צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בואי ואזיין אותך אהובתי

כותב עלי, עלינו ועליהם.
לפני שנה. 29 בנובמבר 2022 בשעה 9:25

הקנאה היא הנפלאה, מקור לשנאה, אהבה וכאב. היא פעם נגעה בנו כשבאמצע הלילה קמתי מעורער, קנאי וגיליתי ששלחה לו את מספר הטלפון שלה ושהם דיברו. אז היא חששה מהקנאה שלי, נמנעה מלספר והכאב היה גדול מאוד. אבל הקנאה הזו לא מעניינת אותי יותר. זוהי הקנאה השחוקה, של מטפלת במעגלי גברים שתספר להם ש ״זה אך טבעי לקנא..״. הסיפור שלי פה הוא סיפור על קנאה אחרת, כזו שכנראה רק חלק קטן מהכלוביות היפות ירצו לחוות.

הוא זרק אותך, ריסק אותך, השפיל אותך? גילית שמזיין אחרות בזמן שגנח בתוכך את השפיך שלו והשאיר אותך לבד עם איפור מרוח מדמעות ורוק בשירותים. ואת, את מעריצה אותו יותר. ראית אותו צמוד למסך ימים שלמים ובזווית העין קלטת חיוך קטן למסך הקטן שלו. הוא כבר מאוהב בילדה הקטנה ובתשובה הקטנה שלה. את מריחה ומדמיינת איך הזונה החדשה שלו יותר טובה ממך. אותך הוא מיצה, ממשיך להאכיל את כל החורים שלך אבל את בכלל לא יודעת אם את רעבה. את יודעת שאותה הוא מעדיף, משקה ומאכיל במילים היפות שלו שאת מכירה. ואת לא מרוכזת, הפה שלך יבש, הבטן שלך ריקה, והלב מכווץ וכואב. אבל הכוס שלך פועם ונוטף.

את שוכבת ערומה על הגב בחושך ומקשיבה לי מתאר לך כמה הקול שלה טורף אותי, את העיניים הכנועות שלה, ואיך גמרה איתי במצלמה. מספר לך שאני רוצה לממש ולפגוש אותה בפעם הראשונה. ולמרות שחיכית  לו, הכאב מפתיע אותך, פורח ופוצע עמוק בתוכך. הגוף רועד ונוזל בקיצוניות, רק רוצה עוד לגמור מלאה בכאב הזה.

הקנאה מרעיבה אותנו, היא משתקת איברים, הגוף מתרוקן מהדם ואינסטיקטים הישרדותיים מתחילים להופיע. היא בנויה טיפות הנקשרות לאורך זמן ויוצרות זרם חזק של כאב חד וטראומטי שיכול להרוג אישה שמקנאים לה. אותו הזרם יכול גם למלא את ים התשוקה והחרמנות שלה עד כדיי הרטבות קשות ורעב ממכר.

מים מכורה מבקשת עוד מהעונג הזה ואני אוהב לטפטף לה טיפות של  כאב לאוזן. כדי להתמלא אנחנו צריכים להמשיך לחוות ולהרגיש ואז אוכל להמשיך ולטפטף עליה. שולח לילדה החדשה הודעה והיא חוזרת כמעט מיד. ״מגיעה אלייך למשרד עוד רבע שעה״, ביקשה לראות אותי אחריי מאות שנים של קשר וירטואלי מגומגם. חכמה, חדה, רצתה לבדוק אם כל הידוע לה נכון. חדר מדרגות, אודם נמרח, נצמד, דוחק, דוחף. חדר ישיבות, היא על הברכיים מוצצת, יודעת שכבר ביום רביעי אבוא אליה. ״היא סקסית בדיוק כמו בפאקינג אינטרנט״, אני חושב ותוך שניות אני מגלה את הריח המתוק שלה, את השדיים היפים שלה, ואת הפה והשפתיים שהמחשבה עליהם מרעיבה אותי מאוד.

שש טיפות קיבלה מים לפני שנסעתי אליה:

טיפה ראשונה: ״אני שומר את הזין שלי בשבילה היום״

טיפה שנייה: ״אני הולך לקלר אותה היום״

טיפה שלישית: ״לוקח את הקונדומים שנשארו״

טיפה רביעית:  ״בטח אחזור מאוחר, אל תחכי לי״

טיפה חמישית: ״אל תפריעי לי עם הודעות״

טיפה שישית: ״אם תהי טובה אתן לך לטעום אותה ממני״

יודע את הכתובת, קניתי לה מתנה, קולר, שיחה קצרה, חנייה על המדרכה, עולה במדרגות ונכנס אליה. כן נכנס אליה. רגע שנייה… עוד לא ממש.

