סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בואי ואזיין אותך אהובתי

כותב עלי, עלינו ועליהם.
לפני שנה. 6 בינואר 2023 בשעה 21:33

שיחות

נשימות

מוסיקה

כאב

קנאה

אהבה

 

 

*זה קורה עכשיו 🖤

לפני שנה. 21 בדצמבר 2022 בשעה 17:51

ישבנו בבר חיכינו עוד קצת והיא הגיעה לבושה שחור מחשוף עמוק וריח שבא לי להידבק בו. מים נדלקה, זה התאים ממש. החיבור קרה מיד והבנתי. אני לא צריך לשבת יותר בינהן. הקלה נהדרת וסיפוק של צייד מתמיד ומנוסה. החיבור היה מעולה, אינטימיות מיידית אמיתית, שתינו, צחקנו, מים הכירה אותה ואני הכרתי אותה יותר.

כבר סיפרתי לכם עליה, על הקנאה, ושניפגשתי איתה בניפרד. תקראו.


תבינו, לפני שהפגשתי בינהן הייתי שם באמצע כל הזמן, כותב, מקשיב ומספר, מדליק ומכבה, מעביר מידע ממנה אליה וחזרה. מייצר תמונה, שואף לכנות אמיתית שתגרום להן להרגיש את מה שאפשרי שיקרה פה. זוגיות אינטילגנטית, רטובה וקינקית באמת… בשלישייה.

היא סקסית, מינית מאוד ומעצבנת שבא לי להכות ולענג אותה. היא לא פה בכלוב ולא התנסתה בבדסמ באופן מוגדר, וזה עושה לי נעים כי אני מדריך מסור מנצל מעמד ומרות. השיחות הוירטאוליות איתה מענגות. האגרסיביות, החרמנות האינסופית, הישירות והפשטות שם אצלה מזמן. רציתי שהיא תדע עלינו ושמים תדע הכל. מי, למה ואיפה היא.

סיפרתי לה על הקנאה שלנו והיא לא האמינה, חוזרת ושואלת אם מים כנועה מחפשת לרצות אותי. מחשבה של ונילית שכזו. אז סיפרתי לה שוב ושוב על הבדסמ שלנו. ניפגשתי איתה בניפרד, קילרתי, השארתי סימנים, זיינתי והראתי לה אותי. זה חיבר עוד אבל רק שניפגשו היפות, אז היא הבינה את הכנות שלי ואת הצורך שלי ושל מים לחקור ולהגיע לקצוות.


יותר מכל פריים של זיון על ארבע, נשיקה אמיתית בין שתיים יכולה לגרום לי להתרגש מאוד ולהתהלך בחוסר סבלנות. ומים רק גרמה לה להיות עוד יותר יפה לי. לשתיהן יכולות אוראליות שאלוהים ישמור. אני אדם לא מאמין, אבל כאן רציתי לחזור בתשובה כי הן היו האלוהים שלי לאותו הלילה.

מים. היא לא מפסיקה ושוב הפתיעה למרות ואולי בגלל כל השנים. היא לא זכרה שראתה תמונה קודם או שוחחה איתה אבל הסכימה למפגש כי יודעת אותי ככ טוב. וזה שוב היכה בי, הנוכחות שלה הופכת את הרגע לשלנו וכשהיא לצידי (בניגוד לבנפרד), העונג של המעשה הוא פי כמה עבורי. אני צריך אותה.


לפעמים יש לי רצון לספר את כל הפרטים על איך זיינתי, הכאבתי, שלטתי וכו. אבל פה אשאיר את זה לדימיון שלכן.

בחישוב פשוט, אחת ועוד אחת זה מלא, מסתובב מוצף מחשבות על שליטה, מילים, וכאב שאני רוצה להעניק לה ולה. הרבה זמן לא ציפיתי להיפגש עם מישהי ואני מצפה לה שתבוא אלינו שוב ושוב.

 

כן, אני בנזונה בר מזל. 

