לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בואי ואזיין אותך אהובתי

כותב עלי, עלינו ועליהם.
לפני 3 שנים. 30 באפריל 2021 בשעה 7:09

כזה שתצטרכי לדחוק פנימה ושימלא לך יפה את הגרון ואותך. הוא גם נורא יפה הזין שלי. לפעמים אנחנו מדברים והוא מספר על איך זאת ליקקה וכמה אהב את הפעם הראשונה שביקר את חור התחת של אחת, קרן. 

הוא אחלה איש שיחה ואפשר לדבר איתו לא רק על זיונים. אלא גם על החופשה שהיתה או המצב הפוליטי. הוא לא ״שלום עכשיו״ אבל כן יש לו נטייה קלה שמאלה. אני בסדר עם זה כי זה מוסיף לו חינניות וייחודיות קלה.

פעם הוא הסביר שזה שאני מסתיר אותו רוב היום, זה דווקא בסדר כי כשאני מוציא אותו אז הוא מקבל מלא תשומת לב ורטיבות.

אתמול בבוקר למשל הוא פיהק, נמתח וחיפש לו חור. הוא גם מצא ונתן אחלה עבודה. וגם אתמול בלילה. הוא מתאמן די הרבה ולא תמיד הוא צריך אותי. לפעמים את פשוט לוקחת אותו לטיול בתוכך ומשאירה אותי בשיחת עבודה או מול הטלויזיה.

והפרופורציות מושלמות. גודלו מסתדר באופן מושלם עם גודל שתי הביצים שגם להן יש עולם שלם משל עצמן. אבל חוץ מלהזכיר כמה הן תלויות יפה, לא אספר יותר כי זה פוסט על הזין שלי.

הוא כל הזמן מזכיר לי שהוא מעונין ביותר מזוג שפתיים אחד. הוא יכול להיות פאקינג גרידי ולשגע אותי להביא לו עוד ועוד. זה יכול להגיע לרמות מביכות של פניות לכל מיני חורים שהוא לא ביקר שנים. בזמן האחרון הוא לוחץ שוב שנעשה איזו אורגיה (לידיעתך, מותק). 

אני גם דואג לספר לו את השיער, כמו לקחת את הילד שלך למספרה. בהתחלה הוא לא רצה, אבל זין אחר סיפר לו שאם המסביב חלק אז הוא יעוף לו ממש שם בתוך החור שלך. הוא כל כך התרגש אחריי שהסתפר בפעם הראשונה ואמר לי בהתלהבות שכשהוא דופק אותך ואת מגולחת אז המגע הוא ישיר, ושהזין האחר ממש צדק. ובאותה נשימה הוא תמיד גם מזכיר לי כמה שהוא אוהב להשפיך לך בכל מיני מקומות.

אני באמת עושה למענו הכל עד שישנם ימים שמרגיש כאילו בתמונת הדיק פיק שלו עם כל העולם רק הוא בפוקוס. ויום אחד הוא לא יקום אז עד אז אני כאן בשבילו ובשבילך.

 

* עצום? איזה מין גבר הוא שצועק ברחוב ״הזין שלי עצום״ (וחוזר חלילה)? גודל זה עניין יחסי ובדסמ בכלל מתחיל בראש.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י