שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שעת לילה

אני אוהבת את זה כשחשוך. כשלא רק שהאורות והצבעים משתנים, אלא גם אני.
© כל הזכויות שמורות לL A I L A
לפני 8 שנים. יום שני, 1 בינואר 2018 בשעה 20:04

אבל אני לא מלאה.

בזרע :(

 

*יום של רוח שטות! 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י