לפני שנה. 29 בנובמבר 2022 בשעה 9:25

הקנאה היא הנפלאה, מקור לשנאה, אהבה וכאב. היא פעם נגעה בנו כשבאמצע הלילה קמתי מעורער, קנאי וגיליתי ששלחה לו את מספר הטלפון שלה ושהם דיברו. אז היא חששה מהקנאה שלי, נמנעה מלספר והכאב היה גדול מאוד. אבל הקנאה הזו לא מעניינת אותי יותר. זוהי הקנאה השחוקה, של מטפלת במעגלי גברים שתספר להם ש ״זה אך טבעי לקנא..״. הסיפור שלי פה הוא סיפור על קנאה אחרת, כזו שכנראה רק חלק קטן מהכלוביות היפות ירצו לחוות.

הוא זרק אותך, ריסק אותך, השפיל אותך? גילית שמזיין אחרות בזמן שגנח בתוכך את השפיך שלו והשאיר אותך לבד עם איפור מרוח מדמעות ורוק בשירותים. ואת, את מעריצה אותו יותר. ראית אותו צמוד למסך ימים שלמים ובזווית העין קלטת חיוך קטן למסך הקטן שלו. הוא כבר מאוהב בילדה הקטנה ובתשובה הקטנה שלה. את מריחה ומדמיינת איך הזונה החדשה שלו יותר טובה ממך. אותך הוא מיצה, ממשיך להאכיל את כל החורים שלך אבל את בכלל לא יודעת אם את רעבה. את יודעת שאותה הוא מעדיף, משקה ומאכיל במילים היפות שלו שאת מכירה. ואת לא מרוכזת, הפה שלך יבש, הבטן שלך ריקה, והלב מכווץ וכואב. אבל הכוס שלך פועם ונוטף.

את שוכבת ערומה על הגב בחושך ומקשיבה לי מתאר לך כמה הקול שלה טורף אותי, את העיניים הכנועות שלה, ואיך גמרה איתי במצלמה. מספר לך שאני רוצה לממש ולפגוש אותה בפעם הראשונה. ולמרות שחיכית  לו, הכאב מפתיע אותך, פורח ופוצע עמוק בתוכך. הגוף רועד ונוזל בקיצוניות, רק רוצה עוד לגמור מלאה בכאב הזה.

הקנאה מרעיבה אותנו, היא משתקת איברים, הגוף מתרוקן מהדם ואינסטיקטים הישרדותיים מתחילים להופיע. היא בנויה טיפות הנקשרות לאורך זמן ויוצרות זרם חזק של כאב חד וטראומטי שיכול להרוג אישה שמקנאים לה. אותו הזרם יכול גם למלא את ים התשוקה והחרמנות שלה עד כדיי הרטבות קשות ורעב ממכר.

מים מכורה מבקשת עוד מהעונג הזה ואני אוהב לטפטף לה טיפות של  כאב לאוזן. כדי להתמלא אנחנו צריכים להמשיך לחוות ולהרגיש ואז אוכל להמשיך ולטפטף עליה. שולח לילדה החדשה הודעה והיא חוזרת כמעט מיד. ״מגיעה אלייך למשרד עוד רבע שעה״, ביקשה לראות אותי אחריי מאות שנים של קשר וירטואלי מגומגם. חכמה, חדה, רצתה לבדוק אם כל הידוע לה נכון. חדר מדרגות, אודם נמרח, נצמד, דוחק, דוחף. חדר ישיבות, היא על הברכיים מוצצת, יודעת שכבר ביום רביעי אבוא אליה. ״היא סקסית בדיוק כמו בפאקינג אינטרנט״, אני חושב ותוך שניות אני מגלה את הריח המתוק שלה, את השדיים היפים שלה, ואת הפה והשפתיים שהמחשבה עליהם מרעיבה אותי מאוד.

