לפני שנה. יום שלישי, 27 במאי 2025 בשעה 9:17
מה יש בסטירה שכל כך מושך?
התחבטתי בשאלה הזו כמה פעמים.
זה לא שאני איזה שולט עכזר ואלים שאוהב לחלק סטירות.
אבל בפעמים שכן.
נראה לי שהצלחתי לזקק לעצמי מה כל כך מושך אותי בזה.
באותו הרגע,
ממש לחלקיק שנייה,
ממש רגע לפני שהפרצוף מקבל עליו את הבעת ההפתעה,
הפרצוף מאבד כל מסיכה, כל פוזה, כל שריר שמוחזק כחלק מהמימיקה הכללית,
הכל פשוט נעלם בבת אחת.
ובאותו חלקיק שנייה חווים את הבעת הפנים הכי אמיתית שיכולה להיות.
ממש רגע קטן של אמת מזוקקת.
ואמת זה מדליק.