מתנשקים, היא טובה, לא מפתיע. היא בוערת, לא מפתיע. חם לי, מבקש מים. פונה לכיוון המטבח עם הגב אליי, מתקרב והזין שלי, שכבר עומד עוד מהחנייה, נצמד אליה. קורע ממנה את תחרה, חושף תחת גדול ויפה, נועץ את הזיקפה שלי בתוכה ומזיין אותה. גונחת, מתנשמת, וכוס המים שלי כבר מלאה. עוצר והיא מסתובבת לראות אותי, ושוב הריח שלה, מנשק אותה, תופס ומניח אותה בעדינות. תפתחי רגליים עוד, זה מה שרצית נכון?!, ומזיין אותה על הריצפה הקרה. חושב איך אני משאיר לה עקבות של זכרון.

אמרו חכמנו, אישה טובה יודעת למצוץ. אבל אני מעדיף זונות יפות שאוהבות למצוץ. הוסיפו חכמנו, אם אישה אוהבת את עבודתה היא תעשה אותה נאמנה. תראו, תכלס, היא בהחלט אחת המציצות וזה כולל האגרסיביות הנכונה, זיון חזק מהיר של גרון עמוק המלווה בקריאות השפלה, יריקות וסטירות שממריצות אותה. מוצצת על הברכיים מול מראה עונד לה את הקולר, מרגש, מטונף, שולט בה. שלוש שעות של סשן והעור הרך והנעים שלה והריח (כן, שוב זה) שמבקש שאטפטף עליה קצת מהאבקה שהבאתי, להסניף אותה ולהיטרף.

הפסקה, ולמרות שביקשה שאתרכז רק בה, היא שוב שואלת ״מים באמת בסדר עם זה?״ ואני מאשר לה בפעם המי יודע כמה. שוב זה מוזר לה, שהרי היא היתה כואבת ו״שוברת לאחרת את כל העצמות״. ומסביר לה שוב איך כל זה לא פשוט גם לי, שהרי אוהב אותה בכל פסיק בגופי ומדוע שאכאיב, ותוהה מה בה בקנאה שממיסה את הגוף שבו היא טמונה?!

אז תקנאי ילדה, תקנאי. הזונה החדשה שלי יודעת ואוהבת לגמור ברצף, היא אוהבת את עצמה ומתחרמנת בקלות. שווה כל כך. היא רגישה ומשפריצה לי, כמו הרבה אחרות, לא כמוך. והצלפתי לה על התחת וזיינתי אותו והיא כאבה ושיתפה איתי את הסימנים. שלא כמוך היא התמסרה לכאב שעוד לפעמים מרתיע אותך ומונע ממך את העונג שאת צריכה ללמוד להיות צריכה. והיא גמרה שוב, וגמרתי לה על הפנים ודיברתי איתה והיא גמרה שוב וגמרתי לה בפה והיא גמרה שוב. ואת גומרת רק פעם אחת ולאחרונה פעמיים, מנסה להוכיח לי שאת גם יכולה.


אוהב אותך כל כך, ובחיים האמיתיים שלי אני רק שלך. ויש לנו עוד מלא לחיות ולהרגיש, חיים שלמים יחד.

Good-Girl​(נשלטת) - כתבת מטריף. מלא פעמים זרקת אותי לקנאה, השפלה, חרמנות, קנאה. נשמע עוצמתי ומדויק לכם. עם כל המורכבות של זה. ומים מהממת שצועדת איתך בדרך הזו.
לפני שנה
Runs Deep{מיםשקטים} - ילדה טובה תודה ממש!ֶ את השראה בעצמך. זו דרך מורכבת מפרקת מרגשת וכל זה ותודה שאת פה. הייתי שולח לך הודעה פרטית כי יש לי עוד לספר אבל את צהובה ואני לא 😉🙏
לפני שנה
פרינה - וואו .
גם מהצד של הזונה החדשה וגם מהצד של המים היפים.
הפכת לי את הבטן .
לפני שנה
Runs Deep{מיםשקטים} - איזה כיף להפוך למישהי.ו ת בטן.
תודה לך שהצלחתי :)
לפני שנה
מהדק אותי​(נשלטת) - מדהימים! כמה כף לקרוא. ויותר מפעם אחת(;
לפני שנה
Runs Deep{מיםשקטים} - תודה!!
לפני שנה
lori{ע_מ} - אני ממש לא מתחברת למקומות האלה של קנאה, אבל כאן זה נקרא מגרה.
לפני שנה
Runs Deep{מיםשקטים} - תודה לורי 💛
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י