שש טיפות קיבלה מים לפני שנסעתי אליה:

טיפה ראשונה: ״אני שומר את הזין שלי בשבילה היום״

טיפה שנייה: ״אני הולך לקלר אותה היום״

טיפה שלישית: ״לוקח את הקונדומים שנשארו״

טיפה רביעית:  ״בטח אחזור מאוחר, אל תחכי לי״

טיפה חמישית: ״אל תפריעי לי עם הודעות״

טיפה שישית: ״אם תהי טובה אתן לך לטעום אותה ממני״

יודע את הכתובת, קניתי לה מתנה, קולר, שיחה קצרה, חנייה על המדרכה, עולה במדרגות ונכנס אליה. כן נכנס אליה. רגע שנייה… עוד לא ממש.

מתנשקים, היא טובה, לא מפתיע. היא בוערת, לא מפתיע. חם לי, מבקש מים. פונה לכיוון המטבח עם הגב אליי, מתקרב והזין שלי, שכבר עומד עוד מהחנייה, נצמד אליה. קורע ממנה את תחרה, חושף תחת גדול ויפה, נועץ את הזיקפה שלי בתוכה ומזיין אותה. גונחת, מתנשמת, וכוס המים שלי כבר מלאה. עוצר והיא מסתובבת לראות אותי, ושוב הריח שלה, מנשק אותה, תופס ומניח אותה בעדינות. תפתחי רגליים עוד, זה מה שרצית נכון?!, ומזיין אותה על הריצפה הקרה. חושב איך אני משאיר לה עקבות של זכרון.

אמרו חכמנו, אישה טובה יודעת למצוץ. אבל אני מעדיף זונות יפות שאוהבות למצוץ. הוסיפו חכמנו, אם אישה אוהבת את עבודתה היא תעשה אותה נאמנה. תראו, תכלס, היא בהחלט אחת המציצות וזה כולל האגרסיביות הנכונה, זיון חזק מהיר של גרון עמוק המלווה בקריאות השפלה, יריקות וסטירות שממריצות אותה. מוצצת על הברכיים מול מראה עונד לה את הקולר, מרגש, מטונף, שולט בה. שלוש שעות של סשן והעור הרך והנעים שלה והריח (כן, שוב זה) שמבקש שאטפטף עליה קצת מהאבקה שהבאתי, להסניף אותה ולהיטרף.

הפסקה, ולמרות שביקשה שאתרכז רק בה, היא שוב שואלת ״מים באמת בסדר עם זה?״ ואני מאשר לה בפעם המי יודע כמה. שוב זה מוזר לה, שהרי היא היתה כואבת ו״שוברת לאחרת את כל העצמות״. ומסביר לה שוב איך כל זה לא פשוט גם לי, שהרי אוהב אותה בכל פסיק בגופי ומדוע שאכאיב, ותוהה מה בה בקנאה שממיסה את הגוף שבו היא טמונה?!

אז תקנאי ילדה, תקנאי. הזונה החדשה שלי יודעת ואוהבת לגמור ברצף, היא אוהבת את עצמה ומתחרמנת בקלות. שווה כל כך. היא רגישה ומשפריצה לי, כמו הרבה אחרות, לא כמוך. והצלפתי לה על התחת וזיינתי אותו והיא כאבה ושיתפה איתי את הסימנים. שלא כמוך היא התמסרה לכאב שעוד לפעמים מרתיע אותך ומונע ממך את העונג שאת צריכה ללמוד להיות צריכה. והיא גמרה שוב, וגמרתי לה על הפנים ודיברתי איתה והיא גמרה שוב וגמרתי לה בפה והיא גמרה שוב. ואת גומרת רק פעם אחת ולאחרונה פעמיים, מנסה להוכיח לי שאת גם יכולה.


אוהב אותך כל כך, ובחיים האמיתיים שלי אני רק שלך. ויש לנו עוד מלא לחיות ולהרגיש, חיים שלמים יחד.

לפני שנה. 1 בספטמבר 2022 בשעה 15:11

זוג מחפש צלע שלישית (לא, זה לא עוד פוסט שכזה). 

