שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שעת לילה

אני אוהבת את זה כשחשוך. כשלא רק שהאורות והצבעים משתנים, אלא גם אני.
© כל הזכויות שמורות לL A I L A
לפני 9 שנים. יום ראשון, 10 בדצמבר 2017 בשעה 17:42

 

חוסר אונים.

בין נשיקה למכה,

בין שיחרור לקשירה,

ביני ובינך.

~

כשאני רוצה ואתה מחליט

כשאני בוכה לתוך כרית

כשהלב פועם חזק

~

על ברכיים

על מיטה

גם על ספסל בגינה

~

כשזה אלים

וכה נעים

פשוט כל כך וגם מדהים.

חוסר אונים.

 

*לכותרת אין קשר אל הנאמר בטקסט פשוט רציתי להזכיר לו את זה, שידע. לילה טוב לכולם <3


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י