אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בואי ואזיין אותך אהובתי

כותב עלי, עלינו ועליהם.
לפני שנה. 1 בספטמבר 2022 בשעה 15:11

זוג מחפש צלע שלישית (לא, זה לא עוד פוסט שכזה). 

 

כנראה שכל זוג מסתובב בעולמות המיניות, ירצה בנקודה כלשהיא לאמץ לו אישה. כזו שתתאים גם לו וגם לה. כזו שתהיה המספר שתיים שהיא גם הראשונה. כזו שאת תאהבי לראות אותה איתי, ושאותה נאמץ, נחנך ונאהב.

היא היתה יפה אמיתית, לא ילדה, אינטיליגנטית. היא זו שבחרה בנו כי גם אנחנו יפים ונשארה כי הבטחנו שנראה לה את הבדסמ שבינינו. נפגשנו שוב ושוב, והניצוץ נדלק ואפילו מצאנו זמן באמצע היום לחוצים לחפוז בשלישייה והרגשתי לרגע רווק שנקרא בדחיפות לסשן באמצע היום. 

היא נתנה וקיבלה, אתן אפילו גמרתן יחד, השפרצתי אותה כמו ״שרק אתה יודע״. נגנבתי כשהתנשקתן שעות כשהזין שלי הוא היחיד שמפריד בין השפתיים שלכן. היה מצחיק, בוגר, מעניין. אנחנו למדנו להכיר אותה, והיא חיפשה מקום איתנו. 

מים כבר כתבה עליה 

איתנו היא ראתה סקס קצת אחר, אגרסיבי יותר, קינקי יותר אבל את הבדסמ שלנו לא זכתה לראות. האינטימיות הקיצונית שבינינו, זו שנושמת ביננו ומדליקה את השולט שבי, זה שמקטין אותך, שסוטר לך, שמזיין לך את הגרון במשך שעות רבות.. את האינטימיות הזו היא לא זכתה לראות. ואולי רק בודדים ראו.

בפעמים הראשונות שניפגשנו היא רמזה ואמרה שמעדיפה ״לא חזק״. גומרת בעיקר מלקחת שליטה ולעלות עליי או עליה ושלא נדבר על ליטופים כמשחק מקדים. כמובן שכל זה הוריד לי ..אבל מציצה זו מציצה וגבר הוא גבר. ואני בחור מאמין (לא באמת) והרי לפי הכתובים, הוא שם למעלה בוחן ומעניש גברים שמונעים משלישיות לקרות. 

״יוניקורן ונילית״ מים קראה לה ובצדק. אבל אני דומיננטי מוביל ובוחן את מי שאני איתה כל הזמן, עד כדיי יצירת מאזן כוחות שבו היא מרגישה תמיד במעין חוסר בטחון מולי וביטחון בי, אילו מעורבים במשיכה חייתית ואולי אפילו הערצה. המיקום הזה שלה מולי נותן לי מרחב בו אני יכול ליצור אגרסיביות מנטאלית ושליטה מוחלטת. 

>> קוראת יקרה, עצרי! אם לא קראת את שמים כבר כתבה אז תקראי, אחרת איך תדעי מה קרה? ולהלן הצד שלי.

״כואב לי הראש, תמשיכו, אני רק אסתכל בינתיים״, מים היפה שלי אמרה רגע אחריי עזבה את החדר ונעלמה. נשארתי איתה מנסה להבין מה קורה פה, וברגשות מעורבים הנעים בין ״איפה מים ואיך היא תקעה אותי פה לבד עם הוונילית״, לבין, ״תיקח את זה, מה רע בזיון עם מישהי אחרת בחדר שינה שלך ושל אישתך כשהיא ישנה בחדר עם הקטנים.. WTF״.

אבל אז נפל דבר והחלטתי לאתגר את היוניקורנית:

נכנסתי לה לגרון וחנקתי אותה (צ׳ק), השפרצתי אותה פעמיים (צ׳ק), עליתי עליה תפסתי לה את הצוואר וחנקתי (צ׳ק), תפסתי לה את הידיים מעל הראש, והוריתי לה באוזן ״את לא יודעת לפתוח רגליים מספיק, תפתחי עוד״ וזיינתי אותה כל-כך חזק. הפסקתי לרגע ושאלתי בהתחשבות ובבחינה ״רוצה להיות מעליי?״, היא ענתה קצרות בעיניים רפות וכנועות ״לא, תמשיך״, אז המשכתי חזק יותר וגמרתי בתוכה (צ׳ק). 

אנחנו לא עושים בנפרד וזה קרה איתה, אז זה נגמר וזהו סיפור הלילה האחרון שלנו איתה. הכרנו, התרגשנו, הזדיינו, התאהבנו לרגע והלכנו.

מחפשים צלע שלישית. היי את,

רוצה?

צרי קשר עוד היום, החיים קצרים מידיי להיות ונילית.

 

הלן הדובה - יצא לי לאחרונה לחוות שלישיה. היה נחמד. אבל אני לא עושה את זה יותר עם ונילית 100%.
לפני שנה
מיצי קפיצי​(נשלטת) - מה לא עבד לכם הזוג?
לפני שנה
Runs Deep{מיםשקטים} - אם הבנתי את השאלה אז זה שהיא היתה ונילית. ואולי לא הבנתי..
לפני שנה
Crafty Girl{Mr Bear} - קראתי גם אצל מים.
נהדר!
לפני שנה
Runs Deep{מיםשקטים} - ילדה ממושמעת :)
לפני שנה
Lady Jane - זה מה שקורה בעולם האינסטנט, הכל צ'ק ומעט עד אפס רגשות. אגב, עצם העובדה שהצטרפה לזוג כבר מגדירה אותה כלא ונילית. האמת, נעלבתי בשבילה.
לפני שנה
Runs Deep{מיםשקטים} - אני לגמרי מבין את הצד שאת מציגה אבל אנחנו עדיין בקשר איתה שהוא לא מיני אלא חברי עד כמה שאפשר. היא מקסימה ואם נוכל לשמור על חברות אז זה יהיה נהדר ממש. לצערי מבחינה מינית הפער היה משמעותי מבחינתנו כי בדסמ.

*לטעמי שלישייה יכולה להיות מאוד ונילית. היא לגמרי מינית וקינקית לא בדסמית, ולטעמי בדסמ לא קשור לכמות המשתתפים.
לפני שנה
Lady Jane - אני לא התייחסתי לפן הבדסמי, אלא לפן הרגשי. וברור מאוד שזה הפן שהיה חסר במערכת הזאת.
וכן היא קינקית ולא ונילית כפי שאתה הגדרת אותה.
לפני שנה
הלן הדובה - זה שהיא חלק משלישיה הופך אותה מקסימום לקינקית ונילית ולאו דווקא לא בדסמית.
הייתה לי שלישיה בדסמית היום והייתי לי שלישיה עם ונילית בסוף שעבר.
שמים וארץ.
מדהים כמה כיף כשאתה לא מופע קרקס ואף אחד לא מתייחס לזה שהבת זוג שלי מקבל הוראות כ"וואו... מגניב"
לפני שנה
הביצה - מרתק לקרוא את שניכם.
לפני שנה
Runs Deep{מיםשקטים} - תודה 😎
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י