שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שעת לילה

אני אוהבת את זה כשחשוך. כשלא רק שהאורות והצבעים משתנים, אלא גם אני.
© כל הזכויות שמורות לL A I L A
לפני 4 שנים. 6 בנובמבר 2019 בשעה 21:26

הכלוב מורכב מהרצוי והמצוי.

מקום אנונימי בצבעי שחור-אדום שנותן תחושה חמימה של חטא ופנטזיות אפלות וכולנו נשאבים לשם. נכנסים בפעם הראשונה וטובעים תחת המגוון הרחב שהכלוב יכול להציע לנו וככל שהזמן עובר אנחנו מבינים מה אנחנו רוצים ומה אנחנו לא וכאן אנחנו מגיעים לרצוי והמצוי.

כל מי שכאן זקוק למשהו. אחד לכאב, השניה לדאדי. דברים כאלה. כל אחד רוצה משהו והמצוי הוא מה שמקשה עלינו. המגוון רחב והחיפושים אחרי בנאדם שהוא גם נאה, גם שולט, גם נחמד, יש כימיה, הוא בגיל המתאים, ועוד לוודא שהוא גם רוצה אותך חזרה, כל החיפושים אחר האדם הזה הוא כמו לחפש מחט בערימת שחת או במקרה שלנו, אנחנו לא רוצים להתפשר, אתם יכולים גם לומר שזה פשוט הרבה יותר מורכב מזה. אני לא יודעת מה היתה הסיבה שעשיתי את הבחירות שלי בכלוב. עשיתי המון טעויות, נפלתי לבורות הכי עמוקים ובתור נערה צעירה בת 18 אני לא חושבת שזאת היתה הדרך הכי סימפתית למצא שולט ומאז אני לא מצליחה להתפשר מהמניעים הכי פגיעים שיש. אולי כולם מגיעים לשלב הזה מתישהו. בבדסמ, מחוץ לבדסמ. 

אולי ואולי ואולי.

מלא אולי. אז פניתי לחברה מהכלוב והחלטתי לשאול את דעתה בנושא; השיחה לא היתה ארוכה ממש אבל היה משפט שהיא אמרה שלכד את הקשב שלי: "בכלוב לפעמים זה כמו להיות תמיד עם פנטזיה לא ממומשת." כן. כשאני חושבת על זה, אנחנו תמיד רוצים את כל היד. מנסים משהו חדש ואז רוצים יותר מזה, תמיד משתפרים, תמיד מתחדשים, תמיד משתעממים. אנחנו אנשים של גירויים וסיפוקים והפנטזיות לא נגמרות וחלק מאיתנו תמיד ברדיפה אחרי מה שיותר טוב. אני רוצה לומר לעצמי שזאת הבעיה בכלוב, אבל למען האמת זה תמיד מתחיל בנו. כולכם מכירים לפחות מישהו/י אחד/ת שמצאו כאן משהו טוב, שמספק אותם אז תכלס? יכול להיות שכל מה שאמרתי בכלל לא קשור?

 

דורה באהבה​(אחר){המלכה AQ} - לילה את מהממת בכתיבה שלך. אהבתי את מה שכתבת. אבל תלוי מה את מחפשת פה. אני למשל מחפשת שולטת. אז כן הייתה תקופה שמצאתי ובזכותה מצאתי אנשים מקסימים ומהממים מאוד. אז אומנם היום אני בלי שולטת אך זכיתי בחברות מדהימות. ומי ידע שאהיה מארגנת ליינים. אז הכל מאה אחוז מבחינתי. אוהבת ❤
לפני 4 שנים
GeminiBaby​(נשלטת) - ממש שמחה לשמוע, אני מראש לא מתקבלת על הדעה בפוסט.
אני חושבת שזאת דעה אחת מיני רבות שיש לי. אולי אם הפוסט הזה יעניין מספיק אני אמשיך לכתוב עוד :)
לפני 4 שנים
Rami1234 - לחפש בשביל למצוא
זה החיים בעיקרון
לחפש עבודה בשביל להרוויח יותר כסף
לחפש מישהי מתאימה לי לקשר יותר טוב
ועוד ועוד ועוד
בסופו של יום
איש חכם אמר : המסתפק במשהו טוב הוא העשיר באדם .
לפני 4 שנים
Soul G Spot​(שולט) - יפה כתבת ומהלב, וזה מרגש.
צר לי על החוויות שעברת, ועוד בגיל כל כך צעיר.
ונכון, זה קשה. כמו הרבה חיפושים בחיים, ועוד יותר קשה לחשוב שהחיים הם אף פעם לא הפנטזיה, שעליה הדמיון שלנו שולט (גם אם אנחנו רוצים פנטזיה של לתת שליטה למישהו אחר). וזה אולי לא פופולרי להגיד כאן, אבל יש בחיים גם הרבה פנטזיות שנשארות פנטזיות, ולא מעט כאלו שכדאי יותר שישארו, כי המציאות תהרוס אותן.
לפני 4 שנים
Mazikeen Minx - הכלוב מורכב מהמון דברים,
יש פה המון וכלום.
או שאתה מוצא או שאתה לא,
הזמן המושקע בחיפושים לא נגמרים מתבזבז,
אבל עדיין יוצאים מיפה דברים נהדרים, את חייבת להודות בזה :)
כתיבה נעימה וטון משעשע.
לפני 4 שנים
GeminiBaby​(נשלטת) - הכרתי אותך, הכי טוב :)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י