 

כנראה שכל זוג מסתובב בעולמות המיניות, ירצה בנקודה כלשהיא לאמץ לו אישה. כזו שתתאים גם לו וגם לה. כזו שתהיה המספר שתיים שהיא גם הראשונה. כזו שאת תאהבי לראות אותה איתי, ושאותה נאמץ, נחנך ונאהב.

היא היתה יפה אמיתית, לא ילדה, אינטיליגנטית. היא זו שבחרה בנו כי גם אנחנו יפים ונשארה כי הבטחנו שנראה לה את הבדסמ שבינינו. נפגשנו שוב ושוב, והניצוץ נדלק ואפילו מצאנו זמן באמצע היום לחוצים לחפוז בשלישייה והרגשתי לרגע רווק שנקרא בדחיפות לסשן באמצע היום. 

היא נתנה וקיבלה, אתן אפילו גמרתן יחד, השפרצתי אותה כמו ״שרק אתה יודע״. נגנבתי כשהתנשקתן שעות כשהזין שלי הוא היחיד שמפריד בין השפתיים שלכן. היה מצחיק, בוגר, מעניין. אנחנו למדנו להכיר אותה, והיא חיפשה מקום איתנו. 

מים כבר כתבה עליה 

איתנו היא ראתה סקס קצת אחר, אגרסיבי יותר, קינקי יותר אבל את הבדסמ שלנו לא זכתה לראות. האינטימיות הקיצונית שבינינו, זו שנושמת ביננו ומדליקה את השולט שבי, זה שמקטין אותך, שסוטר לך, שמזיין לך את הגרון במשך שעות רבות.. את האינטימיות הזו היא לא זכתה לראות. ואולי רק בודדים ראו.

בפעמים הראשונות שניפגשנו היא רמזה ואמרה שמעדיפה ״לא חזק״. גומרת בעיקר מלקחת שליטה ולעלות עליי או עליה ושלא נדבר על ליטופים כמשחק מקדים. כמובן שכל זה הוריד לי ..אבל מציצה זו מציצה וגבר הוא גבר. ואני בחור מאמין (לא באמת) והרי לפי הכתובים, הוא שם למעלה בוחן ומעניש גברים שמונעים משלישיות לקרות. 

״יוניקורן ונילית״ מים קראה לה ובצדק. אבל אני דומיננטי מוביל ובוחן את מי שאני איתה כל הזמן, עד כדיי יצירת מאזן כוחות שבו היא מרגישה תמיד במעין חוסר בטחון מולי וביטחון בי, אילו מעורבים במשיכה חייתית ואולי אפילו הערצה. המיקום הזה שלה מולי נותן לי מרחב בו אני יכול ליצור אגרסיביות מנטאלית ושליטה מוחלטת. 

>> קוראת יקרה, עצרי! אם לא קראת את שמים כבר כתבה אז תקראי, אחרת איך תדעי מה קרה? ולהלן הצד שלי.

״כואב לי הראש, תמשיכו, אני רק אסתכל בינתיים״, מים היפה שלי אמרה רגע אחריי עזבה את החדר ונעלמה. נשארתי איתה מנסה להבין מה קורה פה, וברגשות מעורבים הנעים בין ״איפה מים ואיך היא תקעה אותי פה לבד עם הוונילית״, לבין, ״תיקח את זה, מה רע בזיון עם מישהי אחרת בחדר שינה שלך ושל אישתך כשהיא ישנה בחדר עם הקטנים.. WTF״.

אבל אז נפל דבר והחלטתי לאתגר את היוניקורנית:

נכנסתי לה לגרון וחנקתי אותה (צ׳ק), השפרצתי אותה פעמיים (צ׳ק), עליתי עליה תפסתי לה את הצוואר וחנקתי (צ׳ק), תפסתי לה את הידיים מעל הראש, והוריתי לה באוזן ״את לא יודעת לפתוח רגליים מספיק, תפתחי עוד״ וזיינתי אותה כל-כך חזק. הפסקתי לרגע ושאלתי בהתחשבות ובבחינה ״רוצה להיות מעליי?״, היא ענתה קצרות בעיניים רפות וכנועות ״לא, תמשיך״, אז המשכתי חזק יותר וגמרתי בתוכה (צ׳ק). 

