שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שעת לילה

אני אוהבת את זה כשחשוך. כשלא רק שהאורות והצבעים משתנים, אלא גם אני.
© כל הזכויות שמורות לL A I L A
לפני 8 שנים. יום שישי, 28 בספטמבר 2018 בשעה 18:49

אני שותקת הרבה, לא כמו פעם והשתיקה יפה לי

כי כשאני מתחילה לדבר ולא רק לעצמי, אני חושפת לא רק את השדים שלך אלא גם את שלי

אני שותקת הרבה, לא כמו פעם והמילים שלי פחות מושכות

כי אני סוגרת מפני כולם את כל הדלתות.

 

ולפעמים אני מדברת, לא כמו פעם. הדלתות ישארו סגורות ואצא במיוחד.

כדי לדעת אם שווה לתת למישהו להכנס.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י