צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בואי ואזיין אותך אהובתי

כותב עלי, עלינו ועליהם.
לפני שנתיים. 25 בדצמבר 2021 בשעה 20:55

אני במדבר עכשיו לריטריט של שקט, וזה היום השלישי אחריי יומיים מטונפים של בדסמ מתמשך ומשובח. 

תראו, הכלוב הוא בשבילי יומן. אשמח שיום אחד ילד בן 40 יקבל אימייל מאביו ובוא הכתובת לפרופיל בכלוב, שם המשתמש והססמא לחשבון שלי. ושלא תטעו, אמנם יומן, אבל בארור שאשמח שתקראו, תמחאו כף ואולי תרצו לשחק איתנו.

יש לנו מלא פנטזיות, כלומר לכולנו. לנו יש את הקינק הזה שעיצבנו לעצמנו. אני חושב שאנחנו מצרפים גם כדי שנוכל להופיע איתו ולהכיר אותו לאחרים. אנחנו 18 שנים יחד ומה שמטורף בעיני זה שגם כשאנחנו לא מצרפים, הקינק הזה קיים בשנינו יחד ולחוד מאז ומעולם. הוא נוכח וכמו ילד מתבגר ומתפתח לאיטו. 

הוא נראה מצוין בעינינו, גבוה זיפים חומים מלבינים, גבוה וגולש.  אנחנו איתו כבר ארבע שנים, משחקים תמיד ברביעייה. מים נתנה לו מכל הבא לידה, ואני גמרתי בתוכן ועליהן, של היפות שהוא הביא איתו. 

היא רצתה שניים. מפתיע (לא באמת). כבר כמה זמן שרצתה, אבל לא היה בנמצא, אבל בעצם תמיד כן היה. הוא חיכה שם הגבוה, עם כל הניסיון והסבלנות שלו. סשן ראשון טוב הוא נדיר וכנראה שיוביל לעוד לילות של עונג. ואיתו חווינו רבים בארבע שנים. הוא בא שלשום בלילה.

היא כתבה על החוויה שלה, תקראו ומקווה שתחזרו להמשיך ולקרוא את שלי. היא תספר על העונג שלה  ואני אמשיך ואספר על שני הלילות האחרונים שלי.

היא תמיד רצתה שנשב על הספה, היא על ארבע על השטיח מסתכלת בנו מאוננים מולה. ואני קורא לה במבט והיא מזהה את הנשימה ויודעת שהתחלנו. היא קיבלה קולר חדש (מים יפה שלי, שכחת לומר תודה) וסטירה ראשונה, שניים מעליה מזיינים לה את הפה במשך שעות (בני היקר שקורא את זה, תבין, רמת הריגוש שלה בנקודה הזו היא עילאית, בוערת מתענוג). ובתוך כל הסשן, הוא, כממלא הוראות, יודע כבר שנים שאני שולט, מחליט מתי וכמה. והנה פעם ראשונה, ביקש למצוץ לי אבל לא קיבל. 

היא סומכת עליי, יודעת שהנוכחות שלי שומרת עליה ושאוביל את הארבע שעות האילו, היא משחררת ונשלטת. אני יודע איזה מוסיקה היא מעדיפה, ומתי לחדור אליה. יודע את כולה. אני אוהב סשנים של שליטה מתמשכת ומוחלטת. היא על ארבע ואני מחליט מי מזיין אותה בכל רגע, במשך דקות ארוכות אני רוכן מאחוריה גונח בתוכה, תופס בכוח, לוחש לה, מגלה לה שאבא הביא לה חבר, ושתכף תורו.

ניצלנו, השתמשנו, ואהבנו אותה.


את עיניים כחולות פגשתי לפני שנה בערך.

כתבתי על זה פה — היה לילה ארוך רצוף עונג והשפלה אגרסיביים וזה היה ברור שמתישהוא זה יקרה שוב.

אתמול באתי אליה שוב.

הגעתי מאוחר לתוך הלילה וכאילו לא עברה שנה, אותו הרעב ואותה האגרסיביות שאוהבת הקטנה האחרת. חצופה, מוצצת נפלאה שאני אוהב לרתק בכוח ולזיין כמו חיה. במשך דקות ארוכות היא היתה על שש עם החזה צמוד לספה שלה, ואני חודר בכוח, יוצא וחוזר להשתמש בה. מעורפל חושים שולט, מכאיב לה ונזכר בלילה הקודם.  

יומיים מזוינים מעונג, ועכשיו במדבר ושקט פה. 

יש ריח של אח ונעים פה.

מים כאן לידי ואני מרגיש בר מזל.

MyLexicon - זה ממש יפה.
לפני שנתיים
Runs Deep{מיםשקטים} - תנקס
לפני שנתיים
מהדק אותי​(נשלטת) - מדהים!
לפני שנתיים
Runs Deep{מיםשקטים} - לגמריי. אינטנסיבי כמו שאני אוהב 😈
לפני שנתיים
מהדק אותי​(נשלטת) - אני בטוחה..
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י