אנחנו לא עושים בנפרד וזה קרה איתה, אז זה נגמר וזהו סיפור הלילה האחרון שלנו איתה. הכרנו, התרגשנו, הזדיינו, התאהבנו לרגע והלכנו.

מחפשים צלע שלישית. היי את,

רוצה?

צרי קשר עוד היום, החיים קצרים מידיי להיות ונילית.

 

לפני שנתיים. 25 בדצמבר 2021 בשעה 20:55

אני במדבר עכשיו לריטריט של שקט, וזה היום השלישי אחריי יומיים מטונפים של בדסמ מתמשך ומשובח. 

תראו, הכלוב הוא בשבילי יומן. אשמח שיום אחד ילד בן 40 יקבל אימייל מאביו ובוא הכתובת לפרופיל בכלוב, שם המשתמש והססמא לחשבון שלי. ושלא תטעו, אמנם יומן, אבל בארור שאשמח שתקראו, תמחאו כף ואולי תרצו לשחק איתנו.

יש לנו מלא פנטזיות, כלומר לכולנו. לנו יש את הקינק הזה שעיצבנו לעצמנו. אני חושב שאנחנו מצרפים גם כדי שנוכל להופיע איתו ולהכיר אותו לאחרים. אנחנו 18 שנים יחד ומה שמטורף בעיני זה שגם כשאנחנו לא מצרפים, הקינק הזה קיים בשנינו יחד ולחוד מאז ומעולם. הוא נוכח וכמו ילד מתבגר ומתפתח לאיטו. 

הוא נראה מצוין בעינינו, גבוה זיפים חומים מלבינים, גבוה וגולש.  אנחנו איתו כבר ארבע שנים, משחקים תמיד ברביעייה. מים נתנה לו מכל הבא לידה, ואני גמרתי בתוכן ועליהן, של היפות שהוא הביא איתו. 

היא רצתה שניים. מפתיע (לא באמת). כבר כמה זמן שרצתה, אבל לא היה בנמצא, אבל בעצם תמיד כן היה. הוא חיכה שם הגבוה, עם כל הניסיון והסבלנות שלו. סשן ראשון טוב הוא נדיר וכנראה שיוביל לעוד לילות של עונג. ואיתו חווינו רבים בארבע שנים. הוא בא שלשום בלילה.

היא כתבה על החוויה שלה, תקראו ומקווה שתחזרו להמשיך ולקרוא את שלי. היא תספר על העונג שלה  ואני אמשיך ואספר על שני הלילות האחרונים שלי.

היא תמיד רצתה שנשב על הספה, היא על ארבע על השטיח מסתכלת בנו מאוננים מולה. ואני קורא לה במבט והיא מזהה את הנשימה ויודעת שהתחלנו. היא קיבלה קולר חדש (מים יפה שלי, שכחת לומר תודה) וסטירה ראשונה, שניים מעליה מזיינים לה את הפה במשך שעות (בני היקר שקורא את זה, תבין, רמת הריגוש שלה בנקודה הזו היא עילאית, בוערת מתענוג). ובתוך כל הסשן, הוא, כממלא הוראות, יודע כבר שנים שאני שולט, מחליט מתי וכמה. והנה פעם ראשונה, ביקש למצוץ לי אבל לא קיבל. 

היא סומכת עליי, יודעת שהנוכחות שלי שומרת עליה ושאוביל את הארבע שעות האילו, היא משחררת ונשלטת. אני יודע איזה מוסיקה היא מעדיפה, ומתי לחדור אליה. יודע את כולה. אני אוהב סשנים של שליטה מתמשכת ומוחלטת. היא על ארבע ואני מחליט מי מזיין אותה בכל רגע, במשך דקות ארוכות אני רוכן מאחוריה גונח בתוכה, תופס בכוח, לוחש לה, מגלה לה שאבא הביא לה חבר, ושתכף תורו.

