שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שעת לילה

אני אוהבת את זה כשחשוך. כשלא רק שהאורות והצבעים משתנים, אלא גם אני.
© כל הזכויות שמורות לL A I L A
לפני 6 שנים. יום שבת, 4 בינואר 2020 בשעה 17:44

פעם ראשונה מזה הרבה זמן

גם אם זה היה רק לחמש דקות, אולי יותר אולי פחות אבל הלב דהר והקופסה נפתחה והשתחררו ממנה כל הדברים ששכחתי שאהבתי.

תחושה של פחד מחרמן, כאב, רצון להתמסר 

בתקווה יהיה יותר גרוע פעם הבאה :)

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י