני מרגישה מוצפת עד אפס מקום, קופסת פלסטיק זולה. מנסה לא לקרוס מלחץ המים, לא יכולה לזוז, אסור להזיז אותה. תנועה אחת והכל פשוט ישפך ממנה.

ואין באמת סיבה, לא אחת אמיתית. והראש, הראש לא צריך אמת בשביל להטיף. להחטיף. הראש שלי רק צריך מינון קטן לא נכון של דופמין בשביל לגרום לי להאמין שהכל לא טוב. 

זה עוזר להבין, שיש דברים שאין לי עליהם שליטה. אז אני כותבת. אני שותקת, צורחת, כועסת, משותקת על הספה כי לפעמים, לשבת על הספה זה כל מה שיש. 

זה עוזר להבין, שיש דברים שיש לי עליהם שליטה. אז אני כותבת. אני אומרת, בוכה, צוחקת, גודלת על הספה כי לפעמים, לעזור לעצמנו זה כל מה שיש.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י