ניצלנו, השתמשנו, ואהבנו אותה.


את עיניים כחולות פגשתי לפני שנה בערך.

כתבתי על זה פה — היה לילה ארוך רצוף עונג והשפלה אגרסיביים וזה היה ברור שמתישהוא זה יקרה שוב.

אתמול באתי אליה שוב.

הגעתי מאוחר לתוך הלילה וכאילו לא עברה שנה, אותו הרעב ואותה האגרסיביות שאוהבת הקטנה האחרת. חצופה, מוצצת נפלאה שאני אוהב לרתק בכוח ולזיין כמו חיה. במשך דקות ארוכות היא היתה על שש עם החזה צמוד לספה שלה, ואני חודר בכוח, יוצא וחוזר להשתמש בה. מעורפל חושים שולט, מכאיב לה ונזכר בלילה הקודם.  

יומיים מזוינים מעונג, ועכשיו במדבר ושקט פה. 

יש ריח של אח ונעים פה.

מים כאן לידי ואני מרגיש בר מזל.

לפני שנתיים. 30 במאי 2021 בשעה 13:29

מיםשקטים הסתובבה לה שיכורה קצת במסיבה. אז ראיתי אותה בפעם הראשונה.

הקפצתי את נ׳ הביתה ואז באמצע הדרך בספונטניות הצעתי לו לחזור ולהעמיס אותה אליי הביתה יחד. זה לא שהוא היה הפרטנר לעניין (ממש לא) אבל אני, האוניברסיטה שלי היתה דיי מופרעת (על זה נדבר בזמן אחר) וראיתי לה בעיניים את הרעב. עד היום אני מכיר את הרעב הזה ויכול להדליק אותו ברגע.

אז יזמתי, כמו שאני תמיד ואספנו אותה ונסענו אליי. הם ישבו בסלון ואני רצתי בבית לארגן אותו לרגע ואז זה קרה, הם לא חיכו. הם התנשקו טוב כל כך ואני רק ניסיתי וליקקתי לה את המלוח מהצוואר. זה היה כבר אבוד, הם קמו ויצאו. וכך היא עזבה אותי לשנה שלמה של יזיזות איתו. ואני, אני נשארתי להביא ביד. לא חשבתי עליה יותר וחוץ מתסכול רגעי המשכתי בחיי.

כמעט שנה אחריי, מסיבה בים. היא באה איתו לבושה בלבן התיישבה מולי ודיברנו. ודיברנו בערך שלושה ימים באותו ערב והכרתי אותה כאילו כל החיים. שם היית בלבן וידעתי ששם התחתנו. 

מאז עברו המון שנים וכבר ראיתי אותך ערומה עם ההוא, ואיתה ואיתם אבל עדיין צרוב לי הזיכרון הזה של הנשיקה והקנאה נדלקת. זה בהחלט טיפשי ואמוציונלי לגמרי, כי את שלי היום, יש לנו גם קטנים שהם את ואני ומקווה להזדקן איתך.

אוהב  אותך.

 

והיא גם מספרת את הסיפור מנקודת המבט שלה  

 

* חוגגים יום נישואין

*אה ואתם שם תמיד מוזמנים אלינו למיטה. תהיו יפים, מאושרים ושיהיה חיבור. מקבלים בקשות בפקס ובפרטי.

לפני שנתיים. 30 במאי 2021 בשעה 6:46

דברנו 

חמודה

שלחה תמונה

מתוקה

 

שלחנו גם

תמונה

התרגשה

היפה

סקסיים

אמרה

 

נפגשנו

ברור שזה לא 

יקרה

איתה 

ילדונת

 

מים שלי

הקשיבה 

בחנה

יין

צוחקים

מנוסה

חיבור

 

זרימה

מופתע

מתנשקים  

בואי אלינו

רדי

על הברכיים

ילדונת

שליטה 

 

אוהבת

גונחת 

משפריצה

מציצה

שפיך ועוד

ילדה

 

אתה הכי

מבוגר שלי

אמרה

בת ה 20 

 

*נכתב שאוכל לגזור ולשמור. 

