צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בואי ואזיין אותך אהובתי

כותב עלי, עלינו ועליהם.
לפני שנה. 21 בדצמבר 2022 בשעה 17:51

ישבנו בבר חיכינו עוד קצת והיא הגיעה לבושה שחור מחשוף עמוק וריח שבא לי להידבק בו. מים נדלקה, זה התאים ממש. החיבור קרה מיד והבנתי. אני לא צריך לשבת יותר בינהן. הקלה נהדרת וסיפוק של צייד מתמיד ומנוסה. החיבור היה מעולה, אינטימיות מיידית אמיתית, שתינו, צחקנו, מים הכירה אותה ואני הכרתי אותה יותר.

כבר סיפרתי לכם עליה, על הקנאה, ושניפגשתי איתה בניפרד. תקראו.


תבינו, לפני שהפגשתי בינהן הייתי שם באמצע כל הזמן, כותב, מקשיב ומספר, מדליק ומכבה, מעביר מידע ממנה אליה וחזרה. מייצר תמונה, שואף לכנות אמיתית שתגרום להן להרגיש את מה שאפשרי שיקרה פה. זוגיות אינטילגנטית, רטובה וקינקית באמת… בשלישייה.

היא סקסית, מינית מאוד ומעצבנת שבא לי להכות ולענג אותה. היא לא פה בכלוב ולא התנסתה בבדסמ באופן מוגדר, וזה עושה לי נעים כי אני מדריך מסור מנצל מעמד ומרות. השיחות הוירטאוליות איתה מענגות. האגרסיביות, החרמנות האינסופית, הישירות והפשטות שם אצלה מזמן. רציתי שהיא תדע עלינו ושמים תדע הכל. מי, למה ואיפה היא.

סיפרתי לה על הקנאה שלנו והיא לא האמינה, חוזרת ושואלת אם מים כנועה מחפשת לרצות אותי. מחשבה של ונילית שכזו. אז סיפרתי לה שוב ושוב על הבדסמ שלנו. ניפגשתי איתה בניפרד, קילרתי, השארתי סימנים, זיינתי והראתי לה אותי. זה חיבר עוד אבל רק שניפגשו היפות, אז היא הבינה את הכנות שלי ואת הצורך שלי ושל מים לחקור ולהגיע לקצוות.


יותר מכל פריים של זיון על ארבע, נשיקה אמיתית בין שתיים יכולה לגרום לי להתרגש מאוד ולהתהלך בחוסר סבלנות. ומים רק גרמה לה להיות עוד יותר יפה לי. לשתיהן יכולות אוראליות שאלוהים ישמור. אני אדם לא מאמין, אבל כאן רציתי לחזור בתשובה כי הן היו האלוהים שלי לאותו הלילה.

מים. היא לא מפסיקה ושוב הפתיעה למרות ואולי בגלל כל השנים. היא לא זכרה שראתה תמונה קודם או שוחחה איתה אבל הסכימה למפגש כי יודעת אותי ככ טוב. וזה שוב היכה בי, הנוכחות שלה הופכת את הרגע לשלנו וכשהיא לצידי (בניגוד לבנפרד), העונג של המעשה הוא פי כמה עבורי. אני צריך אותה.


לפעמים יש לי רצון לספר את כל הפרטים על איך זיינתי, הכאבתי, שלטתי וכו. אבל פה אשאיר את זה לדימיון שלכן.

בחישוב פשוט, אחת ועוד אחת זה מלא, מסתובב מוצף מחשבות על שליטה, מילים, וכאב שאני רוצה להעניק לה ולה. הרבה זמן לא ציפיתי להיפגש עם מישהי ואני מצפה לה שתבוא אלינו שוב ושוב.

 

כן, אני בנזונה בר מזל. 

Good-Girl​(נשלטת) - That's what you are 💜
לפני שנה
Runs Deep{מיםשקטים} - בכנות לעולם יהיה לי קשה להיות זה ״הבר מזל״ כביכול. סתם ממוקד מטרה :)
לפני שנה
Good-Girl​(נשלטת) - בר מזל, עדיין מתעקשת:) אבל ברצינות רגע, יודעת כמה זה דורש לתווך, להכיל, להקליל את הסיטואציה. עבודה שהשתלמה 💜
לפני שנה
Runs Deep{מיםשקטים} - ממש ככה
תוסיפי לזה תיסכול ועוד כל מיני. משעמם זה לא :)
אפשר קפה? :) יש לי מלא לספר למישהי שמבינה כל פסיק שכתבתי
לפני שנה
Good-Girl​(נשלטת) - חלום 💜
לפני שנה
Runs Deep{מיםשקטים} - לא את
חלום
בואי :)
לפני שנה
Runs Deep{מיםשקטים} - זה נגמר… :(
לפני שנה
מהדק אותי​(נשלטת) - בהחלט בר מזל..
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י