לפני שנתיים. 9 במאי 2021 בשעה 7:25

מי שביקר בקיטקט בברלין מכיר את הגלריות מעל רחבת הריקודים המרכזית. נזכר בנו עולים במדרגות ובתוך כל המוסיקה שומעים גניחות ודפיקות חזקות.

מגיעים למעלה והם המזדיינים היחידים שם. חושך של מועדון, היא על הספסל רגליים בפישוק גדול מעלה והוא נעוץ בה וקודח. את הפנים שלהם לא רואים והוא נכנס ויוצא באגרסיביות ובמעין אמוק מדליק לגמריי. כמו חיה, דפיקות מהירות וחזקות מאוד. היא נדפקת, נשברת, נאנקת מתחתיו ומסביבם כמה זוגות וגברים שמאוננים בעמידה.

את ברלין עשיתי לא מעט פעמים בחיי אבל הסיטואציה הזו נשארה לי בראש עד שיבוא רגע בו אהיה הוא, ואז אזכר שוב ובתוך כל הממריצים אשבור אותה.

יוצאים למסיבה. הסין אתיקס המעולה. התגעגענו המון לליין הברלינאי בישראל (סטייטמנט באחריות). נכנסים פנימה המון עור ולטקס ויפות בדסמיות חשופות מאופרות בעדינות גסה. גברים בשחור ופירסינג וקעקועים והכל מלא צבעים.

המוסיקה טובה וקודחת. לזכור לא להגזים עם המשככים. אז קצת אלכוהול, קצת מזה וגם קצת מזה. הזמנו אותם להצטרף אלינו ורציתי אותה. היא יפה, הייתי חם על הפירסינג שלה והפתיחות המינית שלה. נכנסים לקצר לחדר המשחקים מתחרמנים ומחליטים לסוע אליהם.

התמונה הבאה שיש לי בראש היא שהזין שלי עובר מהפה שלה לשלך עוד ועוד ויכולתי לגמור עוד טיפה, אבל כבר שנים שאני יודע למשוך עד שזה נפתח שוב ואז יש לי עוד זמן להמשיך לעבוד. אני והוא באים אליכן נכנסים ויוצאים. ואת תחתיי לוקחת ת יונק ומשחררת הכל ביללה שאני מכיר ואוהב כל כך.

ואז מחליט לגמור ורוצה אותה. מושך אותה שתמצוץ, שתכין אותו. מפסיק ומרים אותה שתביט בי. לוחש לה ״מת לזיין אותך״, היא רוצה ומוכנה שוב, מגישה לי קונדום, לובש אותו ויושבת עליי. אבל לא, אני מבין כבר מה הולך לקרות והזיכרון מברלין עולה. 

משכיב אותה על הגב מפשקת, כפות רגליים למעלה, כולה פתוחה ואז נכנס האמוק הזה וכל הממריצים והמשככים נדלקים והחיה שבי מתעוררת. הדפיקות נשמעות ברורות חדות וחזקות. היא מרטיבה עוד ועוד. תופס לה בצוואר ובשער הצהוב העבה והיפה שלה וככה חיה, חזק אגרסיבי ומוחלט עד שנאנק וגומר. כמה טוב שזה היה. 

נגמר הלילה ורגע לפני שהלכנו משם, הוא שראה דבר או שניים בחייו המיניים אמר ״אתה לא מבין כמה אתה חיה״. אז אני לגמריי מוכן וברלין תכף נפתחת וניסע ואני יעלה איתך לגלריה של הקיטקט. 

לפני שנתיים. 5 במאי 2021 בשעה 13:41

שלושה תחביבים שהיית מתה שיהיו לך?

תכונת אופי שאת גאה בה?

צללת פעם? קפצת ממטוס?

מה את קונה קבוע בסופרפארם?

ספר שקראת לאחרונה? סדרת טלויזיה?

ים או מדבר? צימר או בית מלון?

איזו עונה את? קיץ או חורף?

מעשנת? מה?

סמים קשים עשית? ברגע זה?

אילו היית חיה, היית גם דולפין?

חומוס או פיצה? בירה או יין?

חמוצים במלח או בחומץ?

סוכריות גומי או שוקולד?

איך את עם למצוץ את הסוף של החצי מנגו? 🥭

 

הערות חשובות ביותר:

* לעונות נכונה תשלח מתנה גאג או פלאג לבחירתן

* גברים, בואו ננסה שההכרות תהיה פשוטה מצחיקה וקצרה כדי שאת רוב השאלות תשאלו על הבר שיכורים.

* ולכל היפות, תנו טיפה זמן וצ׳אנס ותיהיו פחות ביקורתיות בהתחלה.

* נא להזדיין בהתאם. 

*בהשראת הפוסט האחרון של עלטה שאני מת על הכינוי שלה.

 

לפני שנתיים. 30 באפריל 2021 בשעה 7:09

כזה שתצטרכי לדחוק פנימה ושימלא לך יפה את הגרון ואותך. הוא גם נורא יפה הזין שלי. לפעמים אנחנו מדברים והוא מספר על איך זאת ליקקה וכמה אהב את הפעם הראשונה שביקר את חור התחת של אחת, קרן. 

הוא אחלה איש שיחה ואפשר לדבר איתו לא רק על זיונים. אלא גם על החופשה שהיתה או המצב הפוליטי. הוא לא ״שלום עכשיו״ אבל כן יש לו נטייה קלה שמאלה. אני בסדר עם זה כי זה מוסיף לו חינניות וייחודיות קלה.

פעם הוא הסביר שזה שאני מסתיר אותו רוב היום, זה דווקא בסדר כי כשאני מוציא אותו אז הוא מקבל מלא תשומת לב ורטיבות.

אתמול בבוקר למשל הוא פיהק, נמתח וחיפש לו חור. הוא גם מצא ונתן אחלה עבודה. וגם אתמול בלילה. הוא מתאמן די הרבה ולא תמיד הוא צריך אותי. לפעמים את פשוט לוקחת אותו לטיול בתוכך ומשאירה אותי בשיחת עבודה או מול הטלויזיה.

והפרופורציות מושלמות. גודלו מסתדר באופן מושלם עם גודל שתי הביצים שגם להן יש עולם שלם משל עצמן. אבל חוץ מלהזכיר כמה הן תלויות יפה, לא אספר יותר כי זה פוסט על הזין שלי.

הוא כל הזמן מזכיר לי שהוא מעונין ביותר מזוג שפתיים אחד. הוא יכול להיות פאקינג גרידי ולשגע אותי להביא לו עוד ועוד. זה יכול להגיע לרמות מביכות של פניות לכל מיני חורים שהוא לא ביקר שנים. בזמן האחרון הוא לוחץ שוב שנעשה איזו אורגיה (לידיעתך, מותק). 

אני גם דואג לספר לו את השיער, כמו לקחת את הילד שלך למספרה. בהתחלה הוא לא רצה, אבל זין אחר סיפר לו שאם המסביב חלק אז הוא יעוף לו ממש שם בתוך החור שלך. הוא כל כך התרגש אחריי שהסתפר בפעם הראשונה ואמר לי בהתלהבות שכשהוא דופק אותך ואת מגולחת אז המגע הוא ישיר, ושהזין האחר ממש צדק. ובאותה נשימה הוא תמיד גם מזכיר לי כמה שהוא אוהב להשפיך לך בכל מיני מקומות.

אני באמת עושה למענו הכל עד שישנם ימים שמרגיש כאילו בתמונת הדיק פיק שלו עם כל העולם רק הוא בפוקוס. ויום אחד הוא לא יקום אז עד אז אני כאן בשבילו ובשבילך.

 

* עצום? איזה מין גבר הוא שצועק ברחוב ״הזין שלי עצום״ (וחוזר חלילה)? גודל זה עניין יחסי ובדסמ בכלל מתחיל בראש.